Ik ben nog maar eens opnieuw begonnen in de boeken… en ik kan ze weer bijna niet wegleggen… Gisteravond begonnen in Twilight, nog iets van 30 pagina’s te gaan
Nog iets meer als een weekje en dan Eclipse , ik zag dat de film maar 100 minuten duurt, jammer
De film duurt 2 uur en 4 minuten. Stond een tijdje geleden op de officiele facebook site.
Hier zijn we er klaar voor, heb mijn Edward shirt binnen gekregen en gaan dus al die "meisjes"in de bios laten zien dat de "vrouwen" goed voorbereid zijn hahahahahahaha. Heb ook voor mijn nichtje een rompertje gekocht met erop : Team Edward, just like my aunt. Tis te schattig (beetje jammer dat ze hem voorlopig niet aan zal kunnen :lol:
Zag vanmiddag een foto van Rob. Pattinson en moet zeggen dat ie er toch wel oké uitzag hoor… Die nieuw aangemete coupe van hem staat niet verkeerd hihi
Helemaal mee eens Sooki :mrgreen:
Ik heb een t-shirt met de tekst:
What do you mean Edward isn’t real…
Volgens amerikaanse bladen heeft hij Kirsten (eindelijk) gedumpt omdat ze zo nukkig is all the time.
@Madre wrote:
Ik heb een t-shirt met de tekst:
What do you mean Edward isn’t real…
Volgens amerikaanse bladen heeft hij Kirsten (eindelijk) gedumpt omdat ze zo nukkig is all the time.
Das goed nieuws voor ons :dance: :dance: :dance:
:lol: :lol:
Sooki laat zien die pic, met z;n nieuwe haar.
kvond het wel een oké pic!!
Rob Kristen gedumpt? Dat wordt nog leuk voor ze dan als ze de twee laatsten moeten filmen haha.
Nice :drool: :inlove:
:lol:
Ooo dat is opeens een stuk beter idd :mrgreen: :inlove: (maar toch denk ik niet dat ik me zou omdraaien als hij me gewoon voorbij liep op straat. Als je even vergeet dat ik dat nu toch wel zou doen om natuurlijk keihard EDWARD I LOVE YOU te schreeuwen.).
Haha Vicky neeeeee toch… Ik zou waarschijnlijk struikelen over een stoeptegel en giegelen als een 12 jarige.
nee joh ik zou Kaylee porren en zeggen “schreeuw eens “Edward I love you””. Zij kan dat nog maken
Dit gezegd zijnde. Ga ik mijn bedje in. en de rest van boek 1 lezen, kan ik morgen aan 2 beginnen
:inlove: :drool:
Struikelen over een stoeptegel??
Ik struikel waarschijnlijk over mijn tong :lol:
Ja ik wil even wachten om weer heel die serie te gaan lezen hihi…oww ik wil zo graag Eclips zien…
Jacob who???
.
.
.
.
.
Team Edward all the way!!!
Haha Babygirl dat is wel eerrrg veel Rob in beeld zeg (alleen, vooruit… die ogen… moooi!!!)
I know, plaatje was iets groter dan verwacht :mrgreen:
Maar die ogen maken het helemaal gerechtvaardigd hahahaha
Haha precies! :mrgreen:
(nu heb ik sowieso echt een ding met ogen hoor… kan ik acuut bij kwijlen…)
@Sooki wrote:
Haha precies! :mrgreen:
(nu heb ik sowieso echt een ding met ogen hoor… kan ik acuut bij kwijlen…)
Kwijlbakkie nodig
sorry die term werd paar jaar geleden vaal gebruikt op van die zwijmel naar leuke jongens fora
Oei oei Daan, das very very nice mmmmmmmmmmmmm.
:inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:
He’s mine!!!