Scheelt zo enorm veel geld!
Er komen nog wel invoerrechten van ongeveer 40 euro bij maar dan nog…
Ik ga ze bestellen voor mezelf en voor mijn meissie! :inlove:
Edit beheer: link verwijderd
@tommienicole wrote:
www.uggstop.com.au
Scheelt zo enorm veel geld!
Er komen nog wel invoerrechten van ongeveer 40 euro bij maar dan nog…
Ik ga ze bestellen voor mezelf en voor mijn meissie! :inlove:
Zijn deze wel echt?
Er zijn zo ontzettend veel nep online te koop vandaar mijn vraag.
Ik ga ze morgen toch bij een winkel kopen zijn ze wel duur. Maar weet wel zeker dat het de echte zijn.
Ja hoor deze zijn echt! :thumbup:
Mijn collega’s hebben ze al.
En kijk maar eens op de site dan zie je het wel!
@Madre wrote:
Het is niet mooi, het is ‘in’…
Sinds JLO er met een mini-rokje in de bloedhitte mee op straat te zien was willen veel mensen ze…
Toegegeven, ze zijn heel warm en zacht en vast heerlijk voor de winter, maar er bestaan meer laarzen en merken met lamswol
Meer laarzen die mooier zijn en ook meer pasvorm hebben.
Beter voor je voeten enzo.
Ik snap niet dat mensen meewerken aan zoveel lelijkheid in het straatbeeld.
:shifty:
Eerlijk is eerlijk, niemand vind ze toch werkelijk mooi???
Comfortabel en warm ok, maar mooi?? you got to be kidding me…
what about crocs…Die vind ik super lelijk.
sorry hoor maar ik vroeg niet of iemand ze mooi vindt maar wie heeft ze en waar gekocht…
Maar ik lees zoveel ik vind ze lelijk… En idd smaken verschillen gelukkig.
Grappig,
Ik wou net een stukje gaan typen dat het niet zo leuk is als iemand een vraag heeft over schoenen dat er dan een hoop mensen gaan zeggen dat ze lelijk zijn. Daar zit de ts toch helemaal niet op te wachten?
Ik zou het ook niet leuk vinden als ik ergens enthousiast over zou zijn en daar dan een vraag over stel, dat ik dan gelijk van iedereen negatieve reacties krijg die niets met mijn vraag te maken hebben. Dan is het enthausiastme ook gelijk een stuk minder :? En nu krijg ik vast een hoop reacties dat het een openbaar forum is waar iedereen recht heeft op zijn mening maar soms denk ik echt, dames hou nou eens je mond :mrgreen:
Ik bedoel dit niet als aanval hoor maar wou het toch even zeggen
Daar heb je helemaal gelijk in!!!
Ik vind ze dus wel geweldig!! :thumbup:
En hoe ze lopen??? Dat is nog geweldiger…!!
Ik vind mijn uggs juist heel lekker, en zelfs een beetje elegant… En daarbij, geen vermoeide voeten aan het eind van de dag. Ik snak naar het moment dat ikz e weer uit de kast trek en mijn voetjes vertroetel met mijn uggjes :inlove:
ik vindt ze ook super :inlove: :inlove: :inlove: rokje majo en dan uggies :inlove:
Dank je dames…
ik heb ze gekocht :inlove: :inlove:
Ze lopen ook :inlove: :inlove:
Welke heb je gekocht?
Zijn ze voor binnen niet heel warm? :think:
Foto Nijn??
Ze heeft deze toch gekocht ?
Ik wil een foto van Nijn met Uggs aan
Ik hou van Uggs!!!
Ik heb neppe en echte en ze lopen heeeeerlijk!!!
Ik heb zelfs slofjes van Uggs… :inlove:
@Sooki wrote:
Welke heb je gekocht?
Ik wilde eerst uggs classic tall kleur chestnut maar dat ging niet want ik heb steunzoelen en de nieuwe lage uggs sorry ben even naam kwijt hebben zolen die je er uit kunt halen en dat heb ik gedaan en kan ik mijn steunzolen er in doen.
ze lopen echt lekker en loop er binnen ook op heb lekker warme voetjes :inlove:
@Karin2 wrote:
In de UK worden ze ook door de man gedragen 8)
![]()
Tegenwoordig ook in Goede Tijden door Rick & Lucas :silenced:
@tommienicole wrote:
Ja hoor deze zijn echt! :thumbup:
Mijn collega’s hebben ze al.
En kijk maar eens op de site dan zie je het wel!
hoi hoi
sorry wil je niet telleurstellen maar ze zijn dus niet echt sterker nog het staat zelfs op hun site geschreven dat ze niet afkomstig zijn van de echte uggs helemaal beneden aan de pagina goed lezen dus want zo kopen mensen dus de neppers door niet goed te lezen
dit staat helemaal onderaan
UGG and UGG BOOTS are generic terms in Australia describing the kind of sheepskin boots we sell
All sheepskin boots we sell are made in Australia from the finest quality real Australian sheepskin
We are not affiliated with Deckers Outdoor Corporation and their ‘Ugg Australia’ brand and do not sell their products
All images copyright © uggstop.com.au. All rights reserved. Unauthorized use is prohibited
groetjes nathalie
lang leve de edit knop hahaha
ze zijn dus wel van echt schaapwol maar dus niet van de orginele ugg dus zijn ze nep dat wilde ik even vermelden
100% original en geen “laarzen met bontrandje” voor Ome Ruud