trouwen:)

hallo allemaal!!

het is misschien een beetje vroeg om het hier neer te zetten, majah :stuck_out_tongue:

mijn vriend en ik gaan volgend jaar trouwen op 11-0902009 om precies te zijn :lol:

harstikke leuk en spannen allemaal.

maar aangezien wij ook zwanger willen worden en wij in dec:een gesprek hebben in het ziekenhuis hiervoor bestaat er een kans dat ik tegen die tijd zwanger ben.



maar je kan alleen geen mooie trouwjurken vinden,

althans niet wat ik wil.



wij zouden het heel erg leuk vinden om zwanger te zijn hoor daarniet van. :lol:

maar lijkt me een stuk moeilijker om dan een mooie jurk te vinden heefd iemand tips ofzo??



alvast bedankt allemaal

liefs gemma:)

de meeste coupeuzes(die hebben ze bij een trouwjurkenwinkel vast wel in dienst) kunnen heel ingenieus met jou bekijken wat de mogelijkheden voor welke jurk er zijn. Ik zou echter eerst voor je droomjurk gaan en dan vragen of hij, mocht je zwanger zijn tegen die tijd, uitgelegd/vermaakt zou kunnen worden zonder het model al te veel schade toe te brengen. Zo niet zou ik voor een mooie jurk gaan die die mogelijkheid eventueel wel zou hebben.



i.i.g. gefeliciteerd

Hoi!



Wij gaan in juli trouwen, dus ik zit ook een beetje in dubio tav de jurk.

Hou dit topic dus wel even in de gaten :wink:



Gefeliciteerd in ieder geval.

Als het deze ronde raak is, gaan wij de datum verzetten en dan toch maar een maandje overslaan. Anders breken mijn vliezen dadelijk als ik het ja-woord sta te geven :?

Ten eerste: Gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk!



Word een mooie dag want ik ben dan jarig :mrgreen: 8)



Over de jurk: Je kan ook zwangerschaps jurken kopen of trouwjurken die in de middel nog uitgezet kunnen worden.



Wij zijn pas na ons trouwen over kinderen gaan nadenken dus ik heb niet veel tips.

@mv2kids wrote:

de meeste coupeuzes(die hebben ze bij een trouwjurkenwinkel vast wel in dienst) kunnen heel ingenieus met jou bekijken wat de mogelijkheden voor welke jurk er zijn. Ik zou echter eerst voor je droomjurk gaan en dan vragen of hij, mocht je zwanger zijn tegen die tijd, uitgelegd/vermaakt zou kunnen worden zonder het model al te veel schade toe te brengen. Zo niet zou ik voor een mooie jurk gaan die die mogelijkheid eventueel wel zou hebben.



i.i.g. gefeliciteerd




je hebt ook wel gelijk!!



maar hoeveel weken/maanden moet je je trouwjurk eigelijk uitzoeken,want ik heb nu wel een mooie op het oog,maar ik denk dat het te vroeg is namelijk!!



alvast bedankt allemaal:)

Hoi gefeliciteerd



Ik zou er nog even mee wachten.



3 4 maanden van te voren kan het ook gewoon nog en dan weet je iig meer als je zwanger bent.



Liefs

Wij gaan in juni trouwen en, vooral, ik wil al begin dit jaar stoppen met de pil. Maar ik wil eigenlijk ook niet met een (te) dikke buik trouwen.



Dus ik ken het gevoel, je wil graag een kindje, en ook zonder dikke buik een trouwjurk in.



Lekker dubbel gevoel dus.

hoi



ik ga in augustus volgend jaar trouwen en ben ook druk opzoek naar een mooie jurk.



alvast heel veel geluk volgend jaar rondom het zwanger worden en het trouwen

jaah ik ben al druk op zoek :stuck_out_tongue:

dus de meeste vrouwen passen het pas echt een paar maanden van te voren??



allemaal veel geluk gaan er een hoop trouwen!!! :wink:

@Lynda wrote:

Wij gaan in juni trouwen en, vooral, ik wil al begin dit jaar stoppen met de pil. Maar ik wil eigenlijk ook niet met een (te) dikke buik trouwen.



Dus ik ken het gevoel, je wil graag een kindje, en ook zonder dikke buik een trouwjurk in.



Lekker dubbel gevoel dus.




jah idd, tuurlijk ben je wel blij als je dan zwanger ben, maarjah :?

dubbel gevoel idd :stuck_out_tongue:

Om die reden gaan wij toch een maandje wachten als het nu niet raak is. Dan vanaf januari weer proberen en dan probeer ik mezelf voor te houden dat hoe langer het duurt voordat ik weer zwanger raak hoe kleiner mijn buik zal zijn in mijn trouwjurk.

Zo houdt het elkaar een beetje in evenwicht, hoewel het elkaar nu natuurlijk meer in de weg zit.



En ik vind het ook wel eng om dan tot het (bijna) laatste moment te wachten om een jurk te gaan kopen.

Valt nog niet mee met de planning :? :wink:

Mijn ervaring/mening hierbij;



Je relatie vieren en bekronen met een huwelijk is prachtig en waardevol.

In verwachting zijn van een eigen kindje is nog prachtiger en nog waardevoller.

Een kindje is voor altijd, huwelijken zijn dat helaas niet. Ik ben 4 jaar geleden getrouwd en begin dit jaar gescheiden. Nu 21 weken zwanger (van vriend).

Als ik de ervaringen met elkaar vergelijk qua intensiteit enzo zeg ik; gaan met die banaan en genieten als je straks zwanger bent. Uiteindelijk maakt die buik in je jurk niet uit en zul je door de zwangerschap alleen maar meer stralen!



Ik vind dus; laat een huwelijk niet in de weg staan van een zwangerschap of het uitstellen. Die ene dag weegt niet op tegen 9 maanden zwanger zijn en het geluk wat je daarvan hebt. En helemaal daarna natuurlijk :slight_smile:

Maar dat is mijn mening he :slight_smile:

Blue fairy,



Eerst wilde ik absoluut niet met een toeter trouwen.

Maar nu (twee mk’s verder) wil ik alleen de kans voorkomen dat ik dan precies ben uitgerekend of het lichamelijk gezien niet zou kunnen volhouden. Dus wij gaan er ook zsm weer voor.



Wij twijfelen nu alleen nog over het verzetten van de datum, zodat we helemaal geen pauze in hoeven te lasten. Maar dat blijft nog wel lastig.

Wij hebben onze bruiloft binnen 3 maanden geregeld :mrgreen: , en ook dan heb je genoeg tijd om een mooie jurk uit te kiezen.



Blue_fairy schrijft het hierboven ook al, gewoon voor allebei gaan! Je weet namelijk nooit hoe het gaat lopen.

Hee Lieke,



Wij hebben al een locatie op het oog en hebben de definitieve offerte daarvan binnen. Ze wachten dus tot wij die getekend terugsturen.

Om die reden kunnen we straks de datum niet zomaar meer verzetten als het raak mocht blijken te zijn…

@g.e.m: Ten eerste gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwlijk!



Ik heb zelf mijn jurk gekocht bij Assepoester in Arnhem daar kun je alle jurken kopen en ze vermaken hem dan zodat je hem past op je trouwdag. Ik was zelf 5 maanden zwanger toen ik trouwde afgelopen oktober je kunt altijd even kijken ze hebben ook een site. Anders kun je miss is kijken op google…

Hoi Claire,

Had je al een aardig buikje met 5 maanden of viel het mee?

(Foto?? :wink: )

Ik ben ook al op internet aan het speuren geweest, maar kan helaas niet veel voorbeelden vinden.

En hoe lang van tevoren heb je je jurk gekocht?

zal vanmiddag wel ff een fototje van mijn jurk erop zetten! had al een aardig buikje… had hem 6 weken van te voren gekocht op de groei en een week van te voren had ik hem nog een keer gepast toen hebben ze hem op maat gemaakt! maar kon in princiepe elke jurk uitkiezen die ik wilde zouden ze wel bij meerdere bruidswinkels doen denk ik…

Hoi g.e.m.,



Naar wat voor soort jurk ben je op zoek dan? Je geeft aan dat je waarschijnlijk geen jurk kan vinden die jij in je hoofd hebt, vandaar mijn vraag.



Groetjes

Clairtje, vergeet je de foto niet??? :roll: :mrgreen: :mrgreen: