trouwboek kwijt.

Wat is de procedure wanneer je je trouwboekje kwijt bent.



Waarom ik dat wil weten?



Don’t ask :?

Waar heb je het gekregen, kerk of gemeente. Nou dan bij die instantie met dezeklfde vraag ff bellen. Je hebt dit nog wel nodig hoor in de toekomst.



Ik weet nog toen ik ging inschrijven op de HAVO moest ik het trouwboekje van mijn ouders meenemen.



Succes, Petri

Van de instantie die hem heb afgegeven of gemeente.



Maar ik vraag me toch af… kwijt :think:

Zou mij ook gebeuren… ben chaotisch als wat :oops:

Sorry Sweet-love dit is absoluut niet tegen jou persoonlijk bedoelt.



Maar ik ruim ^%E%$$#%$#$#%$ altijd mijn spullen op dezelfde plek op.

Weet ook altijd van alles te vertellen waar iets ligt, behalve als iemand anders het opruimt en daarna vergeet waat het ligt :wall:

Dat ken ik ook (ben ook chaotisch sinds zwangerschap dus daarvoor altijd alles op 1 plek).

Ruimt R. op kan ik niets meer vinden (zo ben ik 10 weken lang sleutels en papieren voor de dokter kwijt geweest.)

oh jee meis toch … ik heb geen andwoord op je vraag … :cry:



dikke :hug:

Maar…dan is het nog steeds ergens in huis???



Zoeken zou ik zeggen… :mrgreen:



Toen mijn grote man nog klein was…is het paspoort van mijn ex verdwenen…en de afstandbediening zijn we meer dan een half jaar kwijt geweest…



Zoekt en gij zult vinden… mits je een papiervernietiger in huis hebt…dan zou ik een andere aanvragen… :wink:

we hebben werkelijk het hele huis overhoop gehad nu.

Van boven tot onder en toen weer van onder tot boven…

@joseetje wrote:

we hebben werkelijk het hele huis overhoop gehad nu.

Van boven tot onder en toen weer van onder tot boven…






ik geef het je op een briefje… op het moment dat je nieuwe trouwboekje in huis is, vind je de oude… :mrgreen:

@faizaa wrote:

@joseetje wrote:
we hebben werkelijk het hele huis overhoop gehad nu.

Van boven tot onder en toen weer van onder tot boven…






ik geef het je op een briefje… op het moment dat je nieuwe trouwboekje in huis is, vind je de oude… :mrgreen:






das meestal … :shifty:





































:lol: :lol: :lol: :lol:

Maar hoe gaat dat dan met een nieuw trouwboekje…



Handtekeningen van je getuigen staan dr niet meer in.

Stempels van het aangeven van de kindjes ook niet…

Ik wil gewoon mijn trouwboekje :frowning:



We zijn nogal uuuh uit de rchting verhuist en als we dus de stempels uit de geboorteplaats ed moeten halen.

Dan moeten we naar friesland omdat we daar getrouwd zijn, dan naar brabant omdat T daar geboren is en dan naar Zuid-holland omdat M daar geboren is?



Of krijgen we dan nu een trouwboekje uit de plaats waar we nu wonen?

Dat wil ik helemaal niet, we hebben nu een tweetalige…

AAAAAARGH :doh:

even off-topic



wat heeft een trouwboekje voor een meerwaarde? ben getrouwd maar wij hebben niet gekozen voor het boekje (kon je voor kiezen en extra bijbetalen) zijn getrouwd voor de kids eigenlijk…



maar los daarvan> hoop dat je em snel vindt.

Wij hebben een tijd (geloof nog steeds) de doos in de kast staan waar alle extra dingen van de trouwdag in zaten. Daar heeft het boekje lang in gelegen.

Bij jullie misschien ook ergens?



Je hebt m vast op een heel logische plaats liggen, daar waarvan je dacht ‘hier kan ik m nooit kwijtraken…’



Succes!!

@issie wrote:

even off-topic



wat heeft een trouwboekje voor een meerwaarde? ben getrouwd maar wij hebben niet gekozen voor het boekje (kon je voor kiezen en extra bijbetalen) zijn getrouwd voor de kids eigenlijk…



maar los daarvan> hoop dat je em snel vindt.






trouwboekje is gewoon romantisch… :inlove:

Trouwboekje is netjes meegegaan om m aan te geven.

Trouwboekje is daarna netjes opgeborgen…maar niet door mij :doh:



Issie: een trouwboekje heeft voor ons een meerwaarde.

Is persoonlijk denk ik…

Huh? Een trouwboekje is toch ook ‘verplicht’ :think: ? Ik heb het al een aantal keren moeten meenemen als ik iets officieels wilde regelen.

Bij de kraamspullen van Mirthe misschien?

Heb je een bewaardoos voor bijzondere dingen?



Geen idee of het verplicht is, misschien als je er een heb dat je het dan verplicht is te gebruiken?? :think:

och jee, inderdaad misschien tussen de kraampapieren van de jongste.

Of in je kraamboek?



Ik hoop dat je hem snel vindt, weet je man zeker dat ie hem wel weer mee terug naar huis heeft genomen?(ik neem aan dat hij hem als laatste heeft gehad)



Ik ben een keer mijn id kwijt geweest, aangifte gedaan en een nieuwe gekregen en je raad het al, na een paar weken vond ik mijn oude terug :wall:



Tegenwoordig als ik iets kwijt ben zoek ik er niet eens meer naar, want dan vind ik het toch niet. Meestal kom ik het dan heel snel weer ergens tegen.



:hug:

Ik zou ook als eerste zoeken bij de papieren die met Mirthe te maken hebben. Waar ligt bijvoorbeeld haar geboortebewijs? Misschien is het allemaal in 1 keer opgeborgen na het aangeven?

Heeft je man aangegeven dat er in gekalligrafeerd moest worden bij de aangifte?? Dan is ie nl even uit huis om dat voor elkaar te krijgen.

Maar idd zou hem zeker terug willen!! Hier staan er dus geen getuigen etc in maar wel onze dochter en deze beeb komt er straks ook bij in.

Ik ga hem ook zeker klaarleggen voor manlief in het vluchtkoffertje! En daarna gaat hij hem niet opbergen maar dat doe ik zelf wel weer.

Liefst wil ik tzt een kluis waar we zulke dingen in kunnen leggen. :oops:



Heb je de tijd om het een weekje oid te laten ‘rusten’ zonder te zoeken ed? Wie weet schiet het je man ineens te binnen waar hij hem gelaten heeft. :shifty: