Trampoline 5+ ?

ik heb laatst gehoord dat een trampoline niet geschikt is voor de hele kleintjes ivm de knietjes? :think:

wil er ook graag 1 maar dit hield me dus tegen

Ik zou er ook wel 1 willen! Onze tuin is alleen te klein. Zelfs S springt er volop op als we ergens zijn waar ze er 1 hebben! (ingegraven of met net, anders vind ik het gevaarlijk)

hier een lisimo trampoline…





mijn bed :mrgreen:

Wij hebben er een in de tuin, al vanaf dat Levi 2,5 was of zo geloof ik :think:

Wel met net er om heen natuurlijk!

Ook hier een trampoline aangeschaft toen jason 2,5jr was. Natuurlijk met veiligheidsnet. Hij vond het direct geweldig.

Ook die van ons komt bij cranenbroek vandaan.

Wij laten de trampoline ingraven. Fenna staat al druk te springen bij haar nichtje, vind het helemaal geweldig!

@Gab wrote:

hier een lisimo trampoline…





mijn bed :mrgreen:


Moest even paar keer lezen wat je bedoelde… Lits jumeaux :wink:

Heb je daar ook een veiligheidsnet omheen?? Afgelopen week lag Fenna alweer naast het bed…

istie bij van cranenbroek nog steeds 79 euro incl net? Wat een verschil met leen bakker en karwei, als dat zo is…!! Wij willen er ook graag eentje van 244 met net voor de meiden, maar wilde hem bij karwei halen. Maar die zijn gewoon bijna het dubbele :shock:



(als je de prijs niet wil noemen, prima hoor :wink: )

@Emma wrote:

istie bij van cranenbroek nog steeds 79 euro incl net? Wat een verschil met leen bakker en karwei, als dat zo is…!! Wij willen er ook graag eentje van 244 met net voor de meiden, maar wilde hem bij karwei halen. Maar die zijn gewoon bijna het dubbele :shock:



(als je de prijs niet wil noemen, prima hoor :wink: )




De ‘goedkope’ versie bij cranenbroek was 105 euro incl veiligheidsnet.



Merk van Cranenbroek zelf:

Trampoline was 90 euro, veiligheidsnet was 50 euro. Trapje was 15 euro.

mooie prijzen! Hier moeten ze nog even geduld hebben, maar ze worden al helemaal enthousiast als ze bij iemand in de tuin zo’n ding zien staan :slight_smile:

Veel plezier ermee! Zal wel goedkomen denk. Alleen het opzetten lijkt me een vervelend klusje maar dat is gelukkig eenmalig :wink:

ik zag vorige week een reclame voorbij flitsen op tv…



en trampoline en zwembadje in een…

en niet dat ding vd hema,

maar deze was een stuk groter…

en ook niet opblaasbaar :wink:



maar kan het nergens meer terug vinden…

WIj hebben een trampoline van 3.66 doorsnee.

Kostte 260 euro inclusief net en trapje. We zetten hem in de zomer op en in de winter staattie netjes in de doos in de schuur.

Kinderen waren 2 en 3 toen we het ding kochtten. Daarbij vind mama het ook erg leuk :mrgreen:

hier hebben ze er nu ook een, 244. Wilde het liefst ook de 366, maar die is toch echt te groot voor onze tuin. Dit is al mega, maar ze hebben iig plezier!!

Jaaa cool he.

Schoonbroer wilde die gaan kopen voor de verjaardag van mijn oudste dochter (hadden we nog geen trampoline). Maar hij schrok wel van het bedrag :mrgreen: jeetje echt niet normaal…

@Gab wrote:

ik zag vorige week een reclame voorbij flitsen op tv…



en trampoline en zwembadje in een…

en niet dat ding vd hema,

maar deze was een stuk groter…

en ook niet opblaasbaar :wink:



maar kan het nergens meer terug vinden…
bedoel je deze?? die is 999 euro :shock: :shock: http://www.junior-starline.com/nl/