uhhh.. help? ;)

Ik zal wel overkomen als een domme doos :oops:



Ik zal het even uitleggen. Met Lana ben ik ingeleid. Ik weet alleen hoe harde buiken aanvoelt, maar de aanloop naar echte weeen weet ik niet, want daar ben ik dwars doorheen geslapen :mrgreen: Ik werd gewoon wakker met gelijk weeen van om de 5 min.



Nu ben ik 2 weken geleden in het ziekenhuis gekomen met weeen van om de 10 min. Ik dacht dus zelf dat het wel allemaal meeviel, want ik kon toch gewoon praten, had weliswaar pijn aan de buik als het zo was, maar goed. Dat konden toch geen weeen zijn? :oops: Blijkbaar wel dus.



Maar goed, nu is het zo dat ik volgens mij weer harde buiken/weeen heb.

Ik zal het proberen uit te leggen.



Mijn buik spant zich aan en gaat pijn doen, vormt zich tot een grote glimmende bal en niemand mag er aan zitten. Ik word op dat moment ook pestchagerijnig en kan niet hebben dat iemand tegen me praat want die krijgt een kat terug. Blijkbaar ben ik dan niet zo lief :shifty: Lana zat op mijn schoot en leunde per ongeluk op dat moment tegen mijn buik. Nou het liefst had ik haar het raam uitgegooid :oops:



Zijn dit nu harde buiken of toch beginnende weeen?



Ik voel me nu echt een domme doos he :oops:

Ik zou eerlijk gezegd ook twijfelen. Maar als je de neiging hebt om je dochter het raam uit te gooien, is het toch wel een beetje serieus :mrgreen:

Bij Annemieke dacht ik ook dat het begonnen was, maar toen de vk kwam, was er niets gebeurd. (Een nacht later kwam ze gelukkig wel :wink: ).

Als ik jou was, zou ik gewoon even bellen. Stel je voor dat je wel weeen hebt en de baby toch te vroeg komt, is ook niet de bedoeling toch?



Sterkte!

Groetjes,

Heleen

Enneh… je bent echt geen domme doos! :wink:

ik zet in op beginnende weeen.



Volgens mij is voor veel mensen de scheidingslijn tussen harde buiken en beginnende weeen niet heel duidelijk, dus zo dom ben je niet.

Zeker de VK even bellen, je weet het nooit meis :-*

Dochters uit het raam gooien, … :think:

==> Ik wed op beginnende weeën… :think: :lol:

Beter even je vk bellen, 't is toch nog iets te vroeg om nu al te bevallen! :-*

Ja weet je, ik ben gisteren nog bij de gyn geweest. En ze houden, mocht ik weeen hebben, de bevalling niet meer tegen. Dus of ik ga nu naar het zh, ben niet bij de vk, en ik word teruggestuurd, of ik blijf lekker thuis. Nou dan weet ik wel wat ik doe hoor :mrgreen:



Maar eigenlijk had ik zelf ook wel zoiets van volgens mij zijn dit weeen. Alleen wil ik er eigenlijk niet aan :wink: zit nog in een verbouwing :lol: :wall:



Ach, zet het door, dan zet het door. Tegenhouden kan ik niet denk ik :mrgreen: Kan er moeilijk een kurk er in stoppen :lol:

Denk niet dat het werkt nee…zo’n kurk :think:



Harde buiken kunnen ook heel venijnig zijn…weet ik helaas ook maar al te goed. HEb nachten wakker gelegen met harde buiken om de 5 a 6 minuten die toch echt niet lollig waren. Er bleek verder niks aan de hand. Als je het niet vertrouwt, altijd even bellen :smiley:

kindje is al wel ingedaald? ik had de eerste keer een dag en nacht weeen toen het kindje indaalde… die stopten toen weer.

worden de weeen erger? ook een teken dat het begonnen is.

sterkte daar!

Dan kan ik me voorstellen dat je lekker thuis blijft en wel ziet wat er gaat gebeuren :thumbup: .

Hoe gaat het nu?

Kindjelief was met week 32 volledig ingedaald en vast en door de weeen van 2 weken (week 33) geleden had ik toen 1 cm ontsluiting.



Ze komen en gaan. Nu gelukkig geen regelmaat, vannacht wel.

een wee duurt ook langer als een harde buik, ongeveer een minuut of langer…en er zit ritme in, tis heel lastig hoor, bij myrna had ik ook eerst alleen wat krampjes, die wel langer dan een minuut duurden en om de 3 min kwamen…

zat ik ook zo te twijfelen



succes meis!

hey debje nee hoor is niet gek



ik heb ze ook zal ff omschrijven wat ik voel : ik voel me buik harder worden word dan idd net een skippybal en dan gaat het trekken en zeuren van de pijn onder in me buik met wat uitstralen aan de rug en dat word steeds straker en sterker sommige doen echt iff pijn , ik voel ook een soort tinteling in me maag zeg maar . dan zakt het weer af en ontspant alles weer.



ik weet hoe je je voelt hoor :slight_smile: en jij nog met een verbouwing . ik hoop dat je hier wat aan hebt anders pb je me maar na 5 stuks ken ik ze wel hihihih

Hopelijk trekken ze weer weg en blijft de beeb nog even zitten :thumbup:

hahaha deb… ik heb oefen weeën gehad…

en uiteindelijk in het zkh hebben ze de vliezen gebroken…

waardoor ik ook gelijk in een weeëm afdeling kwam van heb ik jouw daar…

dus ook die fase overgeslagen…



dus lees even mee…misschien steek ik er wat van op… :think: :mrgreen:





maaruh jij een domme muts :naughty: :hand: :-* :inlove:

Volgens mij waren het dus wel weeen vandaag. Kon zo rond etenstijd niet eens meer mijn ei kwijt. Wist niet waar ik het zoeken moest. Dan weer liggen, dan weer zitten, dan weer staan. Pijn in mijn rug, was dat ongeveer nog geen minuut weg, hoppakee last van mijn buik. Was erg onrustig vanavond in mijn buik. Gelukkig nam het allemaal af zo rond een uur of kwart voor 10.

phfieuw…nog even beeb in buik houden hoor…



doe je rustig aan???



lekker slapen gaan nu he :-*

Ik wil niet slapen, was ik halverwege de avond zo moe als een hond, zo actief ben ik nu en heb totaal geen rust in mijn kont.

hoe is t nu? nog wat kunnen slapen?

sterkte daar! :pray:

Nou, nee eigenlijk niet. Heb elk uur voorbij zien komen. En maar draaien en maar zweten en ik zweet nooit in bed! Vanochtend werd ik wakker met gelijk een harde buik. Heb maar aan Don gevraagd of hij er nu een keer uitkon voor Lana zodat ik nog even kon blijven liggen. Ben er net 45 min uit :oops: Maar nee, niet lekker geslapen dus.