U geeft hoop ik toch geen borstvoeding?

@GroeneVrouw wrote:

Dus! Eat that, moraalridders!
Hahaha, jij schuwt ook niet voor een discussie hè… :wink: :thumbup: :lol: !

@Yvonne Z. wrote:

Even een hart onder de riem voor alle in het openbaar voedende moeders; een prachtig filmpje waar ik kippenvel en waterige oogjes van kreeg :oops: :

http://nl.youtube.com/watch?v=7zIt62iEKtU

Edit: En hier nog zo eentje:

http://www.youtube.com/watch?v=8IwVb0agfOQ

tranen… :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: wat mooi… en dan dat heerlijke deuntje erbij… :thumbup:

@anjelique! wrote:

Als je goed leest en je oordeel even aan de kant zet dan zie je eigenlijk dat je zelf vooroordelen hebt, ik zeg dat absoluut niet.

Nee, maar je geeft ook geen antwoord op de vraag waarom.

Nee, je zegt het niet, maar in jouw winkel mag het alleen uit het zicht. Waarom? Een rustig plekje is iets heel anders dan een verborgen plekje. En er zijn ook genoeg moeders en babies die helemaal niet speciaal een rustig plekje willen.

@océan wrote:

geweldig, hele mooie filmpjes! Ik vind van die tshirtjes of rompertjes ook erg leuk trouwens, toch maar eens naar op zoek.

Ik heb nog wel een leuk linkje voor je, stuur je een pb! :mrgreen:
Hahaha, jij schuwt ook niet voor een discussie hè...

Niet als ik zeker weet dat ik gelijk heb :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Nou ja, soms heb ik er ook echt geen zin in hoor... ik zat net nog te bedenken dat ik misschien maar een icoontje van een voedende Maria bij me moet gaan dragen; als mensen dan klagen dat het onfatsoenlijk is kunnen ze die naar hun hoofd geslingerd krijgen :mrgreen:
hoef ik de discussie niet aan....

Hihi, gister na een een wandeling een pizza gehaald, en ben gewoon gaan voeden in de snackbar! Moest gelijk aan dit topic denken, maar het enige wat die man vroeg: ‘hoe oud is dat kindje?’ Heel geintresseerd, en toen ik antwoord gaf zei hij weer dat ie een nichtje had van 2 maanden ouder, en gingen we gezellig over kinderen praten :mrgreen:

Enne, daar zat ik dus echt wel in zicht! Maar zoals altijd zie je alleen aan de houding dat ik aan het voeden ben :stuck_out_tongue:

gewoon belachelijk, waar bemoeit ze zich mee.