UGGs en andere comfi laarzen

:silenced: :silenced: :silenced:

@pluutje wrote:

:silenced: :silenced: :silenced:
:lol: :lol: :lol: tja hé je houdt ervan of niet 8)

Ik vond ze altijd :sick: en nóg als ik in de spiegel kijk als ik ze aan heb denk ik :think: maar ze zijn zó lekker warm en comfi om even op naar school te huppelen om Renzo te halen en te brengen dus tja…soms kies ik voor het ‘‘innerlijk’’ ipv het uiterlijk :mrgreen:

:smiley:



Ja, dat kan!

oh vreselijk…



toch bestaan er ook wel mooie comfilaarzen hoor…

Heb nu 2 paar Panara-laarzen en die zijn ge-wel-dig!

Zowel van binnen als van buiten leer en daardoor superwarm en ernstig mooi.



En veel te duur :wall:

ik vind deze echt :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

wat kosten ze ongeveer? :think:

Dat zijn Dubarry’s volgens mij… die kosten geloof ik ook wel rond de 3-400 euro…



En ie foto’s van de Uggs zijn allemaal niet echt die ik bedoel… hoewel ik die onderste wel mooi vind.

Die ik had gezien hadden helemaal niet zo’n karakteristieke Ugg-vorm zeg maar; dat leken meer gewoon gevoerde leren laarzen en bleken pas bij nadere inspectie van Ugg te zijn…

Nou ja, ik zoek nog door!



En Pluutje: dat je ze niet mooi vindt, weten we nou wel… sociaal gevoel was het toch?

Hallo,



Ik breek ff in :mrgreen:



Ugg’s zijn niet per defenitie lederen schoenen. Ugg’s zijn (orgineel) werkschoenen voor mensen in nieuw zeeland. Gevoerd met schapenwol voor de warmte.



Je hebt ze idd tegenwoordig in verschillende varianten. En met ugg’s is t: je houd ervan of je haat ze



btw…ik ben degene die goedkoop aan Uggs kan komen dus als je wat wil weten moet je me maar pb-en :wink:



breek weer uit :mrgreen:

Misschien moet je eens kijken op de site van duoboots, daar bestel ik mijn laarzen altijd (ook ideaal voor mensen met dikkere kuiten!!) de meeste laarzen die je daar koopt zijn gevoerd met een wollige stof en ze zijn heerlijk warm!!

Dit is mijn laatste aankoop daar

@GroeneVrouw wrote:

Dat zijn Dubarry’s volgens mij… die kosten geloof ik ook wel rond de 3-400 euro…



En ie foto’s van de Uggs zijn allemaal niet echt die ik bedoel… hoewel ik die onderste wel mooi vind.

Die ik had gezien hadden helemaal niet zo’n karakteristieke Ugg-vorm zeg maar; dat leken meer gewoon gevoerde leren laarzen en bleken pas bij nadere inspectie van Ugg te zijn…

Nou ja, ik zoek nog door!



En Pluutje: dat je ze niet mooi vindt, weten we nou wel… sociaal gevoel was het toch?




Het zit je nog dwars blijkbaar! :lol: :lol:



geeft niks hoor :-*



Maar dat van dat sociale gevoel heb je toch niet helemaal begrepen denk ik :think:

@Mama_jeanet wrote:

Misschien moet je eens kijken op de site van duoboots, daar bestel ik mijn laarzen altijd (ook ideaal voor mensen met dikkere kuiten!!) de meeste laarzen die je daar koopt zijn gevoerd met een wollige stof en ze zijn heerlijk warm!!

Dit is mijn laatste aankoop daar





MOOI!!!



Ze hebben nu ook een winkel in amsterdam!

@faizaa wrote:

ik vind deze echt :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

wat kosten ze ongeveer? :think:






Tussen de 2 en 300 euro. oa te koop bij winkels als de Zwerfkei, maar dat is in Woerden :mrgreen:

@faizaa wrote:

ik vind deze echt :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

wat kosten ze ongeveer? :think:




Ben je lid van die club die je komt helpen als je auto het niet meer doet onderweg?

“nu voor 127,20” (ledenprijs, tm 31 januari 2008)



Ik dacht dat UGGS passé waren maar viel me toevallig vanmorgen op dat ze volop in het straatbeeld zijn in deze grote randstad stad

aan de voeten van de vrouwelijke schoolgaande jeugd

Heeee,da’s niet duur! :dance:

Nou, 127 euro is idd niet duur… helaas geen lid van de pech onderweg bond :mrgreen: maar mennnnnn wat zijn ze mooi…

Nu vind ik 250 euro ook nog te doen… echt kwalitatief mooie laarzen kosten tegenwoordig toch al 200 euro… maarre, in Woerden, :oops: waar ligt dat? :angel:

Bij Bodegraven en Gouda, daar in die hoek.



Zie ook: http://www.zwerfkei.nl



Ze hebben ook een webshop, maar de laarzen zijn daar ook wel 335 euro (wel mooi!!!)

In de winkel zelf stonden ze voor 285, maar misschien waren dat restpartijen??? :think:

:frowning: bah wat een pokke end weg… :frowning:

ga es even snel op die site kijken…

350 vind ik teveel :snooty: :mrgreen:

@faizaa wrote:

Nou, 127 euro is idd niet duur… helaas geen lid van de pech onderweg bond :mrgreen:




189,00 niet-leden prijs

lid worden (geen pechhulp, alleen lidmaatschap) 15,00 voor een jaar…