UGGS

Wie heeft ze ook?

Koop je ze dan via een winkel of web winkel

op internet zijn er zo veel neppers te koop helaas.

dus wie weet een goede website waar ze echte verkopen?

Ennnnnn lopen ze lekker?

Ik heb een paar bij de Pleisure in Groningen gekocht.

De winkel er naast heeft ze ook en dat zijn meteen de enigste zaken die ze in Groningen verkopen.

Ik ben er achter gekomen door op de uggs site de verkooppunten te bekijken, daar heb je een lijstje.

Ze zitten heerlijk!!!

En ik ga nu op zoek naar uggs voor mijn dochter voor deze herfst/winter :inlove:

ik ben er ook na opzoek wil ook dol graag een paar voor de winter en voor de kids had al op een en andere webwinkel gekeken en in het buitenland bv de site van uggs en met sommige sites scheelt het behoorlijk wat geld maar ja hoe of wat de verzendkosten weet ik niet :cry: dus ga maar weer eens verder zoeken

Er is ook een uggs hyves… die meiden Uggen bij bij het leven en hebben de betrouwbare en onbetrouwbare sites erbij gezet… :thumbup:

ik vind de Uggs :sick: veredelde pantoffel… :silenced: :mrgreen:

Ik heb ook een paar Uggs, gekocht in de winkel, ben er ook aangekomen door te googlen op ’ uggs verkooppunten’

En ze lopen heeeeeer-lijk, en ik vind ze hartsikke gaaf (you love 'em or you hate 'em)

Heb ze trouwens niet zelf gekocht, ik vond ze eigenlijk te duur. Maar toen ik vorig jaar terug kwam van een weekje ziekenhuis, stond er een grote glimmende schoenendoos op tafel… had mn lief ze voor me gekocht :inlove:

Ik kan niet wachten tot het straks weer koud genoeg is om ze te dragen. Nu slijt ik mijn dagen nog op teenslippertjes haha

In de UK worden ze ook door de man gedragen 8)

@Karin2 wrote:

In de UK worden ze ook door de man gedragen 8)

ow vreselijk… :silenced: :silenced: :silenced:

Ik heb ze, en vind ze niet fijn zitten. Maar ik schijn een uitzondering te zijn, want de meeste mensen zeggen dat ze als pantoffels zitten :wink:

Nijn, ik zou sowieso geen schoenen via internet kopen. Ook al lijken de Uggs gemakkelijke schoenen (pantoffels :wink: ) om op afstand te kopen.

doe het niet, doe het niet!!!

Welke Uggs wil je hebben? Ik heb die uit de knittserie, zitten heeeerlijk :inlove: Kan je niet helpen met verkooppunten. Heb ze uit Amerika, tante heeft ze meegenomen. Scheelde ‘slechts’ 110 euro omgerekend…

Ik snap precies waarom Uggs Uggs heten…

uggly en nog eens uggly… :silenced:

Zou me niet verbazen als dat de echte reden is van de naam :slight_smile: .

Ik kan je dus niet verder helpen…succes verder!

Ik vind ze zo lelijk sorry! :silenced: :oops: :oops:

Oh wat vreselijk die man in pak met uggs…zooooooo ongeil!!! :sick:

Volgens mij is het nog wel een Italiaan, die hebben over het algemeen een erg goede smaak… :think:

Ik moet zeggen: ik vond ze vreselijk…vond ja…ik wen er nu al een paar jaar aan omdat ze niet meer weg te denken zijn uit ons straatbeeld en heeeeeeeeeeeeel misschien koop ik ze deze winter wel… :angel:

Ze kunnen best leuk staan, het ligt eraan wat je verder draagt qua kleding.

Maar mannen moeten er echt vanaf blijven!!!

@jewel wrote:

Amen…

mooi onderschrift overigens! :inlove:

Ik heb de sundance en vind ze heerlijk zitten :mrgreen:

Ik wil de classic tall chocolate

@Sooki wrote:

@jewel wrote:

Amen…

Nee, ik zie mijn mannetje er ook niet in lopen :sick:

@nijntje wrote:

@Sooki wrote:
@jewel wrote:

Amen…

Nee, ik zie mijn mannetje er ook niet in lopen :sick:

WHOEHAHAHAAHAAHAHAHAHAAHAHAHAHA!!! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Nee, ik zie Nick ook nog niet op die dingen lopen, whahahahahahahhaha!!! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Gewoon de officiele site van uggsaustralia punt com! Als je ze daar bestelt zijn ze vanuit amerika met verzendkosten en al vaak nog goedkoper dan in de winkels in nederland.

Ik vind ze echt geweldig, vooral in de winter onder een rokje, met een dikke maillot. Of over een skinny jeans heen :slight_smile:

Het allergoedkoopst is iemand kennen die regelmatig in amerika komt :angel: Zo heb ik voor de mijne ongeveer 135 euro betaald ipv 230…