Ik ben dan wel benieuwd over welke zender jullie het hebben :think:
@Pitje27 wrote:
saskia… is dat dan veranderd?TV Standaard is analoog en het basispakket digitale kanalen.
want dan vind ik de prijs eigenlijk meevallen…
eerst betaalde je zowiezo 16.95 en dan 10 extra
dus is het eigelijk maar 3 meer geworden
maar dacht dat je zowiezo kabel betaald en dan nog eens een xtra bedrag erop (bv 24.95, maar dit zou wel ontzettend duur worden)
Even onze factuur erbij gepakt: voor TV Extra betalen we 13,00 euro erbij. Dus totaal 29,95 per maand. En dan heb je meer HD-kanalen en meer digitale kanalen.
@mamaMarije wrote:
@Karin1981 wrote:Ik baal er ook van, wij hebben tv plus en hebben zender waarvan ik altijd blij was dat ze in een apart pakket zitten en nu heel fijn tussen de zenders :wall:
weet precies waar je het over hebt en die hoef ik niet te ontvangen… die wil ik niet ontvangen… maar omdat ik andere zenders wel wil krijg ik deze erbij :wall: .
Dat zat idd eerst mooi in een apart pakket gestopt. Wil je het niet, dan heb je niet. Wil je het wel, dan betaal je er maar voor!
idd snap niet waarom ze die nou erbij hebben gedaan doe ze lekker in een pakket
@Karin1981 wrote:
@mamaMarije wrote:@Karin1981 wrote:Ik baal er ook van, wij hebben tv plus en hebben zender waarvan ik altijd blij was dat ze in een apart pakket zitten en nu heel fijn tussen de zenders :wall:
weet precies waar je het over hebt en die hoef ik niet te ontvangen… die wil ik niet ontvangen… maar omdat ik andere zenders wel wil krijg ik deze erbij :wall: .
Dat zat idd eerst mooi in een apart pakket gestopt. Wil je het niet, dan heb je niet. Wil je het wel, dan betaal je er maar voor!
idd snap niet waarom ze die nou erbij hebben gedaan doe ze lekker in een pakket
Ik weet over welke zenders je hebt, maar als ik er hier langs zap staat er alsnog: dit pakket kun je extra erbij doen blablabla dus je ziet verder niets.
@sassie1980 wrote:
@Rooike wrote:Turks, Italiaanse zenders, kookzenders…
Flauwekul!
Wij betaalden eerst 9,95 voor het totaal pakket en nu schijnbaar 24,95???
Ik vind het schandalig eigelijk.
Ik ga het eens overwegen om over te stappen.
Wel eentje met Babytv erbij. :mrgreen:
Die 9,95 was voor de digitale kanalen en je moest sowieso 16,95 betalen voor de analoge kanalen. Nu is die 24,95 volgens mij inclusief, dus analoog en digitaal. Totaal kom je dus ongeveer hetzelfde uit.
Ow hebben ze dát samen gerekend voortaan?
Oke dan snap ik het.
Voorheen had je ook pakketten wat je extra kon ‘kopen’. 3.99 per pakket volgens mij en je had 5 verschillende pakketten. Dat heb je nu ook niet meer.
Maar wij hebben nu alle zenders weer :dance: Duurde dus 24 uur tussen dat hub het aangevraagd en dat die zenders weer te zien zijn, best snel voor in het weekend.
Dus ik kan weer kijken :lol: :dance: :dance:
Ik ben het ook even kwijt hoor…Y,.uri wilde speedracer kijken en ineens zit Nick Toons niet in ons pakket :think: Wij hadden altijd digitale basispakket en het kidspakket als extra en betaalden 20,90 per maand.
Nu hebben wij alleen Digitaal TV Plus oid zonder extra kidspakket :think: Snap er niets van…
@mamaMarije wrote:
@Mutsie86 wrote:als wij willen overstappen moeten we ook voor internet en telefoon overstappen. Zit er echt sterk over na te denken om eens te kijken om over te stappen want vind dit echt heel irritant, zo behoud je geen klanten.
wij denken ook aan overstappen en dan naar Tele2.
Enige irritante daar aan vind ik dat alles dan via de telefoonaansluiting gaat.
Dat gaat voor ons veel meer snoer in de kamer betekenen…
gewoon via de kabel heb ik het hoor, niks geen extra draad.
@Smurf78 wrote:
Ik ben het ook even kwijt hoor…Y,.uri wilde speedracer kijken en ineens zit Nick Toons niet in ons pakket :think: Wij hadden altijd digitale basispakket en het kidspakket als extra en betaalden 20,90 per maand.
Nu hebben wij alleen Digitaal TV Plus oid zonder extra kidspakket :think: Snap er niets van…
Die extra pakketten zijn er idd niet meer zo heb ik begrepen. Je kunt nu nog kiezen tussen 3 soorten abonnement. Op ziggo.nl kun je precies zien welke zenders je bij welke abonnement krijgt.
Nick Toons zit in nu in het extra pakket, niet in het plus pakket.
Wij zijn nu trouwens 2 euro voordeliger uit dan voorheen. We hadden namelijk eerst alle extra zenders erbij. Ziggo had voor ons tv extra uitgekozen (dat zou 3 euro duurder zijn geweest), maar alle zenders die we willen zien, zitten in het pluspakket.
Worden jullie zelf niet simpel van Baby TV? Ik had die zender een tijdje 's morgens aan staan voordat ik naar m’n werk ging, vreselijk al die herhalingen. Nu ben ik overgestapt op JimJam, vindt zoonlief ook leuk en ik kijk graag mee naar Bob de Bouwer :mrgreen:
@crocusje wrote:
Worden jullie zelf niet simpel van Baby TV? Ik had die zender een tijdje 's morgens aan staan voordat ik naar m’n werk ging, vreselijk al die herhalingen. Nu ben ik overgestapt op JimJam, vindt zoonlief ook leuk en ik kijk graag mee naar Bob de Bouwer :mrgreen:
Ik word er niet simpel van ik hoef het niet te kijken whahahaha! :mrgreen:
@crocusje wrote:
Hier is Disney Junior favoriet tegenwoordig :thumbup:
Zijn er mensen die storing ondervinden momenteel met gewone analoge en digitale tv?
@Rooike wrote:
Zijn er mensen die storing ondervinden momenteel met gewone analoge en digitale tv?
yup… al sinds dat ze over zijn gegaan…
moet eerst onze router eens resetten… miss helpt dat…
Ik heb zelfs via de anologe lijn zeg maar alleen maar tv met veel ruis…
Probeerde gisteravond te bellen de hele middag en avond maar steeds was het te druk en werd me geadviseerd om op een later tijdstip terug te bellen.
We hebben alles al geprobeerd: de decoder resetten, alle kabels eraf en weer opnieuw aansluiten… Niks werkt.
Ben blij dat ik ergens in een verhuisdoos mn digitenne nog had zitten maar ja, nu kan de jongste geen baby tv kijken…
Straks nog maar eens even bellen. :thumbdown:
Rooike, heb je dit bij alle zenders?
Wij hebben wel altijd al gehad dat 1 of 2 zenders stoorden. Heb ik nu nog niet ontdekt sinds de nieuwe zenders.
Ik zou niet zonder Babytv kunnen :shifty: De kleine is zo vaak ziek geweest, dat hij soms hele dagen voor de tv lag. Soms wel slapend, maar alleen met babytv was hij stil.
Denk zodra ze die uit het pluspakket halen ze ruzie met me hebben Voor de rest baal ik ook van discovery travel&living. Vond Kate plus 8 altijd erg leuk, maar nu komt het alleen op zondag om 18.00 uur dacht ik op TLC. Terwijl we dan meestal eten, dus gaat het over
Alleen jammer dat ze onze extra pakket waar EPSN bijzat niet hebben laten behouden. We zouden het met andere woorden moeten opnieuw bestellen maar ik ben wel erg tevreden over den HD kanalen want dat moesten we eerst extra ervoor gaan betalen wat nu niet meer zo is…
Mn dochterlief is al helemaal blij met een babytv :mrgreen:
Maar mijn schoonouders kregen uit het niets een doos met interactieve decorder en modem… Is dat bij jullie ook het geval?
Wat een uilskuikens zeg daar bij Ziggo!
Echt slecht… Ik ben m.i.v 5 augustus dus op een nieuw adres gaan wonen, had alles al verwittigd in JULI zelfs… Ook Ziggo.
Wat blijkt nu? Waren ze vergeten aan te passen.
Ik betaalde dus al die tijd voor tv op mn oude adres ipv mn nieuwe adres.
Het signaal hier was vanaf 12 juli afgesloten (vorige bewoners) maar heb tot gistermiddag dus gewoon tv kunnen kijken raar verhaal maar goed.
Nu had ik dan eindelijk iemand aan de lijn en hebben ze het aangepast en ook kwam zij aanzetten met verhuiskosten van 29,95 euro.
Dus ik heb haar gelijke ven verwittigd dat ik die kosten niet op me neem want ik heb mn plicht gedaan, dat hun het vergeten aan te passen, hoeft niet ten koste te gaan van mijn portomonnee…
Nu klan ik ergens rond 27 september weer signaal ontvangen, nou ik ben blij dat ik mn digitenne nog ergens had hahahaha!
Die gebruikten wij in het oude huis boven in de slaapkamer…
Dus die komt nu goed van pas.