Tussen Tilburg en Eindhoven

Snel terug naar de brabantse gezelligheid!

Ennuh de koffie staat voor iedereen klaar hier hoor :mrgreen:

eindhoven is saai en druk !

Den Boch is leuk…

Of Giessen, klein dorpje

Of waalwijk… lekker bij de efteling

@Gab wrote:

Hier ben ik het toch niet mee eens, er word juist ontzettend veel ge-organiseerd in Eindhoven.
Vanuit mijn werk word dat in de gaten gehouden en Eindhoven staat qua brabantse stad met stip op nr.1

pff sinds hier alles verbouwd is, sta ik elke dag 45 min in de file…

Lang leve eindhoven :liar:

Tis een Ramp hier…

"crien wrote:
:o Ben jij m'n buuf of zo?! :D (naar welke school gaat jouw meisje? Wij zijn nog zoekende en kunnen tips gebruiken :wink: )

Demi zit sinds kort op de Klimboom, bevalt me prima tot nu toe. Als je meer info wil dan PB me maar! (ehhh.... mijn buuf ben je niet, maar je woont dus wel dichtbij??? waar??)

gr
muts

@Anne-marie wrote:

@Gab wrote:

Hier ben ik het toch niet mee eens, er word juist ontzettend veel ge-organiseerd in Eindhoven.
Vanuit mijn werk word dat in de gaten gehouden en Eindhoven staat qua brabantse stad met stip op nr.1

ik hou ook echt van eindhoven, en vind dat er altijd wat leuks te doen is!!!

Ik hou ook niet zo van Eindhoven. Het heeft niets karakteristieks; is een echte industriestad zonder uitstraling. Er is wel genoeg te doen en veel winkels , station en studiemogelijkheden, maar dan vind ik den Bosch echt veel mooier en leuker.

@dena wrote:

Ik hou ook niet zo van Eindhoven. Het heeft niets karakteristieks; is een echte industriestad zonder uitstraling. Er is wel genoeg te doen en veel winkels , station en studiemogelijkheden, maar dan vind ik den Bosch echt veel mooier en leuker.

dat is waar… eindhoven is wel lelijk, den bosch is veel mooier!

MAar in Eindhoven zit je zo lekker dicht bij de heide en bossen, dat is dan wel weer luxe.

Vanaf ons ben je in 10 minuten lopen in het stadscentrum, en als je een kwartiertje de andere kant op loopt of fietst, sta je midden in de prachtige natuur :thumbup:

@dena wrote:

Qua architectuur is Den Bosch natuurlijk wel mooier, maar verder trekt Eindhoven mij toch ook meer.

De mentaliteit, overzichtelijk, meer te doen, bruisend… ik weet het niet zo goed :think:

Eindhoven heeft wel betere restaurants trouwens…

en ik weet niet hoe het in den bosch is, maar in ehv kan je

gezellig stappen :angel:

@crien wrote:

Ja, kom maar gauw, het is hier kai-gezellich :lol:

(Ge hèt in elluk guval al een paor deurskes waor ge un bekske leut kent komme vatte. :mrgreen: Je hebt iig al een paar meiden waar je op de koffie kunt. 8) )

joa des zekers, lekt me kaai gezellig! Broabantse meeting?? :wink:

Ik ga alles even op een rijtje zetten. Bedankt voor alle reacties tot nu toe, daar kunnen we wel een eind mee vooruit!

Waalwijk, niet echt tussen Tilburg en Eindhoven maar die lijkt me ook wel wat en is maar 20 minuutjes van Tilburg vandaan. Moergestel iemand nog?

Andere tips blijven ook welkom hoor!

Moergestel is niet onaardig (ik ga daar wel eens boodschappen doen bij Jumbo en Aldi en met de kids schoenen kopen bij Nimco House of shoes, daar hoef ik geen parkeergeld te betalen en in Ehv wel, belachelijk veel zelfs :roll: ) maar ik vind het wel vrij klein (ge bent er met oewennauto zoow durinne gureeje8)

Een vriendin van me heeft er 2 jaar op school gewerkt en vond er veel ‘kliekjes’. Iedereen weet wel wat over iedereen (maar ja, waar is dat niet?) en iedereen is familie van elkaar. Ze woonde toen zelf in Ehv en nu woont en werkt ze in Best (ze woont bij mij in de straat!)

Ik zou zeggen: kom eens kijken in Best! :wink:

@muts99 wrote:

Demi zit sinds kort op de Klimboom, bevalt me prima tot nu toe. Als je meer info wil dan PB me maar! (ehhh… mijn buuf ben je niet, maar je woont dus wel dichtbij??? waar??)

gr

muts

Nee klopt dat ik je buuf niet ben, ik ben de buuf van de Klimboom! :smiley: Wacht ik PB je ff!

Muts en Crien:

hihihihi zo zie je maar, dat een topic over Brabant toch veel te weeg kan brengen :smiley:

We staan inmmiddels ingeschreven in Best en Den Bosch, vandaag ga ik kijken of ik ook via internet in kan schrijven in Eindhoven. Manlief is toch overstag. :dance: :dance:

Strijp en Ekkerswijer, die liggen toch vlakbij de snelweg A2?

Een grote stad mag, zolang we maar niet in het centrum komen te wonen en het liefste binnen 10 minuten op de snelweg zitten. Hij doet disco entertainment shows en wil dan niet met de aanhanger nog es een half uur door de binnenstad hoeven crossen als hij smorgens om 4 uur klaar is.

Dus ik ben begonnen met inschrijven in de steden, dan kijken we gewoon naar een huis aan de rand van de stad. :dance:

Zelfs Tilburg langs de Ringbaan West is nu goed gekeurd :dance:

De dorpen daar gaan we eerst een keertje kijken, ik heb nu in ieder geval wel een goed beeld waar we in ieder geval niet op in hoeven schrijven.

Strijp en Ekkerswijer, die liggen toch vlakbij de snelweg A2

Ja, dat klopt…

:mrgreen:

Ekkerswijer, is een drama nu…

Ja idd, Ekkerswijer is vreselijk op het moment :evil: (wordt nog wat als Aquabest weer open gaat en het is een paar dagen mooi weer… :roll: ) Wanneer zou het klaar moeten zijn?

Hoi,

Waalwijk is een stad :wink: zit wel dicht aan de snelweg wat dat betreft woonde ik in zandonk en dat is vlakbij piet klerkx dus dicht bij de snelweg.

de winkelstraat ligt vrij centraal in het midden zeg maar.

gr melanie

ik vind Stratum echt VERUIT de leukste wijk van Eindhoven!!