translocatie chromosoom

yoehoe ik kan nu 10 feb een echo krijgen!!

mag eerder bij mn eigen verloskundige,hoe top is dat! :dance:



bontje dus je bent goed zwanger…dat is alleen maar goed die kwaaltjes…ik knijp elke dag wel 100 keer in mn(.)(.) ff checken!!

maar ze doen nog steeds pijn :lol:



elmo heb jij straks ook een vlokkentest of punctie?

hee tillie



wat lekker joh al eerder een echo…gaan we gelijk die dag! :dance:

ik mag as. woensdag al naar de vk, dus dat is ook wel top, denk alleen nog niet dat we al een hartje kunnen horen dan, ben dan net 9 weken. Dus daar hou ik maar rekening mee.



Verder laten wij geen testen doen, ook geen nekplooimeting oid, wij willen graag een kindje, ook als het gehandicapt is is het van harte welkom. En om stress in de zwangerschap te voorkomen laten we dus deze testen niet doen. Uiteraard wel de gewone 12 weken en 20 weken echo’s voor een controle op de lichamelijke ontwikkelingen zover ze het kunnen zien.



Bontje: heb je al een datum voor je echo? Hoop voor je dat die lekker snel ook is.

En dat ze nu nog een verkeerde termijn berekenen gaat snel hoor, je hoeft er maar 1 mm naast te zitten en je bent alweer een week verder :wink: , dus ik maak me er niet zo druk om. Ik ken mn eigen lijf prima en hou dus ook lekker mn eigen datum aan.



Hier gaat het verder prima, heb gister positiekleding geshopt, want ik pas mn spijkerbroeken niet meer :o Ach wel weer een leuke ontwikkeling toch? Nu hopen dat ik ze nog 32 weken mag gebruiken :pray: over 2 weekjes dus weer een echo en als ik dan weer een kloppend hartje heb dan ga ik er vanuit dat het goed zit allemaal hoor. Merk toch dat ik daar nog steeds rekening mee hou op 1 of andere manier, waarom weet ik niet. Misschien vertrouw ik mn lijf nog steeds niet genoeg.



Nou ik ga lekker de oven aanzetten, maak het me vandaag lekker makkelijk met een pizza! :drool:



groetjess

de gyn.begon bij mij ook over een vlokkentest en vruchtwaterpunctie.

maar wij doen waarschijnlijk ook geen testen,eigenlijk om dezelfde reden als jij elmo.

ik snap het natuurlijk wel als mensen er wel voor kiezen.

bontje weet je al wanneer jij de vlokkentest hebt? daar heb je toch ook snel een uitslag van?



dus je bent al lekker wezen shoppen elmo…ik was gister ook even de stad in,heb me kunnen beheersen :liar: nou ja heb natuurlijk wel wat leuks gekocht maar dat waren nog geen zwangerschaps kleren

Sorry dat ik de laatste tijd niet meer zoveel reageer, maar ben zooo beroerd en misselijk(regelmatig overgeven)

Ik weet dat het een goed teken is, maar van mij mogen de eerste 3 maanden wel voorbij zijn.



Volgende week vrijdag heb ik de 2e echo, dan hoor ik 10 weken te zijn.



Ik snap heel goed dat jullie geen vlokkentest of meting willen, het is natuurlijk wel een extra risico voor je kindje…

Maar omdat bij mijn afwijking de afwijkingen zo groot zijn, heb ik toch besloten om wel een vlokkentest te doen. Ze gaat de vlokkentest met 11 weken doen en ong. 5 dagen later krijg je de uitslag.Spannend!!

Volgende week heb ik nog een gesprek met een dokter die verstand heeft van erfelijke afwijkingen.



Elmo, wat leuk dat je al positiemode kan shoppen, bij mij passen de kleren nog, maar het lijkt me superleuk als het niet meer past :stuck_out_tongue:



Tillie goed dat je over een week de echo al krijgt :smiley: joehoe!!Hoever hoor je dan te zijn?

bontje…spannend,ik hoop dat alles goed blijft gaan en dat de uitslagen goed zijn!!

was je bij je eerste zwangerschap ook zo beroerd? hopenlijk is het snel over!!



als het goed is ben ik dan bijna 7 weken als ik de echo krijg! als ik uitga van eerste dag laatste menstruatie is het 8 weken maar ik weet precies wanneer mn ei is geweest dus een weekje korter!

ben de dagen aan het aftellen en ik weet dat je haast niks ziet dan maar als ik maar bevestiging krijg dat er wat zit…en een kloppend hartje zou helemaal geweldig wezen!!

zag je op de echo bij jou het goed?



heb de laatste dagen veel last van mn maag/darmen,erg irritant en buikpijn wat me weer zo bang maakt…100x per dag naar de wc om te kijken of er geen bloed is :wall:

maar dat is er niet dus moet me echt toespreken om positief te blijven!!

xxtil

Goedemorgen!

De eerste zwangerschap was ik amper misselijk, dus een heel goed teken!



Ik had de 1e echo ook met 7 weken gehad en je zag het toch wel aardig duidelijk vond ik, we zagen ook meteen het kloppende hartje.

Nog 2 nachtjes en dan krijgen jullie de echo…spannend hoor!!Komt vast helemaal goed.

Ik had de eerste weken ook zo’n last van de darmen enz. nu gaat dat iets beter, kan weer beter naar de wc hihi.



Ik ga woensdag voor je duimen hoor, wanneer zou je ongeveer uitgeteld zijn als je dan 7 weken bent?



Elmo met jou ook nog alles goed?



Ik ben v/h weekend jarig geweest, het huis zat vol en had eigenlijk geen tijd om zelf te gaan zitten. Volgend jaar

doe ik het in 2 keer. Ik had die nacht ook veel afscheiding gehad en was wel wat ongerust of dat wel goed is…

Nu is de afscheiding weer normaal gelukkig.



xxx

Lieve Bontje, hier ook even. Nog gefeliciteerd met je verjaardag.

Dat je maar een grote meid mag worden :mrgreen:



wanneer heb je de verdere onderzoeken? Is het al bekend van je zwangerschap?



Dikke zoen!

Ik had toen bij Ivan met 10 weken de vlokkentest, een week later de uitslag, Gaan jullie voor verdere onderzoeken

gefeliciteerd met je verjaardag bontje!!

ja dat herken ik met verjaardag…zelf heb je er niks aan!!

dat van de afscheiding…wel schrikken ofniet?

als je maar geen krampen krijgt!!

nou nog 2 nachtjes dan weten we meer!!! ik laat het gelijk weten!!

xxtil

spannend meiden ik duim voor jullie allebei :hug:



heb jij al echo gehad Tillie?

woensdag half 5 dus heb dan veel duimen nodig… :lol:

Tuurlijk ga ik duimen voor je :pray: :pray: :pray: spannend meis

een kloppend hartje gezien!! zo mooi!! echt ik ben helemaal blij :dance:

Jaaaaaa wat goed meis :dance: :dance:

bontje,jij hebt vandaag weer een echo toch?

hoop dat alles er weer goed uit ziet!!

Heeey Tillie van harte met je mooie echo!!Super!



Ik heb gister iets bloedverlies en wat krampen gehad, was erg ongerust en ben naar het ziekenhuis gegaan.

Daar werd eerst een uitwendige echo gedaan,ze konden er te weinig op zien, dus toen hebben ze een inwendige echo gedaan.

Het hartje klopte niet meer.

Ik had nog wel zo’n goed gevoel bij deze zwangerschap, het leven lijkt soms niet eerlijk…



Ik hoop eigenlijk dat het vanzelf loslaat,want ik wil niet weer een curretage.



xxx

He lieverd, een hele dikke knuffel.

Bah wat rot om te lezen…

oh dat meen je niet!! ik schrik ervan,verdorie :hug:



toen je schreef over bruinverlies dacht ik al…als dat maar goed zit,ik heb nml 3 keer bruinverlies gehad en toen ging het ook 3 keer mis.



ik hoop voor je dat het vanzelf loskomt…echt k…

ik weet hoe je je voelt,neem er goed de tijd voor!



laat je het ook onderzoeken?



heel veel sterkte bontje,ik denk aan je!!!

Ooh Bontje heel veel sterkte meis :hug:

bontje hoe gaat het met je?

ik denk aan je :hug: