U geeft hoop ik toch geen borstvoeding?

Daar was ik dus net mee klaar, in de American Bookstore in de Haag, waar we dus echt veeeel kopen. Op de vraag waarom niet was het antwoord dat mensen aanstoot zouden kunnen nemen. Het was aan de manier waarop ze het zei en aan haar hele houding wel duidelijk wie hier aanstoot aan nam, en behoorlijk ook. Mevrouw de winkelmanager. Ik had mezelf willen tracteren op een paar leuke boekjes, maar na die botte manier van doen koop ik voorlopig maar via Amaz*n.

:shock: :shock: :shock: :shock: :shock:



Nou wat een botte manier… waar bemoeit ze zich mee?

Waarom zou je een fles geven als je je borsten hebt meegenomen?

Wat heb je er op gezegd?

Sta altijd zo te kijken hiervan he, als mensen (en dan ook nog vrouwen) zo reageren… hele bushokjes hangen vol met posters, gouden kooi meisjes huppelen rond met blote borsten op tv… de webcam babes slaan je om de oren maar Gerry die haar kind de boob geeft KAN NIET…





Foei Gerry… :mrgreen:





En nee, ik zou daar dus ook niet meer kopen :snooty:

Voor mij is dit onbegrijpelijk absurd… :silenced: :hand:



lang leve Amaz*n, er neemt niemand aanstoot aan als je achter je laptop zit te voeden! jeuh! webcams uit



:hug:

… ik zou mss juist nog wel eens teruggaan, kan ze aan het beeld wennen. En dan erbij zeggen dat je nog 1,5 jaar minstens elke week langskomt :mrgreen:

Ik word hier zo misselijk van…



Wat heb je gedaan???



Zo jammer dat mensen nog steeds voor andere mensen willen denken en nog veel erger DAT er sowieso mensen zijn die er aanstoot aan nemen…



Ik was overigens blijven zitten en een hele discussie aangegaan, zolang ze mijn borsten/tepels niet kan zien, is er geen reden om mij de winkel uit te zetten…

Nou ik was al klaar, dus ik zei in eerste instantie nee. Ik was nogal overdonderd namelijk. Daarna had ik dus iets van 'wacht eens even? En toen ben ik naar haar toegegaan om te vragen wat het probleem was. Er had ook geen klant geklaagd of zo, zij was het probleem. Toen heb ik haar dus verteld dat ze 40,- omzet gemist had en ben de winkel uitgelopen. En gisteravond dus lekker op internet gesnuffeld.

Zou het iets met Amerikaanse preutsheid te maken hebben? :think: Misschien moet de verkoopster een integratiecursusje volgen? :mrgreen:



Wij kopen overigens ook veel bij de Am. Bookstore hier in Amsterdam, zal daar eens de borst gaan geven :twisted: :mrgreen: 8)

@Elise wrote:

Zou het iets met Amerikaanse preutsheid te maken hebben? :think: Misschien moet de verkoopster een integratiecursusje volgen? :mrgreen:




Ze was Nederlandse.


Wij kopen overigens ook veel bij de Am. Bookstore hier in Amsterdam, zal daar eens de borst gaan geven :twisted: :mrgreen: 8)

:mrgreen: Dan kom ik meedoen, die is groter dus meer te snuffelen.

@Gerry wrote:

Op de vraag waarom niet was het antwoord dat mensen aanstoot zouden kunnen nemen.
Oooooohhh, het is de manier waarop waardoor je soms dicht kunt slaan en even niet meer weet hoe of wat hè. Ondertussen ben ik bedacht op die situaties en als ik het meemaak ga ik à la Marlous… lekker even zitten, zo pontificaal mogelijk voor het mens, en voeden maar. Is een mooie voor de “3 minuten acties” brieven die verstuurd worden :thumbup: ! Jeetje, belachelijk zeg.

@Gerry wrote:

Nou ik was al klaar, dus ik zei in eerste instantie nee. Ik was nogal overdonderd namelijk. Daarna had ik dus iets van 'wacht eens even? En toen ben ik naar haar toegegaan om te vragen wat het probleem was. Er had ook geen klant geklaagd of zo, zij was het probleem. Toen heb ik haar dus verteld dat ze 40,- omzet gemist had en ben de winkel uitgelopen. En gisteravond dus lekker op internet gesnuffeld.




Het is toch echt van den zotte he…



Dat iemand mogelijk ooit in de toekomst erg narrowminded aanstoot zou kunnen geven aan… :wall:



Wat een verschrikkelijk koe!!!

Ik voel een nurse-in aankomen :twisted: Met z’n allen!!!

(@Yvonne: is dit iets voor een 3-minuten-actie?)

oh en zo herkenbaar even he… zit je daar… normaal echt wel weten wat je zeggen moet… en dan… met je mond vol tanden… goed dat je bent terug gegaan…





ik had haar nog es even geflasht, die boobs van me :mrgreen: geintje :mrgreen:

Gerry, ik vind het dus ook echt niet kunnen hoor, voeden in een winkel. Mevrouw heeft groot gelijk vind ik. Je vráágt erom om daar opmerkingen over te krijgen. Het kan voor andere mensen heel vervelend zijn als jij daar zo pontificaal zit, met een borst bloot. Doe dat maar ergens anders.





























































:lol: :lol: :lol: Haha, als er minstens 1 van jullie met haar nekharen overend zat, is m’n actie geslaagd. Hahaha!!!

Jullie snappen hopelijk wel dat ik het ook absurd vind dat voeden in het openbaar nog steeds niet door de beugel kan, volgens te veel mensen. Alsof je een scene uit een sexfilm naspeelt ofzo?! En inderdaad, de reclames en tv-programma’s liegen er niet om. Hoeveel bloot komt er niet voorbij, waar ik helemaal niet op zit te wachten? !!!

Ik dacht al: lees ik dit goed? :lol: Actie geslaagd dus :wink:

hahahaha mamalena… :mrgreen: ik dacht echt: dat meent ze vast niet :mrgreen:

:lol: :lol: :lol: mamalena :thumbup:

ben het helemaal met je eens wat je zegt die reclame`s dat is pas aanstootgevend!!



ik snap echt niet dat er zo moeilijk wordt gedaan over bv geven!

ik word dan zo boos van binnen.

hoe sommige mensen er bij lopen met hun decolote tot op hun knieeen, maar dat is normaal. tieten vallen er bijna uit.

en zo klein onschuldig kindje bv geven dat kan niet dat is misselijkmakkend nou amahoela :twisted:

Jammer hè dat dit dan zo moet gaan. Kan met me nog goed herinneren hoor, van bij mn zoontje. Toen zat ik in het bos op een bankje te voeden en er fietste mensen voorbij. Man en vrouw, waarop die man zei: “Gatver!! Die zit te voeden!” Ik was er gewoon verdrietig van. En dat was nog in het bos waar geen hond langs kwam… Maakt niet uit waar, dat mens weet gewoon niet wat voor waarde het heeft… Probeer je er maar niet teveel van aan te trekken, zijn altijd horken op de wereld die het niet zullen begrijpen. :hug:

@Biebels wrote:

Ik voel een nurse-in aankomen :twisted: Met z’n allen!!!

(@Yvonne: is dit iets voor een 3-minuten-actie?)




Zo! Wacht je effe tot eind maart dan?

Ga ik ook mee en slinger ik ze er ook uit.

Als ze dan nog commentaar heeft leg ik ze effe in d’r nek goed? :lol:

wheeohahahahahhhhaah Mellie… gekke muts… Heerlijk!!! Kan er flink om lachen nu zo om 2 uur s’nachts…

Nah wat belachelijk man,Echt dat je zoiets nog mee maak he,jeetje,

Ik ben gelukkig nog nooit aangesproken en heb ook overal gevoed,

Maar denk dat je dan inderdaad met je bek vol tanden staat,





Alle bv kokmama’s daar voeden zou eeen goede actie zijn ja,denk dat ze niet weet wat ze ziet :mrgreen:

:shock:

Bleh ik word er ook niet goed van. Als er een schaap in de wei loopt met een lammetje en die gaat bij moeder drinken is het allemaal prachtig om naar te kijken. Maar als wij onze (.)(.) gebruiken voor waar ze voor bestemd zijn dan ben je met sex ofzo bezig :wall:



OOk al zoiets: Ik ga meestal al ergens rustig in een hoekje zitten, komen ze tig keer voorbij om maar eens even te kijken of ze een stuk tiet kunnen zien.