Traktietip!

Misschien een tip voor iemand?

Wij hadden een voetbalveld gemaakt voor Tiemen zijn traktatie, vond em zelf wel heel leuk :smiley:

Apetrots was ie om dit te mogen trakteren

En dan nog een knutseltip voor op een feestje:

Fotolijstje schilderen en beplakken:

Houten (onbehandeld!!!) fotolijstje scoren, plakkaatverf in allerlei kleuren en leuke plakkertjes, veertjes, foamdingetjes, wat je maar wilt.

Foto maak je begin van het feestje al en print gedurende het feestje.

Eerst verfen, dan een andere aktiviteit terwijl de verf droogt. Dan beplakken en tadaaaaaaaaaaaaa. Vond em zelf wel heel leuk eigenlijk :smiley:

leuke ideetjes zeg, goed verzonnen hoor!

waar had je die houten onbehandelde lijsten vandaan?

Ik had ze bij Action gekocht, maar dan zijn ze gelakt, dan moet je ze dus schuren. Ik heb me laten vertellen dat Ikea onbehandelde lijstjes heeft

wat leuk !!!

het gals verven was hier een succes

inmiddels is het idee al voor andere feestjes overgenomen hahah

pfff wat crea. Wel leuk hoor!

Ik heb 25 kokertjes met potloden bij de Action gehaald met daarop een puntenslijper. Vond dat wel genoeg. Of moet er ook iets te eten bij?

moet niet

maar kinderen vinden dat toch wel erg leuk,…

Bij de Xenos hebben ze vast wel onbehandelde houte lijstjes…

@lydia wrote:

pfff wat crea. Wel leuk hoor!

Ik heb 25 kokertjes met potloden bij de Action gehaald met daarop een puntenslijper. Vond dat wel genoeg. Of moet er ook iets te eten bij?

doe een leuke kleurplaat erbij en doosje rozijnen en het is helemaal af…vind ik :oops:

:wink:

of jip en janneke yoghurt rozijnen :drool: :drool: :drool: in kleine doosjes… lekkerrr

maarr barbara wat een mooie traktatie en een ontzettend leuk knutsel idee…

ik heb deze week een verjaardag, myrna wordt 3 en volgende maand wordt daphne 5…

dussss traktatie tips voor meiden zijn ook welkom…

ik zag het ergens Heleen dus nog niet zelf uitgeprobeerd, maar:

POFFERTJESSPIES (niet tegen myrna zeggen want kinderen denken aan pies ipv spies :wink: )

gewoon een sateprikker volrijgen met poffertjes, afgewisseld met stukjes fruit. Het zag er zo leuk uit dat ik het volgend jaar wel wil maken.

Dus als jij het nu even probeert :angel:

en op de foto ons knutselidee.

Nog ff een vraagje Barbara: hoe ben je het feestje begonnen?

Eerst taart en dan pas schilderen? Was het toen op tijd droog?

Waar had je die veertjes vandaan? Ik heb nu foamstickers bij de Action gevonden, wat kan ik nog meer doen? (sorry, ben echt niet een crea-bea)

@lydia wrote:

ik zag het ergens Heleen dus nog niet zelf uitgeprobeerd, maar:

POFFERTJESSPIES (niet tegen myrna zeggen want kinderen denken aan pies ipv spies :wink: )

gewoon een sateprikker volrijgen met poffertjes, afgewisseld met stukjes fruit. Het zag er zo leuk uit dat ik het volgend jaar wel wil maken.

Dus als jij het nu even probeert :angel:

en op de foto ons knutselidee.

misshien een idee voor de meeting…

kheb bij beide heel makkelijk gedaan, een vrolijk bekertje een reepje kinderchocola en een doosje yoghurt rozijnen met een dropveter aan elkaar geknoopt en een vlag met foto erop gemaakt…

Wat een leuke ideeen allemaal zeg!

wat leuke ideen zeg

Sharon word 23 maart 6 en ben ook al aan het brainstormen

Ik heb voor het uitdelen een boterhamzakje gevuld met een snoepketting, een lollyfluit en een doosje rozijntjes, dichtgemaakt met zo’n slingertje dat je ook wel aan een bosje bloemen vind(weet het woord niet) en ze waren dik tevreden hoor(wat wil je ook met allemaal 3-jarigen :mrgreen: )

Vorig jaar deelde Justin dit uit op de creshe toen hij 4 jaar werd.

Bekers komen van de xenos.

ik vind het er heel schattig uitzien hoor.

ontzettend leuk. alleen is mijnv raag op dit moment. worden traktaties niet nu complete cadeautjes?? wij kregen vroeger op de kleuterschool een smaties of een zakje m&m en we waren daar al erg blij mee.

Tja. daarom hebben wij op scool verboden dat er getrakteerd mag worden op grote dingen. BI jons mogen alleen kleine marsjes enzo of rozijntjes of iets gezond zoals appel, druifjes enz.

In de bekers zit snoep :mrgreen:

Maar het word inderdaad steeds gekker :?

Kleurboek met potloden heeft Justin al een keer gekregen.

Een groot ei waar klei inzat met kleine vormpjes.

Een setje met kleine felle viltstiften,liniaal,klein boekje en ook nog een puntzak met spekjes.

Zo’n dingen worden er nu uitgedeeld.

Ik vind het trouwens leuk om dingen te maken,vullen enzo.

Dus ik doe er gewoon aan mee :mrgreen: :oops:

Ik heb ook al een keer paddestoelen gemaakt en daarin zat een lollie en doosje smarties.

Dat was toen Justin 3 jaar werd op de creshe.

Even een foto gezocht.

Ik vind het gewoon leuk om zoiets te knutselen :mrgreen: