UGGs en andere comfi laarzen

Ik heb een kerstcadeau bedacht! Wij mogen van mijn ouders ieder jaar voor kerst een ‘groot’ cadeau uitzoeken… dit jaar wil ik graag een keer echt goede, comfortabele laarzen die lang meegaan.



Telkens als ik iemand zie met laarzen die er supercomfi uitzien blijken het Uggs te zijn… maar daarvan zijn dus schijnbaar ook weer meer varianten! Weet iemand waar deze te krijgen zijn?

Het mogen wat mij betreft ook ‘neppers’ zijn als ze maar van vergelijkbare kwaliteit zijn…



Of weet iemand nog een ander merk supercomforabele laarzen? Ze moeten wel echt tegen een stootje kunnen en ik denk dat ik het ook wel een must vind dat ze gevoerd zijn aan de binnenkant…

hoewel bijvoorbeeld in bladen als de Landleven altijd laarzen staan (ik ben vergeten hoe ze heten) die er ook wel comfi uitzien en die zijn niet gevoerd… hoe heten die nou ook alweer? Zijn hele bekende ‘rijke-mensen-laarzen’ in elk geval :wink:



Nou ja… tips zijn welkom! :mrgreen:

DUBARRY!!!



Veel soorten, zitten prima. Wel duur (vandaar het rijkeluisimago waarschijnlijk) maar zijn wel top. o.a. bij Zwerfkei te koop in Woerden…





Uggs ken ik niet, maar die suede gevalen vind ik zo ongelofelijk smakeloos!!! :sick: :sick: :sick: (maar dat is persoonlijk natuurlijk)

@pluutje wrote:



Uggs ken ik niet, maar die suede gevalen vind ik zo ongelofelijk smakeloos!!! :sick: :sick: :sick: (maar dat is persoonlijk natuurlijk)




Dat zijn dus Uggs uggly he :wink:

Maar ja Crocs zijn ook niet charmant maar zitten heerlijk en ook daar wandeld drie kwart van nederland mee.



Ik zoek ook nog lekkere comfi laarzen maar wel een beetje gekleed en niet met van dat bont en van die balletjes eraan :stuck_out_tongue:



Dubarry zeg je… ga eens googlen of ik in de buurt wat vind!

Dames…Voordat er een heel gesprek begint… :wink:



Uggs zijn duur, maar dat betekent niet dat ze kwalitatief goed zijn…

Laat je toch niet verleiden door die (lelijke) dingen die TE duur zijn alleen omdat ze HIP :roll: zijn…



Ze bieden amper steun, scheuren vaak bij de teen en het enige wat ze bieden is warmte…Er zijn veel meer merken MET voetbed EN bontvoering…

@Marlous wrote:

Dames…Voordat er een heel gesprek begint… :wink:



Uggs zijn duur, maar dat betekent niet dat ze kwalitatief goed zijn…

Laat je toch niet verleiden door die (lelijke) dingen die TE duur zijn alleen omdat ze HIP :roll: zijn…



Ze bieden amper steun, scheuren vaak bij de teen en het enige wat ze bieden is warmte…Er zijn veel meer merken MET voetbed EN bontvoering…
:eh: :lol: Ik heb uggs 8)

Maar je hebt deels gelijk…voetbed is ver te zoeken bij de uggs met ZACHTE zool.

Je hebt ook harde zool én Uggs met veters enzo dus ik denk dat als je zo een model uit zoekt het wel goede schoenen zijn.

Maar 1 ding is zeker :mrgreen: warme voeten zijn gegarandeerd :thumbup:

Ik heb heerlijke warme voetjes en het is top om even die kleine man op naar school te brengen 's morgens 8)

Ik heb laarzen van Wolky. Ok, niet de meest hippe, maar ik moet superstevige schoenen zonder hak hebben ivm bekken en rugproblemen. Ze zitten heerlijk. Ze zijn niet gevoerd, maar wel van heel dik leer en heerlijk warm.

DUBARRY!!!!!

Veel soorten, zitten prima. Wel duur (vandaar het rijkeluisimago waarschijnlijk) maar zijn wel top. o.a. bij Zwerfkei te koop in Woerden....


Uggs ken ik niet, maar die suede gevalen vind ik zo ongelofelijk smakeloos!!!!!!


Ja, dubarry! daar misschien toch ook eens naar kijken...

Wat betreft de Uggs: je hebt van die goedkope van suede met een schuimrubber zool, maar die vind ik ook niet mooi. Maar de 'echte' uggs zijn van leer, wel hetzelfde soort model (heb je ook nog wel iets verschil in), maar een stuk steviger.
Of ze hip zijn interesseert me totaal niet; het gaat om het model (geen hak en lekker gevoerd; de echte kun je ook nog stellen zodat ze niet slippen wan tdaar heb ik ook altijd veel last van).
En iedere keer als ik iemand laarzen zie dragen die er supercomfortabel uitzien blijken het 'echte' uggs te zijn... maar ik kan dus nergens vinden waar ik ze kan kopen...
maar meer tips zijn altijd welkom!

@renzosmam wrote:

@Marlous wrote:
Dames…Voordat er een heel gesprek begint… :wink:



Uggs zijn duur, maar dat betekent niet dat ze kwalitatief goed zijn…

Laat je toch niet verleiden door die (lelijke) dingen die TE duur zijn alleen omdat ze HIP :roll: zijn…



Ze bieden amper steun, scheuren vaak bij de teen en het enige wat ze bieden is warmte…Er zijn veel meer merken MET voetbed EN bontvoering…
:eh: :lol: Ik heb uggs 8)

Maar je hebt deels gelijk…voetbed is ver te zoeken bij de uggs met ZACHTE zool.

Je hebt ook harde zool én Uggs met veters enzo dus ik denk dat als je zo een model uit zoekt het wel goede schoenen zijn.

Maar 1 ding is zeker :mrgreen: warme voeten zijn gegarandeerd :thumbup:

Ik heb heerlijke warme voetjes en het is top om even die kleine man op naar school te brengen 's morgens 8)




Ja maar je betaald voor die stevige wel 400 euro…Alleen omdat het Ugg’s zijn… :roll:



Ik heb laarzen van Paul Green. Is een topmerk. Voor zowel pumps als gympen en laarzen. Die van mij hebben toevallig ook een bontje en zijn heerlijk warm…
Ja maar je betaald voor die stevige wel 400 euro...Alleen omdat het Ugg's zijn...


Daarom hoeven het voor mij ook niet per se het echte merk te zijn, aan dat soort dingen heb ik lak. Maar idd die suede dingen met die schuimrubberen zool is wel weer het andere uiterste; er is vast nog wel iets tussenin...

Dat merk Paul Green, is dat gewoon in de winkels verkrijgbaar?

@GroeneVrouw wrote:

DUBARRY!!!



Veel soorten, zitten prima. Wel duur (vandaar het rijkeluisimago waarschijnlijk) maar zijn wel top. o.a. bij Zwerfkei te koop in Woerden…





Uggs ken ik niet, maar die suede gevalen vind ik zo ongelofelijk smakeloos!!!








Wat betreft de Uggs: je hebt van die goedkope van suede met een schuimrubber zool, maar die vind ik ook niet mooi. Maar de ‘echte’ uggs zijn van leer, wel hetzelfde soort model (heb je ook nog wel iets verschil in), maar een stuk steviger.

Of ze hip zijn interesseert me totaal niet; het gaat om het model (geen hak en lekker gevoerd; de echte kun je ook nog stellen zodat ze niet slippen wan tdaar heb ik ook altijd veel last van).

En iedere keer als ik iemand laarzen zie dragen die er supercomfortabel uitzien blijken het ‘echte’ uggs te zijn… maar ik kan dus nergens vinden waar ik ze kan kopen…

maar meer tips zijn altijd welkom!




volgende keer gewoon iemand aanhouden en vragen waar ze ze gekocht heeft hihihi :lol:

@GroeneVrouw wrote:

Ja maar je betaald voor die stevige wel 400 euro…Alleen omdat het Ugg’s zijn…




Daarom hoeven het voor mij ook niet per se het echte merk te zijn, aan dat soort dingen heb ik lak. Maar idd die suede dingen met die schuimrubberen zool is wel weer het andere uiterste; er is vast nog wel iets tussenin…



Dat merk Paul Green, is dat gewoon in de winkels verkrijgbaar?




Niet in alle winkels hoor. In Amsterdam kan je het in 2 zaken krijgen. Ik weet niet waar je woont, maar misschien kan je er even op googelen…?

@GroeneVrouw wrote:

DUBARRY!!!



Veel soorten, zitten prima. Wel duur (vandaar het rijkeluisimago waarschijnlijk) maar zijn wel top. o.a. bij Zwerfkei te koop in Woerden…





Uggs ken ik niet, maar die suede gevalen vind ik zo ongelofelijk smakeloos!!!




Ja, dubarry! daar misschien toch ook eens naar kijken…



Wat betreft de Uggs: je hebt van die goedkope van suede met een schuimrubber zool, maar die vind ik ook niet mooi. Maar de ‘echte’ uggs zijn van leer, wel hetzelfde soort model (heb je ook nog wel iets verschil in), maar een stuk steviger.

Of ze hip zijn interesseert me totaal niet; het gaat om het model (geen hak en lekker gevoerd; de echte kun je ook nog stellen zodat ze niet slippen wan tdaar heb ik ook altijd veel last van).

En iedere keer als ik iemand laarzen zie dragen die er supercomfortabel uitzien blijken het ‘echte’ uggs te zijn… maar ik kan dus nergens vinden waar ik ze kan kopen…

maar meer tips zijn altijd welkom!
Zó goedkoop zijn ze niet :shifty: 200 euro nog hoor die met zachte zool…ze zijn dan misschien niet om de vierdaagse op te wandelen maar ik moet zeggen dat ik het ook weer geen vreselijke zool vind…

Maar goed als je ‘‘degelijke’’ zoekt moet je idd andere versies kopen…





Enuh Lous…als je ‘‘adresjes’’ hebt 8) dan hoef je niet 400 euro neer te tellen…maar goed ik heb wat dat betreft mazzel ja… :angel:

@renzosmam wrote:



Enuh Lous…als je ‘‘adresjes’’ hebt 8) dan hoef je niet 400 euro neer te tellen…maar goed ik heb wat dat betreft mazzel ja… :angel:




Die behoor JIJ met MIJ te delen ja…Maar goed, wil geen Ugg dus dat schiet niet op… 8)

@Marlous wrote:

@renzosmam wrote:


Enuh Lous…als je ‘‘adresjes’’ hebt 8) dan hoef je niet 400 euro neer te tellen…maar goed ik heb wat dat betreft mazzel ja… :angel:




Die behoor JIJ met MIJ te delen ja…Maar goed, wil geen Ugg dus dat schiet niet op… 8)
Dáárom…zijn we snel klaar hé 8)

Groenevrouw,ik moet even wachten tot eind van de week…dan spreek ik degene die kan ‘‘regelen’’ weer,vraag ik wel of ik je ‘‘kan helpen’’ aan uggs oké :wink:



Dit zijn mijne :inlove: simpele zachte zool maar zo warm :thumbup:

Groenevrouw,ik moet even wachten tot eind van de week...dan spreek ik degene die kan ''regelen'' weer,vraag ik wel of ik je ''kan helpen'' aan uggs oké


Tof! Ik hoor het graag...
Die van jou zijn wel mooi, maar ik had idd andere in gedachten, zeg mar de versie van leer met een steviger zool... kan dat ook :pray: ?

Ik heb nog even gegoogled op uggs en paul green, maar ik werd er niet veel wijzer van... nou ja, wie weet kom ik ze op het juiste moment nog wel tegen...

Dit zijn de mijne… :slight_smile:

Wauw Marlous die zijn wel gaaf.

Ja Lous die zijn mooooooi!

Erg stijlvol!! :thumbup:

@GroeneVrouw wrote:

Groenevrouw,ik moet even wachten tot eind van de week…dan spreek ik degene die kan ‘‘regelen’’ weer,vraag ik wel of ik je ‘‘kan helpen’’ aan uggs oké




Tof! Ik hoor het graag…

Die van jou zijn wel mooi, maar ik had idd andere in gedachten, zeg mar de versie van leer met een steviger zool… kan dat ook :pray: ?



Ik heb nog even gegoogled op uggs en paul green, maar ik werd er niet veel wijzer van… nou ja, wie weet kom ik ze op het juiste moment nog wel tegen…
zoiets?

volgens mij alleen géén leer deze :think: