translocatie chromosoom

lang verhaal…welnee!! schrijf het maar lekker van je af,lijkt me heel moeilijk om je kindje te verliezen en te zien vechten voor zn leven.

gelukkig is het niet erfelijk en heb je ook een gezond zoontje gekregen.

heb je in die zwangerschap ook extra tests gekregen?

en bontje hoe is het met jou? gaat alles goed?

Poe Karin wat een heftig verhaal zeg, jullie hebben heel wat meegemaakt :hug:



Tillie, ik heb de laatste dagen van mn hormonen, beroerd,misselijk en niet te genieten! overmorgen nog een week en dan mag ik naar de gyn.

Ik laat het je zeker weten als ik er geweest ben.

Heb je al bericht wanneer jullie een afspraak hebben?



Liefs

we moeten 3 maart naar klinisch geneticus,ben de dagen aan het aftellen!!

en zo te lezen jij ook voor de echo!!

ik duim voor je!!

bontje,ik duim alvast voor je voor morgen!!! :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:





ik kom er net achter dat ik ook weer zwanger ben :pray: en ik hoop zo dat het goed blijft gaan!! heb gelijk de gyn. gebeld maar heb nu a.s dinsdag een telefonische afspaak,ik wil even weten hoe of wat.

want stel dat die bloedstollig echt niet goed is dan wil ik dat wel graag weten en evt. medicijnen gebruiken.

maar die onzekerheid…om gek van te worden!!

ben wel super blij met mn positieve test :smiley:

:dance: :dance: gefeliciteerd!!



enne ik duim heeeeel hard met je mee dat het gewoon goed blijft gaan :pray: :pray: :-



Bontje, morgen gyn, krijg je dan ook een echo?? enne…mis je hoor bij de septembermama’s :-

Gefeliciteerd Tillie , ik duim voor jullie :pray: :pray:

Waaaah :smiley: Tillie GEFELICITEERD!!!Wat een goed nieuws zeg!!

Hoe ver denk je dat je nu bent??Oh ik duim :pray: heel hard voor je dat het deze keer goed gaat.

Dinsdag heb je een telefonische afspraak, maar heb je ook al eerder een echo?Want anders zit je zolang in de onzekerheid.



Bedankt voor het duimen, pfff ben nu wel onzeker hoor.



Elmo, ik ga er wel vanuit dat ik een echo krijg…ben zo zenuwachtig en slecht geslapen vannacht, maar dat zal er wel bij horen,

Bij de septembermama’s ben ik al voorzichtig aan het meekletsen! :slight_smile:

Ik hoop dat ik straks te horen krijg dat ik er voorlopig mag blijven.

Oh Elmo lees net dat jij je echo ook gehad hebt, wat heerlijk dat hij goed was :smiley:

Ik :pray: dat het over 3 weken nog goed is, maar dat moet gewoon!

nog een paar duimen :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:



en en…hoe is het bontje?



ik had woensdag een heel licht positieve test en gister al duidelijker en vandaag is mn nod. dus vroeg positief getest voor mijn doen. ik heb een lange cyclus van ± 36 dagen en heb nog nooit daarvoor positief getest,maar nu voelde ik me al dagen raar,snachts wakker,dichte neus,zere boobs en een koortslip…en nu is het zo…kan het niet geloven!!

bedankt voor jullie reactie,elmo ik lees dat je ook zwanger bent,gaat alles goed?

bontje!! duimen draaien hoor! hopelijk heb je straks mooi nieuws :pray:



tilly: echt heerlijk he een positieve test in handen hebben! :dance: enne…die kwaaltjes klinken ergg bekend helaas, incl. koortslip :wall:

merk dat bij mij mn weerstand altijd gelijk daalt naar het nulpunt, want ben ook al ziek geweest, nou kan me niet herinneren van de afgelopen jaren dat ik me zooo beroerd gevoelt heb…blegh!

Hier gaat gelukkig alles goed, afgelopen woensdag een echo gehad en die was heel mooi. Prachtig mooi hartje te zien. Volgens mijn berekening zou ik nu 7 weken en 3 dagen zijn, volgens hun is dat 4 dagen korter, maar goed…mag de pret niet drukken. 10 februari mag ik nog een keer :dance: (en dan maar hopen dat het nog steeds goed is natuurlijk :pray: )



Ben wel heel benieuwd wat die arts gaat zeggen en of je nou medicijnen moet gaan slikken, maar als dat wel zo is (dat medicijnen slikken) dan is het voor een goed doel iig :inlove:



Ik hoop het echt heel hard voor jullie allebei! :-*

elmo ik had net je verhaal gelezen,blijkt dat ik je al een tijd volg :lol: ik lees op kok namelijk al ik denk bijna 5 jaar maar heb eigenlijk nooit wat geschreven tot nu dan omdat ik eigenlijk nergens terrecht kan met mn verhaal,heb genoeg mensen om me heen staan hoor maar niemand snapt echt hoe onzeker ik me wel eens voel door alles.

las dat jij moest spuiten voor iui,en dat het toen niet doorging omdat er teveel eitjes zaten…maar nu ben je dus mooi wel zwanger!!

als alles goed blijft gaan is mn uitgerekende datum eind sept. wie weet…

en bontje?..

Jaaaaaa!We hebben het hartje zien kloppen :smiley: wat een mooie ervaring!!



Het duurde allemaal erg lang op het ziekenhuis, in totaal wel 2,5 uur, maar dat hadden we er graag voor over.

De rest van de dag was ik druk,druk ergens anders gegeten en pas thuis, vandaar dat ik nu pas reageer.

Ik had de tranen in mn ogen staan toen we het hartje zagen, bijzonder hoor!



Bedankt voor de duimpjes!



Oja Elmo, ik dacht zelf dat ik 7 wk was, volgens de echo was ik net als jij 6,6 week :slight_smile:

gefeliciteerd bontje!! :dance:

ik kan me ook nog zo goed herinneren dat ik dat knipperlichtje zag bij mijn zoontje…echt te gek om mee te maken!! (hoop het ook snel te zien)

wanneer krijg je nu weer een echo?

nou lekker van genieten en ik denk dat je vanavond wel lekker slaapt!! :zzz:

bontje! wat een heerlijkheid meis!! :dance: :dance:

Dus volgens onze echo’s lopen we nu gelijk :mrgreen: Ik weet alleen echt heel zeker dat het niet klopt die termijn, dus hebben ze lekker pech :mrgreen:



Meis…ga lekker op je gekleurde wolkje zitten en even dik genieten :-*

heb vanmiddag tel.afspraak gehad met de gyn.

17 feb krijg ik een echo…ik ben de dagen aan het aftellen.

als het eerst maar eens blijft zitten.

:pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

17 februari pas…kon dat niet eerder meis?? Dan ben je al 8 weken ofzo toch?

Ik heb vorige week mn echo gehad met 7 weken en die was prima te zien al hoor!

ik vind het ook wel laat,volgens mijn laatste menstruatie ben ik dan ook ongeveer 8 weken maar omdat ik een lange cyclus heb en ik weet wanneer ik mijn ei heb gehad ben ik dan 7 weken.

heb vanmorgen weer getest…hoe gek kan je wezen…heb er nu al 5 gedaan :lol: maar er zat nu echt een super vette streep :smiley:

Hihi Tllie, ik heb in totaal ook 3 a 4 testen gedaan, voor je eigen gemoedsrust :wink:

Ik ga voor je duimen dat het 17 februari allemaal goed is en dat je ook een kloppend hartje ziet.

Ik weet niet zeker wanneer ik de volgende echo krijg , dacht met 12 weken en met 11 weken de vlokkentest.

Moet ik nog even navragen, want het lieft heb ik met 9 a 10 weken nog een echo.



Elmo, dan hebben ze het mooi fout in het ziekenhuis haha, dat heeft m’n schoonzusje ook gehad, ze bleek op de 2e echo verder dan ze bij de eerste echo dachten.



Heb het druk,druk met werk, daarom reageer ik wat minder, maar lees regelmatig mee hoor!

Hier nog elke dag beroerd, last van maagzuur en geweldig futloos haar die ik alleen nog maar vast kan dragen.



-x-