Inderdaad ieder zijn smaak marloes, ik vind het nette schoenen voor een man.
Ik denk dat ze in het echt leuker zijn als op de foto. Het zijn gewoon redelijk klassieke heren schoenen lekker simpel qua ontwerp hou ik wel van.
Ik denk dat ze een man erg mooi zullen staan! Vind alleen de kleur niet helemaal mijn ding, maar dat maakt de schoenen zeker niet afzichtelijk. :thumbup:
Heb ze ook sinds een paar weken. lopen echt super.
Ik heb grijze, ben er erg blij mee.
Prima schoenen Ruud! :thumbup:
Oh die mannen met Uggs…zo eh…hoe zal ik het netjes zeggen: on-sexy…brrrrrrrrrrrrrrrrrrr…
proest Jewel da’s wel heel netjes!
Ow en Jolande heeft ze ook (laarzen dan hè) in de VS waren ze helemaal niet duur. :dance:
Uhhhhhh…Jolande heeft wel meer mooie schoenen gekocht in de U.S of Aaaaaaaaa… :mrgreen:
Jaa netjes ben ik he…
Ik vind het wel leuk…Mannen met Uggs.
Je moet er wel de man naar zijn dan!
Proest Anne-Marie… :shock: dat meen je och niet echt hoop ik?
In mijn geval is het echt “over my dead body”. :snooty:
Ja serieus, een collega van mij had ze ook, hij is zo’n type dat dat kan hebben.
Zoals Karin al schreef dat er een paar soapies ook mee liepen. Die kunnen het ook wel hebben vind ik…
Bij een man in pak zoals op die foto, dat is inderdaad geen gezicht, maar met een mooie jeans of cargobroek, vind ik het erg stoer!
ik ken maar één type man die het volgens mij zou kunnen hebben alleen zijn dat dan eigenljik weer geen “echte” mannen vind ik. :mrgreen: :mrgreen:
@ruud wrote:
ik ken maar één type man die het volgens mij zou kunnen hebben alleen zijn dat dan eigenljik weer geen “echte” mannen vind ik. :mrgreen: :mrgreen:
? :think: "Mijn "homo’s (als je dat bedoelt tenminste) zijn harstikke mannelijk! De lekkerste mannen zijn man & gay :doh:
Dat kan Karin dan zie ik altijd net de verkeerde. :mrgreen:
En dat bedoelde ik inderdaad, maar overigens bedoelde ik het niet negatief tov hoor.
Mijn man met uggs,
Is net een schaap met zijn werkschoenen :mrgreen:
Maarre…worden ze niet erg lelijk van regen, die bontgevallen?
Ruud, die van jou vind ik top, die zou ik m’n kerel wel aansmeren!
@ruud wrote:
De enige man die Uggs staan is de kerstman 8)
@juulke wrote:
@ruud wrote:ik ken maar één type man die het volgens mij zou kunnen hebben alleen zijn dat dan eigenljik weer geen “echte” mannen vind ik. :mrgreen: :mrgreen:
De enige man die Uggs staan is de kerstman 8)
:lol: :lol: :lol:
@faizaa wrote:
ik vind de Uggs :sick: veredelde pantoffel… :silenced: :mrgreen:
Nou Fai, ik zie jou er dus echt wel op lopen he, en wel helemaal op deze:
Fai Veerkampje :lol:
ik vind ze echt vreselijk
vind het echt lomp uitgevallen sloffen
ze lijken me wel heerlijk warm, maar zou ze alleen binnen in huis aan doen :mrgreen:
Ik heb een mooier alternatief voor de UGG: gevoerde Shabbies.
Zitten heerlijk en zijn wat minder lomp. (Wel duur! Maar ik vind ze de € 240,- wel waard, slaap er zo’n beetje in…)
Noor, die zijn ook wel oké zeg! :inlove: