tot wanneer hydrofiel luiers?

Ik gebruik ze nog steeds, vind het fijn afdrogen, maar ze wordt wel wat groot voor die dingen. Ik strijk ze ook niet, want dan nemen ze minder vocht op zei de kraamverzorgster. Ach en ze zijn ook nooit kreukelig ofzo en ik heb een hekel aan strijken :mrgreen:

Grappig, ik gebruik ze nog steeds! Ook voor Indy die bijna 5 wordt. Na het bad drogen we ze direct af in de badkamer dus een cape oid is niet nodig. Onze handdoeken gaan niet in de droger, dan zijn hydrofielluiers veel fijner en lekker zacht. En ze worden er nog steeds goed droog mee én het scheelt ruimte in de wasmachine.

Mijn man doet Lara in bad, hij gebruikt een badcape en al heeeel lang geen hydrofiel luier meer. Een badcape komt op hetzelfde neer als een gewone handdoek, dus die zou ik net zo makkelijk gebruiken.

Hier tot ruim 1 1/2 jaar

Ik gebruik ze nog steeds.



Als Nathalie uit bad komt wikkel ik haar in haar badcape maar verder droog ik haar nog steeds met de hydrofiel luiers af. Ik vind het gewoon fijner.

Hier al lang niet meer… al zeker ruim een half jaar niet meer. Lekker in een grote handdoek, helemaal inwikkelen :inlove:

Goh… wij gebruikten die hydrofiel luiers niet meer na een maand of drie. Onze dochter ging altijd mee onder de douche en dan wikkel ik haar lekker in een handdoek en droogde haar daar mee af…

hier worden ze nog steeds gebruik, maar niet gestreken :oops:

ik gebruik ze nog steeds alleen om d’r haartjes te drogen verder gewone handoeken