trouwen:)

Hier een foto van mijn jurk buikje valt niet zo op :smiley:





Oh, zo kunnen we dat mooie buikje van je toch niet zien :lol: :lol:

Maar mooie foto en jurk!

En die had je zo kort van tevoren gekocht?

En is er toen nog veel aan vermaakt?!

was ook de bedoeling dat het buikje niet zo op viel :wink: Heb hem 6 weken van te voren gekocht en een week van te voren is ie afgespeld en vermaakt!

Nou, goed geslaagd hoor! :thumbup:



Ik word echt gek van iedereen die zegt dat ik mijn jurk nu al moet kopen.

Maar ik neem aan dat het betekent dat je dan een jurk uit de winkel moest kiezen. Was er genoeg keuze? Of was dit de enige jurk die je mooi vond uit de collectie?!

Ben ff nieuwsgierig.

Vooral omdat ik nog helemaal niet weet of ik tegen die tijd uberhaupt wel weer opnieuw zwanger ben… :eh:

ik zou tegen die tijd wat kopen! ik kon echt kiezen uit alle jurken heb er ook superveel aangehad! maar had niet echt een groot budget… en deze stond leuk en was niet zo duur!

Oke!



Nou, ik ga ook eens op hun site speuren.

Hoewel ik nou niet bepaald in de buurt van Arnhem woon :roll:



Wel fijn om te lezen dat mijn nachtmerries ongegrond zijn :smiley:

Hoi Sproetje,



Als je nog niet weer of je zwanger bent op het moment dat je trouwt zou ik zelf nu nog geen jurk kopen. Sommige modellen zijn namelijk heel moeilijk te vermaken naar een zwanger buikje. daarbij zit je met de maat, als je tegen die tijd al een behoorlijke buik hebt en je hebt een jurk besteld in je ‘originele’ maat is de kans groot dat hij niet meer dicht gaat.

Het duurt gemiddeld 4 maanden voordat een bestelde jurk binnen is, daar moet je wel een beetje rekening mee houden. Als hij dan ook nog vermaakt moet worden (die kas is heel erg groot) moet je daar natuurlijk ook nog even de tijd voor hebben.



Een jurk ‘uit het vak’ kopen kan natuurlijk ook altijd, maar dat ligt ook een beetje aan de maat die je hebt.



Zou je, als je zeker wist tegen die tijd niet zwanger te zijn, voor een ander soort jurk kiezen dan als je wel zwanger zou zijn?

Hmm… ik denk het wel.

Dan wil ik een jurk met een mooi strak lijf.

Heb trouwens maat 38/40.

Dat is een ideale pasmaat, in ieder geval bij ons. Alle pasjurken zijn in die maat, dus er is dan ook genoeg keuze als je je jurk ‘kort’ van tevoren koopt.



Wel spannend hoor, zelf ben ik niet getrouwd, maar mijn zus wel vorig jaar en ik vond het echt een hele mooie en bijzondere dag.



Groetjes

Gisterenavond even flink op internet naar plaatjes gekeken en ook wat brochures aangevraagd. Zo hoop ik toch alvast een beetje te weten wat er is en waar mijn voorkeur naar uit gaat.

En dan ga ik binnenkort maar eens een afspraak maken ter orientatie.



Fijn om te lezen dat een jurk ‘uit het rek’ waarschijnlijk ook een optie is!

Nuage, waar werk jij als ik vragen mag.

Mag ook via pb :smiley:

ik ga in maart trouwen en heb mijn jurk afgelopen april gekocht. er zat namelijk een levertijd op van 5 maanden! vorige week heb ik hem voor de laatste keer gepast en nu moet ik nog 3 maanden wachten! we hebben bewust gewacht met het proberen zwanger te raken tot nu. als ik nu zwanger zou zijn, ben ik op de trouwdag 3 maanden zwanger en dan pas ik nog in mn jurk!

oo gaaf hoor! :slight_smile:

Ik moet een dezer dagen ongesteld worden en daarna gaan we ervoor.

Mocht ik snel zwanger raken, dan heb ik qua jurk waarschijnlijk minder keuze, maar dat heb ik er wel voor over.

Vind het alleen wel irritant dat ik nu niet weet of dat gaat gebeuren.

Maarja, sommige dingen kun je nu eenmaal niet plannen :roll:

In januari ga ik in ieder geval naar jurken kijken.

Dan heb ik nog 6 maanden…