trouwboek kwijt.

Ik wist niet eens dat je ervoor kon kiezen.

Hier was het geen punt van discussie dus.



Heb hem nog steeds niet gevonden en vind het echt erg :frowning:

@Rhiannon wrote:

Liefst wil ik tzt een kluis waar we zulke dingen in kunnen leggen. :oops:


Alleen ja..... waar heb ik de sleutel nou weer gelaten... (wij hebben dat soort spullen dus in de kluis liggen... maar ben al een aantal keren de sleutel kwijt geweest... :oops:

Sjips zeg Joseetje…hoop dat ie toch echt nog boven water komt. Antonius had je al geprobeert? :wink:



ICL tja een kluissleutel zou ik ws in mijn sleutelkastje hangen :mrgreen: die is erg handig voor reservesleutels (gelabeld!! Want anders weet ik echt niet meer welke sleutel waarvoor is :wall: ) en zulke dingen.

Mijn gaat het qua kluis er ook vooral om dat het oa brandwerend is.

Ook wil ik tzt een koffertje aanmaken met daarin de belangrijkste foto’s en verzekeringspapieren. Als er ooooit afkloppen een brand zou uitbreken dan kan ik die in 1 graai meepakken. En foto’s kunnen tegenwoordig zo mooi op CD gebakken worden dus nemen relatief lekker weinig ruimte in.

Kijk meubels etc nu ja jammer als dat zou afbranden maar foto’s kun je nooit meer opnieuw maken. :oops: En iedereen die ooit een brand heeft meegemaakt zegt ook altijd dat ALLES wat materieel is vervangbaar is behalve dus die foto’s.

Mmmmmmmmmm José ik heb onlangs kostenloos een nieuw trouwboekje gekregen van de gemeente waarin ik getrouwd ben (=is ook de gemeente waar Liv en Isa geboren zijn), Britt is ooit op de verkeerde bladzijde ingeschreven in een andere gemeente (ze stond bij kindje nummer 4 :wall: , dus dat werd nu gezien de omstandigheden een ratjetoe…).

Er stonden bij ons geen handtekeningen in van de getuigen alleen van de ambtenaar van de burg.stand, maar zelfs die zouden ze nog kunnen krijgen, ondanks dat die mevrouw niet meer trouwt.

Nu is de bewuste trouwbladzijde overgezet en de rest opnieuw ingevuld.

Moest alleen een stempel halen in de gemeente waar Britt is geboren.

Dat is op zich niet zoooooooo ver, maar was in Hilversum en daar zit je standaard een uur te wachten :evil: …voor een stom stempeltje…



Maar het blijft een officieel document en voor mij het enige “bewijsstuk” dat we straks 4 kindjes hebben gekregen…