2012...

(ik weet niet of hier al een topic over is)





Een paar dagen geleden hoorde ik het nieuws dat er op verschillende plaatsen in de wereld ineens vogels in grote groepen dood naar beneden vallen en vissen in grote groepen dood aanspoelen op het strand, nu las ik de reacties onder het stukje en sommige mensen zeggen dat het lijkt op het begin van het einde…wat voorspelt is door de maya’s en volgens hun zou gebeuren op 21 december 2012.



Nu ben ik eens gaan googlen op 2012 (kon ik beter niet doen :shifty: ) en heb wat stukken gelezen over wat de Maya’s precies voorspelt hebben, er word niet gezegt dat de wereld vergaat maar wel dat die dag de maan de zon en de aarde op 1 lijn staan en dat er dan van alles kan gebeuren, en dat er na die dag een nieuwe wereld begint (with or without us)



Nu ben ik soms best bijgelovig en ik ben heel makkelijk bang te maken, ookal geloof ik het eigenlijk niet ben ik er nu wel al een paar dagen mee bezig…

Ik heb een klein mannetje van 8 maanden en ben me dan al helemaal aan het indenken wat er dan volgend jaar zou gebeuren… pffff moet er niet aan denken dat er wat met hem en ons allemaal gebeurd, maar misschien ben ik me gewoon druk aan het maken om niks, er zijn ook stukken te vinden op internet dat de telling van de maya’s niet klopt en dat het 2040 moet zijn of 2204…



hoe denken jullie over de ramp die ons te wachten zou staan in 2012? geloven jullie erin of vinden jullie het onzin?

Ik geloof er niet in. Heb dit eerder gelezen, maar ik ben niet bijgelovig.

Was vorig jaar., of twee jaar terug inmiddels, ook een film van in de bios. 2011 heette die.



Maar je kunt je wel gek maken, maar je weet niet of het waar is. Zo kun je overal wel over na gaan denken, dan maak je jezelf helemaal gek.

@Mutsie86 wrote:

Ik geloof er niet in. Heb dit eerder gelezen, maar ik ben niet bijgelovig.

Was vorig jaar., of twee jaar terug inmiddels, ook een film van in de bios. 2011 heette die.



Maar je kunt je wel gek maken, maar je weet niet of het waar is. Zo kun je overal wel over na gaan denken, dan maak je jezelf helemaal gek.




Die film heet 2012 :wink:

Tja.

Dat van die vogels heb ik anders begrepen. Dat komt vaker voor maar met dank aan de nieuwe snelle media horen we er meer over en komt

dit soort nieuws als een sneeuwbal je huiskamer binnen.



En ik geloof niet in 2012. Als je zoals jij zegt bijgelovig bent lijkt me dat best lastig joh!

Als er inderdaad iets staat te gebeuren,dan kan je daar niets meer aan doen…neem aan dat de z.g.n. ramp alles verwoestend is? Tja…wat doe je er dan aan? Niets toch…kortom, wil er niet aan denken. Zien het t.z.t. wel…of niet.

Nostradamus zat er ook steeds enkele jaren naast…ook van daar uit staat ons wellicht nog flinke onheil te wachten.

Over de zon-maan-aarde verhaal…heeft die nooit eerder op 1 lijn gestaan? Lijkt mij sterk dat dat nu pas voor het eerst zo is…als je daar eens op zou googlen en ziet dat het vaker is gebeurd,dan weet je ook dat er geen gevolgen zouden kunnen zijn…simpel…

ik vind het wel aannemelijk dat die datum nu zo leeft dat er wel een groepje debielen op zal staan en zullen zeggen dat de nieuwe wereld is begonnen en dat zij leider zijn.

Ik geloof dat Californie een aantal jaar geleden volgens Nostradamus al van de kaart geveegd had moet worden door de aardbreuk.

Ik geloof niet in een allesverwoestende ramp in 2012.

Misschien zaten ze er met de voorspelling overigens wel 1 klein cijfertje naast en moet het 12012 zijn :wink:

Zou zomaar kunnen met voorspellingen…

@mandy_d. wrote:

Over de zon-maan-aarde verhaal…heeft die nooit eerder op 1 lijn gestaan? Lijkt mij sterk dat dat nu pas voor het eerst zo is…als je daar eens op zou googlen en ziet dat het vaker is gebeurd,dan weet je ook dat er geen gevolgen zouden kunnen zijn…simpel…




Ik heb gevonden dat dat maar 1 keer in de 64.000 jaar gebeurd…

de 2012-theorie, das zoooo 2010…

@Madre wrote:

@Mutsie86 wrote:
Ik geloof er niet in. Heb dit eerder gelezen, maar ik ben niet bijgelovig.

Was vorig jaar., of twee jaar terug inmiddels, ook een film van in de bios. 2011 heette die.



Maar je kunt je wel gek maken, maar je weet niet of het waar is. Zo kun je overal wel over na gaan denken, dan maak je jezelf helemaal gek.




Die film heet 2012 :wink:


:lol: :lol: 2012 dan, ik zat zo met 2011 in mijn hoofd.

@Mutsie86 wrote:

@Madre wrote:
@Mutsie86 wrote:
Ik geloof er niet in. Heb dit eerder gelezen, maar ik ben niet bijgelovig.

Was vorig jaar., of twee jaar terug inmiddels, ook een film van in de bios. 2011 heette die.



Maar je kunt je wel gek maken, maar je weet niet of het waar is. Zo kun je overal wel over na gaan denken, dan maak je jezelf helemaal gek.




Die film heet 2012 :wink:


:lol: :lol: 2012 dan, ik zat zo met 2011 in mijn hoofd.


hoe verzinnen ze het ook he? :smiley:





maar dat berichtje schrijf je dan wel weer op 12 jan om 12uur12 8)

Een eng idee idd, maar of ik het geloof ? Ik weet het niet, in 2000 zou ook van alles gebeuren toch ? Maar ja het zou zo kunnen, dan kun je er idd niks meer aan doen, maar kan me je angst wel voorstellen. Maar je moet toch proberen er niet dagelijks mee bezig te zijn, lijkt me niet fijn en erg vervelend. Misschien je onderschrift nog eens goed bekijken :wink: vind ik erg grappig in combinatie met dit topic :mrgreen:

maar dat berichtje schrijf je dan wel weer op 12 jan om 12uur12
NEE!! hahahah :mrgreen:

@fiep klophout wrote:

de 2012-theorie, das zoooo 2010…




LOL



Mijn mening is verder de zelfde als die van Mandy D. Als het zo is, doe je er weinig aan. Klinkt nuchter, maar om je nu angstig te gaan maken voor het onbekende heeft ook weinig zin.



Tjah het is wel weird met die vogels en vissen, maar ik had ook al gehoord dat het vaker voorkomt, dat vogels worden gedood door hagelbuien, en de vogels ( ik meen in hongarije maar weet het niet zeker) zijn gestorven door alcohol vergiftiging. Het komt nu denk ik steeds in het nieuws

Wat ik veel schokkender vind is dat Fiep gewoon al 37 weken zwanger is!!!



Maar tja… ik heb geen glazen bol, maar ik geloof er niet in.

Er zijn wel zat mensen die dat wel doen, hun kinderen er op voorbereiden, mensen met geld die verhuizen naar hele hoge bergen waar ze droge voeten zouden blijven houden, mensen met een pilletje op zak dat als het begint ze de grote ramp niet kunnen meemaken… dat vind ik wel eng, regent het die dag veel, hoppa allemaal mensen (met kinderen?) die zelfmoordplegen. :hand:

@mandy_d. wrote:

Als er inderdaad iets staat te gebeuren,dan kan je daar niets meer aan doen…neem aan dat de z.g.n. ramp alles verwoestend is?


er stond een jaar of wat geleden een mooie foto-reportage in het Volkskrant magazine van mensen die heilig geloofden in het eind van de wereld in 2012, maar die gingen ervan uit dat je jezelf wel kon redden (ik zou het niet eens willen geloof ik…), als je in een hoog gebied ging wonen. En dan hadden ze niet zo veel geld, en gingen ze maar naar Limburg verhuizen. Haha, zit je daar op je bergje van 300 meter…
Nu ben ik eens gaan googlen op 2012 (kon ik beter niet doen )
Heb je wel eens gegoogled op Pukkel op je neus?
Kan je ook beter niet doen :wink:

@janet76 wrote:

Een eng idee idd, maar of ik het geloof ? Ik weet het niet, in 2000 zou ook van alles gebeuren toch ? Maar ja het zou zo kunnen, dan kun je er idd niks meer aan doen, maar kan me je angst wel voorstellen. Maar je moet toch proberen er niet dagelijks mee bezig te zijn, lijkt me niet fijn en erg vervelend. Misschien je onderschrift nog eens goed bekijken :wink: vind ik erg grappig in combinatie met dit topic :mrgreen:




Klopt idd, ik heb dat inderdaad als onderschrift omdat ik dat maar gewoon altijd in mijn hoofd moet houden…alleen is het zo moeilijk… :shifty:

@Roos wrote:

Nu ben ik eens gaan googlen op 2012 (kon ik beter niet doen )
Heb je wel eens gegoogled op Pukkel op je neus?

Kan je ook beter niet doen :wink:




nee nog nooit gedaan en daarom ga ik dat nu ook niet doen :wink: enne…ik heb toch geen pukkel op mijn neus dus bang zal ik der niet van worden