tot wanneer hydrofiel luiers?

Wat je al niet bedenkt tijdens de babystrijk :stuck_out_tongue:



Tot wanneer gebruik je voor een kind eigenlijk hydrofiel luiers als handdoek? Ik heb ze eigenlijk altijd gebruikt, maar wil nu eigenlijk overgaan op gewone handdoeken zodat ik voor de beeb de doeken weer kan gebruiken. Of zou dat te vroeg zijn, dan koop ik er gewoon een stel bij? En zijn er dan speciale kinderhanddoeken of ga je meteen over op de volwassen maat?

Ik gebruik ze nu nog… maar lijkt mij dat je nu wel een gewone handoek zou kunnen gebruiken

ik vind de hydrofiele nog handiger omdat ze lekker dun zijn en veel vocht opnemen, kom je makkelijker bij alle plooitjes enz

ik gebruik ze ook nog steeds voor levi.

ik heb voor ethan gewoon handoeken maar wel een klein formaatje maar dat komt omdat ik die al zolang heb, ik heb ze in alle soorten en maten :mrgreen: .

Ik gebruik al zeker 6 maanden al niet meer :oops: Wikkel Yeline lekker in, in een hele grote handdoek :wink:

hoi



ik gebruik al heel lang geen hydrofielluiers als handoek zoonlief was al snel te groot.

Ik gebruik van die badcapes waar je je kind heerlijk kan inrollen.



ik gebruik de luiers wel nog op het aankleedkussen en in zijn bedje onder zijn hoofd

hier nog steeds :thumbup:

Deanne komt hier uit bad of onder de douche vandaan, dan slaan we een badlaken om haar heen, zo loopt ze zelf richting haar slaapkamer en daar drogen we haar verder af met een hydrofielluier. Badlaken heeft al wel het meeste vocht opgenomen, maar de hydrofiel droogt net ietsje beter nog!

:oops: ik gebruik ze soms zelf ook wel als handdoekje in de keuken, keukenhanddoeken drogen hier namelijk niet zo goed :wink:





Voorlopig blijf ik de hydrofielluiers dus nog wel gebruiken!

Gebruik ze nog uit gemakzucht en uit gewoonte eigenlijk.

Ook vaak wel een handdoek hoor. Maakt toch niets uit…

Handdoeken zijn hier ook zacht omdat ze uit de wasdroger komen,

maar de kids kunnen wel wat hebben hoor op deze leeftijd.

Wij gebruiken al een tijdje gewone handdoeken om Kian af te drogen. De hydrofiele luiers gebruik ik wel voor de moeilijke plekjes (oren, kin, naveltje, tussen de tenen en voor zijn piemeltje). Ook gebruik ik de luiers nog voor op het verschoningskussen. Nu hij zo beweeglijk is, zit de poep zo overal.

Hahaha Maja, heel toevallig vroeg ik me dat ook af vamorgen toen ik de hydrofielluiers op een rekje hing.



Ik heb besloten ze nog maar een tijdje te gebruiken. Ik gebruik ze alleen voor het afdrogen na het badje. Demi krijgt altijd een badjasje aan en dan is ze al bijna droog. Ik dep alleen even na de de hydrofielluier. Ik heb aan 1 genoeg en het scheelt een hoop ruimte in de was. :wink:

ik gebruik ze eigenlijk al heel lang niet meer…wat zal het zijn? Tot ie een jaar was of zo? Misschien wel eerder, een half jaar? :think: Ik vind handdoeken net zo makkelijk eigenlijk.

@Lu wrote:

Hahaha Maja, heel toevallig vroeg ik me dat ook af vamorgen toen ik de hydrofielluiers op een rekje hing.



Ik heb besloten ze nog maar een tijdje te gebruiken. Ik gebruik ze alleen voor het afdrogen na het badje. Demi krijgt altijd een badjasje aan en dan is ze al bijna droog. Ik dep alleen even na de de hydrofielluier. Ik heb aan 1 genoeg en het scheelt een hoop ruimte in de was. :wink:




Ik zat me vanmorgen ook precies hetzelfde af te vragen opeens :lol:

Ik gebruik ze dus ook nog steeds, en ook precies op deze manier.

Ik gebruik ze nog steeds voor Serina.

Als ze uit bad komt doe ik haar eerst een badcape om en wat nog niet droog is maak ik droog met een hydrofiele luier.

Ik zat het me ook al af te vragen.

Ik gebruik ze nog als ie de fles krijgt en op de commode maar niet meer als handdoek. Hij heeft een badcape. Ik heb er overigens 24 dus ik denk niet dat ik er bij ga kopen, alhoewel…ik vond ze verrekte makkelijk voor vele soorten gebruik.

Ik gebruik ze denk ik al een half jaar niet meer :think: Vond een handdoek makkelijker, die hoef je niet te strijken :lol:

Ik strijk de hydrofielluiers niet :wink: :mrgreen: .



Gebruik ze nog steeds. Vind ze fijner dan een handdoek, is meteen zo’n dik ding.

Heb er zelfs een stapeltje bij gekocht voor als de baby er is.

Ik gebruik ze ook nog volop!

ik gebruik ze helemaal nergens meer voor, en eigenlijk ook al een tijdje niet meer (straks wel weer voor de nieuwe beeb :mrgreen: )



vind ze te klein, en onze mannekes zijn nogal van die koukleumen die liever in een grote handdoek gewikkeld zitten…

hier gebruiken we nu sinds een paar weken geen hydrofiele luiers meer voor milan!