treinkaartje

Ik ben blij dat ik een auto heb! Op mn chipkaart staat wel wat geld, voor als ik naar Amsterdam ga ofzo, dan is het wel handig. Maar trein heb ik nog nooit met mn kaart gedaan, want 20 erop zetten die ik nooit op krijg vind ik wat overdreven en voor de tram en de bus hoeft er niks op te staan.

@Elka wrote:

@D. wrote:
@anjella80 wrote:

Daarnaast heb ik nu 3x gehad dat ik niet kon uitchecken, dus netjes mn geld terug gevraagd, krijg ik een mail dat ik het terugkrijg, wil ik het gaan terughalen bij zon automaat staat er niks op. Ik ovchipkaart mailen moet ik bij de vervoerder zijn daarvoor. :roll:

Via de site van je vervoerder een formulier invullen, is echt heel makkelijk. Ik heb het elke keer binnen 2 a 3 weken al op mijn rekening. :)

Toch zot dat je dat al zo vaak hebt moeten doen :think:

Ik heb dat pas twee keer hoeven doen. En ik heb de ov-chip al sinds 2006. :)

Ik heb niet alle antwoorden gelezen, maar ik reis zelf al een behoorlijke tijd alleen nog maar met OV-chipkaart inde trein (ik vind het wel handig eigenlijk), maar er hoeft geen 20 euro op te staan. Het minimumbedrag is 10 euro. (Ik weet niet of dat bij elke kaart geldt trouwens, bedenk ik me nu. Ik heb er ook een Voordelurenabonnement op staan, misschien dat ik daarom een lager minimumsaldo heb?)

Mar, je mag met een voordeelkaart inderdaad een lager bedrag erop hebben staan.