UGGS

Ik vind ze helemaal :thumbup:

Ik hoop dat manlief snel op zakenreis moet wan tvan de winter wil ik nog een paar erbij :mrgreen: :mrgreen:

@Lily2006 wrote:

Zo heb ik voor de mijne ongeveer 135 euro betaald ipv 230…

135 euro voor een paar sloffen :shock:

230 ?? :shock:

@Karin2 wrote:

@Lily2006 wrote:
Zo heb ik voor de mijne ongeveer 135 euro betaald ipv 230…

135 euro voor een paar sloffen :shock:

230 ?? :shock:

:silenced: wat een geld idd… :o

deze vind ik leuk

Al een winkel gevonden Nijn ?

@Karin2 wrote:

Al een winkel gevonden Nijn ?

Ben nog druk bezig, er is zoveel nep te vinden.

En dat wil ik niet dus ben druk aan het kijken en op hyves vragen of het echt of nep is hahaha

Ik heb voor mijn UGGS 365 euro betaald :oops: Maar heb ze nu al 3 winters en ze zitten nog steeds geweldig… En blijven mooi… Voor KB heb ik ook Uggs… Maar de uggslijn is vele malen uitgebeider dan je denkt… Heb dus niet die UGGS van die man voor KB… Heb stoere Uggs boots :inlove:

Maar waarom via internet kopen? Zou gewoon naar een zaak gaan die ze verkopen… Dan weet je zeker dat je de echte hebt…

Uggs heerlijk…

ze zij niet mooi maar ze zitten heeeeerlijk …

Ik draag ze alleen in het weekend, op het werk kan dat niet.

@Daantjuh wrote:

Maar waarom via internet kopen? Zou gewoon naar een zaak gaan die ze verkopen… Dan weet je zeker dat je de echte hebt…

als ik ze via internet kan bestellen bv in amerika dat het goedkoper is dan doe ik dat

Zou ze wel even in een NL winkel passen, want het ene model Ugg zit ruimer dan het andere! Ze lopen ook nog een beetje uit!

@Sooki wrote:

Zou ze wel even in een NL winkel passen, want het ene model Ugg zit ruimer dan het andere! Ze lopen ook nog een beetje uit!

Heb ik al gedaan :smiley:

@faizaa wrote:

Er is ook een uggs hyves… die meiden Uggen bij bij het leven en hebben de betrouwbare en onbetrouwbare sites erbij gezet… :thumbup:

ik vind de Uggs :sick: veredelde pantoffel… :silenced: :mrgreen:

hahahah ik ook.

Zou ze zelf niet kopen en aandoen :mrgreen:

@victoria wrote:

@faizaa wrote:
Er is ook een uggs hyves… die meiden Uggen bij bij het leven en hebben de betrouwbare en onbetrouwbare sites erbij gezet… :thumbup:

ik vind de Uggs :sick: veredelde pantoffel… :silenced: :mrgreen:

hahahah ik ook.

Zou ze zelf niet kopen en aandoen :mrgreen:

Ik ook niet… Merijn heeft een jaar of 2 terug echt pantoffels a la Ugg gehad van de hema :mrgreen:

ik zou zelf nooit uggs kopen maar je hebt ook Uggs met echte zool zeg maar en die zien er nog wel oke uit

Die zwarte zijn wel leuk, zoiets heb ik een aantal jaren terug gehad zelf

:shock: wow zijn die sloffen zo duur?!

Sorry, kan ze niet mooi vinden.

Het is niet echt mijn smaak, maar uhm zit er wel een beetje stevigheid aan? Ze lijke me zo slap.

@Madre wrote:

doe het niet, doe het niet!!!

:lol: :lol:

Koop sowieso geen UGGS die gemaakt zijn in china dat ze neppers… Er zit we een labeltje op van UGGS maar niet correct dus… Ze moeten echt in australie gemaakt zijn…