mp, goed idee :lol:
Ik kan het idd ook nog wel aan een vriendin vragen die iig de films geweldig vindt en graag flut-romannetjes leest, dus wie weet
@Lune wrote:
Ik lees nu allemaal dingen die ik eigenlijk niet had willen lezen :shock:
Wat een dotje dat meisje zeg…
Maar eh, die boeken, dat zijn toch kinderboeken?
Nou eh Sharon wil ze graag lezen, omdat mamma zo’n fan is.
Ik heb tegen d’r gezegt dat ze in de brugklas eraan mag beginnen.
(nog 2,5 jaar dus)
Oké,… kwijl…
hahaha cath dat dacht ik wel
@Lune wrote:
mp, goed idee :lol:
Ik kan het idd ook nog wel aan een vriendin vragen die iig de films geweldig vindt en graag flut-romannetjes leest, dus wie weet![]()
Zeg Lune…De Twilight boeken zijn GEEN flutromannetjes hoor! :naughty: :naughty: :naughty:

Ik kwijl hier ook weer even mee!
Whaha, Lune ga je mond wassen vort :mrgreen:
oooowwww :drool: :drool: :drool:
Dit al gezien dames… :drool:
Het officiele geïllustreerde boek bij de Twilight Saga verschijnt wereldwijd op 12 april 2011. Het heeft mij altijd verbaasd hoeveel diepgaande vragen mijn lezers mij stellen over de verschillende personages en de wereld van de Twilight Saga, aldus Stephenie Meyer. Met dit geautoriseerde naslagwerk wilde ik zo veel mogelijk details onthullen, inclusief de achtergrondverhalen van personages zoals die van Alice. Ik ben enorm blij met de verschillende artistieke interpretaties van Young Kim en de andere illustratoren, van onder andere Bellas trouwjurk. Ik hoop dat de fans er net zo van onder de indruk zullen zijn als ik.
Komt uit half april…
:dance: :dance: :dance:
:dance: :dance:
Ik heb hem net gereserveerd…
Had nog een bon van 10 euro liggen dus was een mooie deal… :dance:
Gaaf, ik vroeg mij al af wanneer deze uitkwam .
Bedankt voor het bericht Lous :thumbup:
Oeh, er zijn foto’s gelekt (doet een happy dance).
Dit zijn major spoiler foto’s van Breaking Dawn. Wil je verrast worden in de bios, kijk dan niet op de website die ik onder de spoiler ga zetten.
http://mundofanfiction.blogspot.com/2011/03/imagenes-de-breaking-dawn-spoiler.html
Oh geweldig :inlove: :dance: :inlove:
Het zal wel aan mij liggen maar volgens mij is dat eerste filmpje hartstikke nep.
Komtie pas in november uit??
@Madre wrote:
Het zal wel aan mij liggen maar volgens mij is dat eerste filmpje hartstikke nep.
![]()
Whahahaha Lous, lekker belangrijk 8) :mrgreen: .
Ga je klagen over een filmpje over een rug

Cath, ja pas in november en dan dus pas het eerste deel hè :roll: , sjucht waarom duurt wachten zo lang :? .
(gelukkig hebben we hp nog in juli

@Nijmanb wrote:
@Madre wrote:Het zal wel aan mij liggen maar volgens mij is dat eerste filmpje hartstikke nep.
![]()
Ga je klagen over een filmpje over een rug, terwijl er zoveel gave foto’s staan :dance: :inlove: .
Ja maar zeg..Het is niet de rug... :roll:
@Madre wrote:
@Nijmanb wrote:@Madre wrote:Het zal wel aan mij liggen maar volgens mij is dat eerste filmpje hartstikke nep.
![]()
Ga je klagen over een filmpje over een rug, terwijl er zoveel gave foto’s staan :dance: :inlove: .
Ja maar zeg..Het is niet de rug... :roll:
Nee hij glimt teveel 8) :lol: .
Maar dan nog, lekker belangrijk :snooty: :P
:-*
Zondag komt de trailer uit
Oeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh…