Trampoline 5+ ?

Ik wil graag een trampoline kopen voor mijn dochtertje.

Nu heb ik er 1 gezien van 244cm, maar daar staat bij 5+.



Mijn meisje is bijna 3 jaar.



Met welke leeftijd hadden jullie een trampoline in de tuin, en werd er veel gebruik van gemaakt ?

We hebben zelf geen trampoline en die gaat er voorlopig ook niet komen, maar hier sprong hij met 1,5 jaar al flink mee op de trampoline bij zijn neefje en nichten. Hij geniet er enorm van. Maar voor de veiligheid zullen ze wel 5+ erop zetten.

Wij hebben er eentje en de oudste was toen 3,5 en de jongste 2,5 jaar.

Ze vonden het allebei geweldig en nog steeds wordt er veel op gesprongen.

Ik zou hem dus zeker kopen, die grens van 5 jaar is enkel om geen gedoe te hebben als fabrikant tegen claims enzo… (net zoals dat heeeeel veel spelgoed pas geschikt is vanaf 3 jaar :roll: )

Hmm wil ik er 1 bestellen via bart smit, zijn de verzendkosten 45 euro, zijn helemaal gestoord :wall: :wall:



Dus dan maar op zoek naar een andere trampoline :roll:

Wij hebben een trampoline en onze meiden vinden het heel erg leuk, ze zijn 5 en 3 jaar. Ik zou wel een trampoline met een net er omheen doen.

ALDI heeft er deze week één in de folder inclusief veiligheidsnet voor, dacht, 140 euro… die is 305cm…



Benthe springt er vanaf haar tweede op, eerst bij de buren en sinds een paar maanden in onze eigen tuin…

Die had ik indd al gezien, maar vind 305cm net iets te groot.

Mijn man roept er ook al 2 jaar over, maar ik vind die dingen doodeng.



Bij de buren is hij er een keer af gelazerd, en mijn zwager werkt op de spoedeisende hulp en toen het onderwerp een keer ter sprake kwam (dat mijn man er eentje wilde en ik niet) begon hij erover hoeveel kinderen met breuken hij behandeld ten gevolge van een trampoline.



Op de BSO hebben ze er ook eentje, en bij een vriendje, en daar zijn ze ingegraven, die lijken me dan nog iets ‘veiliger’, vooral voor mijn gevoel dan.



Ik vind het echt enge dingen…

Maar voor kinderen volgens mij te gek, Robin zou er ook wel eentje willen…



Hier vind ik 7 dus nog te jong… :shifty:

Ingraven wilde ik ook eigenlijk, maja manlief vind dat maar niets.

Maar hier komt zoieso een veiligheidsnet erbij en een trapje.

met een net erom heen moet het wel kunnen. in april zaten wij in een vakantie huisje die in de tuin dus een trampoline had,wel met een net erom heen. Elize vond het geweldig. zonder net had ze van mij er niet op gemogen.

Wij hebben er ook 1 van 180cm ik vind hem groot genoeg.

M & S springen er altijd op.

Ik had hem via mp zo goed als nieuw voor 15 euro :mrgreen:

Hier 1 van 2 meter 70 en Mies springt er naar hartelust op en is nog geen 3.

Wij hebben hem dan wel ingegraven, maar ook voorheen, toen hij gewoon nog los stond, sprong hij erop. (wij hadden hem ingegraven en toen de tuin omgegooid, konden we nog een keer… heeft even geduurd voor ik daar zin in had :shifty:)



Ik vind het een super ding voor kinderen. :thumbup:

jaaah trampoline is leuk voor kleintjes. Hier juul springt er na hartelust op, zelfs met warm weer af en toe een plens water erop! en springen maar!



hij staat bij mijn ouders, of mijn ouders hebben er een moet ik zeggen, vanwege de kleine broes en zussen die ikzelf nog heb. Zonder net, er is nog nooit wat gebeurd, vind het mooi omt e zien hoe ze nu al voorzichtig bij de rand is.



Inmiddels ook wel achter dat een net ook niet alles is, als je geen breuken of risico wil, moet je er gewoon geen nemen.

En hij staat er :dance:



Veiligheidsnet zit er inmiddels omheen, ze kon natuurlijk niet meer wachten om even te springen :smiley:

oooh gaaf!! wat zullen je meiden er een plezier aan beleven!

@romata wrote:

En hij staat er :dance:



Veiligheidsnet zit er inmiddels omheen, ze kon natuurlijk niet meer wachten om even te springen :smiley:




Super! Wij zijn ook aan het kijke ne wil ook een 244… waar heb je hem uit eindelijk gekocht?

@dyfaine wrote:

@romata wrote:
En hij staat er :dance:



Veiligheidsnet zit er inmiddels omheen, ze kon natuurlijk niet meer wachten om even te springen :smiley:




Super! Wij zijn ook aan het kijke ne wil ook een 244… waar heb je hem uit eindelijk gekocht?




Cranenbroek, goede kwaliteit en niet eens zo gek duur zoals sommige prijzen op internet.

Moet zeggen dat als je goed oplet, er altijd wel eentje ergens in een folder staat als aanbieding.



Leuk hoor, het ziet eruit alsof ze het erg naar haar zin heeft! :thumbup:

Leuk :thumbup:



Wij hebben de hele tuin betegeld en we vinden dat we wel genoeg buitenspeelgoed hebben voor de kids (tuin is ook van ons :wink: )



Voor Siep z’n 2e verjaardag hebben we daarom een trampoline van 1 bij 1 gekocht. Aan de zijkant zit een stang waaraan ze zich kunnen vasthouden :thumbup: Je kunt hem zowel binnen als buiten gebruiken.

Kids vinden het erg leuk, al zet ik hem niet dagelijks neer (ligt in de schuur, kan hem zo pakken)



ff plaatje zoeken:





Deze is dan ook voor de kleintjes tot 8 jaar. (ik mag er zelf niet op :frowning: :lol: )



:-* Liefs, Evelien :vlinder:

Wat een leuk ding ook zeg !!



Wij hebben gelukkig best een grote tuin, anders was er nooit zo’n ding in de tuin gekomen. Het staat nou niet echt bepaald leuk ofzo, maar ach we hebben plezier :thumbup: