Los Angeles, CA, June 10, 2010 – Summit Entertainment confirmed today that THE TWILIGHT SAGA: BREAKING DAWN will be released as two separate films with the first of the two slated to be released in theatres on November 18, 2011. Academy Award® winner Bill Condon will direct both films starring Kristen Stewart, Robert Pattinson and Taylor Lautner along with Billy Burke as Charlie Swan as well as returning members of the Cullen Family including Peter Facinelli as Carlisle, Elizabeth Reaser as Esme, Jackson Rathbone as Jasper, Nikki Reed as Rosalie, Ashley Greene as Alice and Kellan Lutz as Emmett.
The project, based on the fourth novel in author Stephenie Meyer’s Twilight series, is currently being written by Melissa Rosenberg with Wyck Godfrey, Karen Rosenfelt and Stephenie Meyer producing. The TWILIGHT SAGA: BREAKING DAWN will start production in the Fall.
THE TWILIGHT SAGA: BREAKING DAWN illuminates the secrets and mysteries of this spellbinding romantic epic that has entranced millions.
The third film in the franchise, THE TWILIGHT SAGA: ECLIPSE is due in theaters on June 30, 2010.
Veel plezier Madre… En ik ben totaal niet jaloers :liar:
Dankzij jullie ben ik twilight fan… Dus mijn dank is groot… Nu nog naar de laatste film… Ik heb ook en luisterboeken euuhh gedownoload… Dus die luister ik als ik aan het schoonmaken ben :inlove:
trouwens de film Remember me al gezien met Robert erin?? :inlove:
Na twilight op DVD te hebben gezien, heb ik afgelopen kerst mezelf het tweede deel cadeau gedaan. Wat een fantastisch boek.
Op de website van de schrijfster zag ik dat er ook nog een derde en een vierde boek waren. Die heb ik van mijn vakantiecentjes gekocht en nu zijn ze allebei alweer uit.
Kon heel moeilijk de boeken op zij leggen, mensen wat een spannend verhaal. Ik was blij dat ik met de bus naar mijn werk moet, zodat ik in de bus ook even kon lezen.
De boeken hebben me echt tot de laatste letter weten te boeien. En er zouden nog wel meer boeken mogen komen. Wat een liefde spettert er toch vanaf.
Deel twee inmiddels ook op DVD gezien en ik vind het wel jammer dat er zo weinig overeenkomt met wat in het boek wordt omschreven. Maar ondanks alles ben ik benieuwd naar deel 3. En die wil ik dan ook echt wel in de bios zien. Nog even wachten heb ik begrepen.
Heb zelfs mijn hyves al omgetoverd in twilight style. Helemaal geweldig.
Het is leuk jullie verhalen te lezen, dus dacht, nu moet ik ook even mijn ervaring delen.
AMSTERDAM - Summit Entertainment heeft woensdag bevestigd dat het vierde deel van The Twilight Saga: Breaking Dawn als twee films zal worden uitgebracht.
Zo meldde onder andere The Hollywood Reporter.
Acadamy Award winnaar Bill Condon zal beide delen regisseren. Net als het laatste deel van de Harry Potters films zal de productie van beide delen naar alle waarschijnlijkheid tegelijk plaatsvinden.
De producties zijn gebaseerd op het vierde boek van schrijfster Stephenie Meyer, de auteur van de Twilight serie.
De opnames zullen in de herfst van dit jaar beginnen en vier tot vijf maanden duren. De releasedatum voor de eerste film staat gepland voor 18 november 2011 in Noord-Amerika.
Een Nederlandse releasedatum is nog niet bekend, net zoals een releasedatum voor het tweede deel.
Lenie, het stond er al van Madre , maar Nederlands leest wel fijner :mrgreen:
Nog iets meer als een weekje en dan Eclipse :dance: , ik zag dat de film maar 100 minuten duurt, jammer 8)
Lous, heb je nog iets leuks meegenomen uit NY? En een beetje genoten?
Ik heb gisteren Remember Me gezien (lees dit niet als je niet wilt weten hoe het afloopt )
daarin staat op een gegeven moment 11 september 2001 op het bord en dan weet je meteen hoe film afloopt terwijl er niks van de vliegtuigen te zien was. Best een rare gewaarwording vond ik. En ik vroeg mij meteen af of dat wel begrepen werd door alle tieners die om Robert Pattinson naar de film gaan :think:
Ik was wel in een K-mart maar Wall mart is vaak niet in zulke steden.
Nee is meer zo’n farmerstoestand die Wall marten. Jammer man dat je niets leuks hebt kunnen kopen! Maar je hebt je vast gruwelijk vermaakt met andere dingen :inlove: