tv zenders ziggo

Ik ben echt aan het balen. Ze gooien telkens de zenders door elkaar maar nu is het helemaal veranderd :wall:

Mijn favo zenders, rtl lounge, comedy central zijn nu alleen voor duurdere pakketten en misdaadnet is er helemaal afgehaald.

Ik baal best wel word allemaal steeds duurder.

(je krijgt wel muziekzenders en baby tv erbij maar wat hebben wij daaraan? :wall: )

Nog meer mensen die hier best wel van balen?

daarom ben ik nu overgestapt naar tele2 die hebben nu voor vijf euro een pakket erbij met heel veel extra zenders en dat worden er alleen maar meer.

als wij willen overstappen moeten we ook voor internet en telefoon overstappen. Zit er echt sterk over na te denken om eens te kijken om over te stappen want vind dit echt heel irritant, zo behoud je geen klanten.

ik baal juist niet… want nu hebben we een disney channel erbij

rtl lounge, comedy central en misdaadnet enzo daar moest je toch al voor betalen. Teminste ik heb ze nooit gehad…

alleen had je verrassingzenders. vond het wel leuk, dat vind ik jammer dat eraf is, maar baal er niet van…

enne babytv kan over een jaar erruugg leuk zijn… denk dat je daar nog wel een keer iets aan kan hebben…

wij hebben gewoon tv standaard, en nog even en er blijft geen zender meer over :S

ik wil ook graag overstappen, maar vriendlief nog niet.

@Mutsie86 wrote:

als wij willen overstappen moeten we ook voor internet en telefoon overstappen. Zit er echt sterk over na te denken om eens te kijken om over te stappen want vind dit echt heel irritant, zo behoud je geen klanten.

wij denken ook aan overstappen en dan naar Tele2.

Enige irritante daar aan vind ik dat alles dan via de telefoonaansluiting gaat.

Dat gaat voor ons veel meer snoer in de kamer betekenen…

Maar baby tv is straks heel handig :mrgreen:

wij hadden al babytv bij nummer 3 en die heeft er verder nooit naar gekeken… vindt sowieso de tv nog niet zo lang interessant… en is nu meer van Bob de Bouwer etc.

En onze jongste mag voorlopig gewoon nog geen tv kijken :wink: .

@mamaMarije wrote:

@Mutsie86 wrote:

wij denken ook aan overstappen en dan naar Tele2.

Enige irritante daar aan vind ik dat alles dan via de telefoonaansluiting gaat.

Dat gaat voor ons veel meer snoer in de kamer betekenen…

Let wel op dat je telefoon aansluiting stabiel is, wij wonen in een hoek flat, en daarbij was de aansluiting niet stabiel en moesten dit laten vervangen, wat 70 euro kostte en nog viel mijn verbinding geregeld weg, door auto’s enzo.

Ik heb nu ook adsl van KPN, die mijn bekabeling goed heb gelegd stabiel heb gemaakt, kosteloos, en dat gaat prima.

Dus Tele2 was weggegooid geld, en hadden vaak storingen ook zonder mijn huiselijke storing .als je draadloos kan op je pc heb je geen bedrading nodig ja naar 1 pc,( geloof ik.) als je er meerdere hebt dan is de rest na mijn weten draadloos.

@Mutsie86 wrote:

Ik ben echt aan het balen. Ze gooien telkens de zenders door elkaar maar nu is het helemaal veranderd :wall:

Mijn favo zenders, rtl lounge, comedy central zijn nu alleen voor duurdere pakketten en misdaadnet is er helemaal afgehaald.

(je krijgt wel muziekzenders en baby tv erbij maar wat hebben wij daaraan? :wall: )

Comedy Central zit er toch nog gewoon op :think: Zit nu alleen op een ander kanaal.

wij hadden ook alle extra pakketten, vanaf straks niet meer. hebben het opgezegd, ze maken het steeds duurder en keken eigenlijk alleen naar rtl lounge en discovery travel (en die hebben ze eraf gehaald, al eerder).

Nu dus gewoon gewone pakket (maar hebben momenteel alles nog)

heb net gekeken, maar centrel comedy zit op zender 14

@cees77 wrote:

@Mutsie86 wrote:

Comedy Central zit er toch nog gewoon op :think: Zit nu alleen op een ander kanaal.

Dit was een andere versie van comedy central met allemaal series etc.

Zit op 130

Overstappen ben ik ook weer bang voor, op zich hebben we verder geen problemen. Tv, internet en telefonie doen het altijd. 1 keer een storing gehad, twee weken lang toen hadden we alleen geen internet.

Baby tv: klink ik heel ouderwets als ik zeg dat ik tv voor babies niets vind? Ik vind de tv onnodig voor zulke kleine mensjes :wink:

Hub zegt, jij ook met je hormonen dan zoek je maar een andere favo zender :lol:

Maar we hadden toen een extra pakket genomen voor hub met nostalgienet, historynet etc en voor mij de family pakket en misdaadpakket. Nou er zijn nog weinig zenders over dus dan denk ik waar betalen we voor :think: :wall:

Enige waar ik wel blij mee ben, tv oranje :lol: :thumbup: En er is nu op 24 vanaf oktober een kookzender.

Ik ben eigenlijk wel blij met de wijzigingen per 1 september :lol:

We hadden al een uitgebreid pakket, o.a. vanwege Animal Planet en kinderzenders, maar wilden gaan uitbreider met een HD-pakket en dat zou ons 6 a 7 euro meer gaan kosten.

Nu zijn we maar 2 a 3 euro meer kwijt en krijgen we ook alle HD-kanalen.

Echt superbeeld nu :thumbup:

Ik snap dat het balen is dat er een zender weggevallen is die je vaak keek, maar zoveel meer kost een pakket hoger toch niet?

Volgens mij is Tele2 niet veel goedkoper? Je krijgt vele zenders minder, ook daar heb je een pluspakket en HD-zenders hebben ze alleen NL1,2,3 en verder niks. Het zou voor ons een flinke stap achteruit zijn…

ahh… andere comedy… ik kijk dat nooit… kom nooit verder dan 24 ofzo…

maar kun je nu dan geen extra zenders erbij doen?

of wordt dat dan erg duur?

heb me er nooit in verdiept…

had toevallig gekeken naar tele 2 maar dat is hier niet verkrijgbaar.

ik ben ook niet zo;n overstapper hoor.

hoor wel veel mensen klagen over ziggo. maar ik heb eigenlijk nooit echt problemen gehad.

TV Standaard = 16,95

12 HD kanalen en 60 digitale kanalen

TV Plus = 24,95

15 HD kanalen en 90 digitale kanalen

TV Extra = 29,95

19 HD kanalen en 120 digitale kanalen

Als je al TV Plus hebt dan is de overstap naar TV Extra niet veel duurder.

Nee het is niet veel duurder en dat kunnen we ook wel missen, maar gaat erom dat je nu bijna ‘gedwongen’ word om een pakket hoger te nemen omdat je graag je favo zenders wilt blijven kijken.

En dat stuit me meer tegen de borst.

Maar goed mis veel zenders en word er gewoon saggi van (hoezo verslaafd… ik ben veel overdag thuis en op de normale zenders is nooit wat op 8) ) Dus een pakket hoger zal er wel komen.

mutsie… dat klopt dat heb ik ook overdag is er niet zoveel op…

alhoewel ik vaker naar 13th kijk…

wij hebben geloof ik alleen het standaardpakket…

ik vond het wel fijn, de veranderingen hihi :mrgreen:

Maar wij hebben wel een iets ander pakket dan.

Tele2 sucks! Vinden wij dan 8)