Nav dit topic de post van ziggo maar eens opengemaakt en een keer geen reclame, maar een handig zenderoverzicht :thumbup:
Ik zie alleen geen baby tv hoor :think:
@Kittycat wrote:
Nav dit topic de post van ziggo maar eens opengemaakt en een keer geen reclame, maar een handig zenderoverzicht :thumbup:
310 :mrgreen:
Kittycat, je kunt op ziggo.nl ook zien welke zenders je nu allemaal wel of niet kunt ontvangen :thumbup:
Die zit bij ons niet in standaard.
Wij hebben bij kids Nickelodeon, Disney channel en disney XD staan, verder niks. Is het regiogebonden ofzo?
Ik baal er ook van, wij hebben tv plus en hebben zender waarvan ik altijd blij was dat ze in een apart pakket zitten en nu heel fijn tussen de zenders :wall:
Je baalt omdat je meer krijgt? :eh:
Ik weet niet welke zender je niet wil ontvangen, maar volgens mij kun je er een wachtwoord op zetten, zodat deze niet zomaar in beeld kan?
@Cin. wrote:
@Kittycat wrote:Nav dit topic de post van ziggo maar eens opengemaakt en een keer geen reclame, maar een handig zenderoverzicht :thumbup:
Ja die is veranderd hahahaha!
En Nick Jr zit op de oude babytv zender: 306
@Kittycat wrote:
Die zit bij ons niet in standaard.
Wij hebben bij kids Nickelodeon, Disney channel en disney XD staan, verder niks. Is het regiogebonden ofzo?
Nee, is niet regioverbonden. Alleen de regionale zenders volgens mij.
Baby Tv zit volgens mij alleen in Plus en Extra?
@Rooike wrote:
@Cin. wrote:@Kittycat wrote:Nav dit topic de post van ziggo maar eens opengemaakt en een keer geen reclame, maar een handig zenderoverzicht :thumbup:
O ik dacht dat het gisteren nog op 303 zat, maar zag wel andere tekenfilms en dacht: goh, ze hebben nieuwe series :mrgreen:
@Pumba wrote:
@Rooike wrote:@Cin. wrote:@Kittycat wrote:Nav dit topic de post van ziggo maar eens opengemaakt en een keer geen reclame, maar een handig zenderoverzicht :thumbup:
O ik dacht dat het gisteren nog op 303 zat, maar zag wel andere tekenfilms en dacht: goh, ze hebben nieuwe series :mrgreen:
:lol: geweldig!
@sassie1980 wrote:
@Kittycat wrote:Die zit bij ons niet in standaard.
Nee, is niet regioverbonden. Alleen de regionale zenders volgens mij.
Baby Tv zit volgens mij alleen in Plus en Extra?
Volgens mij ook, wij hebben in ieder geval ook zo’n extra pakket.
Wij zijn juist weer terug bij Ziggo… We hebben Alice gehad voor internet en telefonie, maar zo vaak dat het eruit lag. Of was ik lekker aan het bellen, verbinding weg…
Samen opgeteld zijn we nu zelfs goedkoper uit.
BabyTV gebruik ik dus wel voor Keira, ze spuugt soms enorm veel en door haar even rustig voor de tv te zetten, een minuutje of 5 a 10 zakt haar eten en spuugt ze stukken minder.
Ik baal voornamelijk dat Discover Travel & Living weg is. Overdag keek ik dat super vaak. Wel heb je nu RTL Crime, daar ben ik wel blij mee, heeft ook zenders van Misdaadnet.
Turks, Italiaanse zenders, kookzenders…
Flauwekul!
Wij betaalden eerst 9,95 voor het totaal pakket en nu schijnbaar 24,95???
Ik vind het schandalig eigelijk.
Ik ga het eens overwegen om over te stappen.
Wel eentje met Babytv erbij. :mrgreen:
@Tigru wrote:
Ik baal voornamelijk dat Discover Travel & Living weg is. Overdag keek ik dat super vaak. Wel heb je nu RTL Crime, daar ben ik wel blij mee, heeft ook zenders van Misdaadnet.
Op animal planet is er 's avonds Discovery travel en living (TLC) vanaf 18:00 uur. Dus die zender is niet weg alleen nog maar beperkt tot de avonduren.
Overstappen zien we toch niet zitten, we weten wat we nu hebben en wat krijg je er voor terug?
Hub heeft het pakket om hoog gegooid, hopenlijk is dat snel geactiveerd. Hij miste toch ook wel zenders :lol:
Wij hebben ziggo extra en alle zenders zitten er nog op als voorheen ideaal!! wij moeten nu wel 3 euro meer betalen per maand (29,95)
@Mutsie86 wrote:
@Tigru wrote:
Op animal planet is er 's avonds Discovery travel en living (TLC) vanaf 18:00 uur. Dus die zender is niet weg alleen nog maar beperkt tot de avonduren.
Je hebt ook Animal Planet HD kanaal en die zend wel 24 uur per dag uit, dus geen TLC 's avonds.
@Rooike wrote:
Turks, Italiaanse zenders, kookzenders…
Flauwekul!
Wij betaalden eerst 9,95 voor het totaal pakket en nu schijnbaar 24,95???
Ik vind het schandalig eigelijk.
Ik ga het eens overwegen om over te stappen.
Wel eentje met Babytv erbij. :mrgreen:
Die 9,95 was voor de digitale kanalen en je moest sowieso 16,95 betalen voor de analoge kanalen. Nu is die 24,95 volgens mij inclusief, dus analoog en digitaal. Totaal kom je dus ongeveer hetzelfde uit.
saskia… is dat dan veranderd?
want dan vind ik de prijs eigenlijk meevallen…
eerst betaalde je zowiezo 16.95 en dan 10 extra
dus is het eigelijk maar 3 meer geworden
maar dacht dat je zowiezo kabel betaald en dan nog eens een xtra bedrag erop (bv 24.95, maar dit zou wel ontzettend duur worden)
@Karin1981 wrote:
Ik baal er ook van, wij hebben tv plus en hebben zender waarvan ik altijd blij was dat ze in een apart pakket zitten en nu heel fijn tussen de zenders :wall:
weet precies waar je het over hebt en die hoef ik niet te ontvangen… die wil ik niet ontvangen… maar omdat ik andere zenders wel wil krijg ik deze erbij :wall: .
Dat zat idd eerst mooi in een apart pakket gestopt. Wil je het niet, dan heb je niet. Wil je het wel, dan betaal je er maar voor!