twilight saga fans!!!

Heb er echt zin in zeg :mrgreen:

Zucht, is het al november…

teaser trailer :angel:

http://www.mtv.com/videos/misc/659218/breaking-dawn-exclusive-at-2011-mtv-movie-awards.jhtml?xrs=share_twitter

Zondag de MTV movie awards opnemen! :smiley:

ik weet niet of ze in NL ‘live’ uitgezonden worden

Sinds kort ziekelijk fan geworden 8)

Heb de boeken 3x gelezen sinds april en dwing mezelf niet weer overnieuw te beginnen :shifty:

Kan niet wachten tot november!

Me like edward :mrgreen:

Mirretje, ik weet niet eens meer hoevaak ik de boeken inmiddels heb gelezen. De laatste keer is een paar weken geleden

Dynasty, Heb net even gekeken op de MTV site en het wordt live uitgezonden op MTV. Show begint om 03.00 uur

Ach, voor Robert en Kristen kom ik mijn bed wel uit :mrgreen:

Kan ook niet wachten tot november, heb al genoten van alles wat illegaal uitgelekt is hahahaha.

hier ook een grote fan :mrgreen:

Boeken heb ik al ontelbare keren uitgelezen (nog voor de films uit kwamen) zo erg dat mijn paperbacks helemaal aangort waren.

Dus een paar maanden geleden de gebonden versie’s van mijn partner gekregen :inlove:

Hoop nog steeds dat ze het 5e boek ooit gaat uitbrengen ( Midnight Sun)

Uitzending van MTV daar is dat het zelfde als MTV hier in Nederland dan? Heb altijd begrepen dat er een verschil in zit qua uitzendingen?

Ooit dragon zal ze het boek vast wel gaan afschrijven :pray:

ik hoop het :pray:

Zat net al te zoeken op google maar kan het niet meer vinden…

Maar ze heeft een aantal maal aangegeven dat het boek ip al af is, dat het waarschijnlijk uitkomt maar pas na het uitbrengen van het laatste deel van twilight 4 film en dat het niet verfilmd zou worden…

Heb eerste stuk al wel gelezen en moet zeggen door dat boek werd het 1e boek ook iets duidelijker vondt ik :slight_smile:

Ik wacht ook met smart op midnight sun, heb de rauwe versie in 1 avond uitgelezen… hier een koper als hij in zijn geheel uit komt.

Mijn vriend vind mijn twilight facinatie niet normaal…

Hij zei ooit voor de gein dat ik een poster van Edward voor boven het bed zou krijgen… waarschijnlijk zei hij het voor de grap, maar ik wacht nog steeds

:angel:

Ik ga binnenkort naar water for elephants… kan ik even mijn robert pattinson verslaving voeden :drool:

@Mirretje2 wrote:

Ik wacht ook met smart op midnight sun, heb de rauwe versie in 1 avond uitgelezen… hier een koper als hij in zijn geheel uit komt.

Mijn vriend vind mijn twilight facinatie niet normaal…

Hij zei ooit voor de gein dat ik een poster van Edward voor boven het bed zou krijgen… waarschijnlijk zei hij het voor de grap, maar ik wacht nog steeds

:angel:

Ik ga binnenkort naar water for elephants… kan ik even mijn robert pattinson verslaving voeden :drool:

je ziet niet zulke leuke scene’s als in twilight met robert maar acht… het is iets :angel:

@Babygirl25 wrote:

Mirretje, ik weet niet eens meer hoevaak ik de boeken inmiddels heb gelezen. De laatste keer is een paar weken geleden

Dynasty, Heb net even gekeken op de MTV site en het wordt live uitgezonden op MTV. Show begint om 03.00 uur

Ach, voor Robert en Kristen kom ik mijn bed wel uit :mrgreen:

Kan ook niet wachten tot november, heb al genoten van alles wat illegaal uitgelekt is hahahaha.

hmm 3uur… dat a ik dan toch bij mijn ouders maar even instellen op de UPC… vind ik een beetje te laat… of te vroeg :think: :think: om live te kijken.

@dragon wrote:

hier ook een grote fan :mrgreen:

Boeken heb ik al ontelbare keren uitgelezen (nog voor de films uit kwamen) zo erg dat mijn paperbacks helemaal aangort waren.

Dus een paar maanden geleden de gebonden versie’s van mijn partner gekregen :inlove:

Hoop nog steeds dat ze het 5e boek ooit gaat uitbrengen ( Midnight Sun)

Uitzending van MTV daar is dat het zelfde als MTV hier in Nederland dan? Heb altijd begrepen dat er een verschil in zit qua uitzendingen?

de movie awards zijn volgens mij hetzelfde… heb al een aantal keer een reclame met robert gezien … ook tom felton van Harry Potter komt dan steeds voorbij :mrgreen:

@Dynasty wrote:

je ziet niet zulke leuke scene’s als in twilight met robert maar acht… het is iets :angel:

Ach prima joh :mrgreen: beetje robert is beter dan helemaal geen robert :angel:

@Mirretje2 wrote:

@Dynasty wrote:

ben er in elk geval wel achtergekomen dat ik meer kwijl om de personage edward dan echt om robert :stuck_out_tongue:

hoewel… taylor… dat lichaam :angel: :drool:

ja, dat lichaam… :drool: :drool: :drool:

@Dynasty wrote:

@Mirretje2 wrote:
@Dynasty wrote:

ben er in elk geval wel achtergekomen dat ik meer kwijl om de personage edward dan echt om robert :stuck_out_tongue:

Heb net Remember me gezien en ben het niet met je eens hoor.. :inlove:

Film is trouwens een gedrocht maar dat terzijde..

@Madre wrote:

@Dynasty wrote:
@Mirretje2 wrote:
@Dynasty wrote:

Hahahaha Madre, helemaal met je eens :mrgreen:

@Madre wrote:

@Dynasty wrote:
@Mirretje2 wrote:
@Dynasty wrote:

Hahahah de film is idd een gedrocht..
Maar dankzij robert de moeite waard