2012...

@Marite wrote:

Wat ik veel schokkender vind is dat Fiep gewoon al 37 weken zwanger is!!!



haha ja! en dat betekent weer dat ik in december 2012 (als mijn zoon op 12-12-12 7 wordt) ook nog een kind van bijna 2 heb die ik de bergen op moet zien te tillen, misschien toch alvast een beetje richting bergen verhuizen...

@kim86 wrote:

@janet76 wrote:
Een eng idee idd, maar of ik het geloof ? Ik weet het niet, in 2000 zou ook van alles gebeuren toch ? Maar ja het zou zo kunnen, dan kun je er idd niks meer aan doen, maar kan me je angst wel voorstellen. Maar je moet toch proberen er niet dagelijks mee bezig te zijn, lijkt me niet fijn en erg vervelend. Misschien je onderschrift nog eens goed bekijken :wink: vind ik erg grappig in combinatie met dit topic :mrgreen:




Klopt idd, ik heb dat inderdaad als onderschrift omdat ik dat maar gewoon altijd in mijn hoofd moet houden…alleen is het zo moeilijk… :shifty:




Begrijp ik hoor,ik kan me om dit soort dingen ook best druk maken omdat ik soms ook best wel bijgelovig ben en aan de andere kant dan ook weer denk wat een onzin. :shifty:

Er schijnt iemand te zijn die een complete ark gebouwd heeft.

@Roos wrote:

Er schijnt iemand te zijn die een complete ark gebouwd heeft.






THE WORLD APOCALYPSE IS APPROACHING, BUT IT DOESN’T HAVE TO BE THE END!

Book tickets now for yourself, family, and friends to ensure safe passage to the new world.
The world as we know it will end December 21, 2012! Luckily you can save yourself and loved ones from the Earth’s apocalypse by booking your tickets now aboard the USS Ark 2012 escape ship. What is the USS Ark 2012, you ask? It is the one and only Earth escape spaceship that will provide safe passage to a new habitable planet in the event of Armageddon in 2012.

Imagine it is December 21, 2012 and you’ve just gotten the news: The world is in fact going to end. What are you going to do now? You’ve only got a few hours, if not just minutes until it’s all over. People are running around like crazies trying to figure out what to do. But you aren’t worried because you booked your Escape Earth Tickets well in advance. You and all your loved ones are safely whisked away to a new Earth-like planet to start new.

SPACE IS LIMITED SO ACT QUICKLY!
EscapeEarth2012.com is the only official provider of tickets to escape Earth’s impending doomsday, not to mention the only way to ensure your survival. In fact, we offer a 100% money back guarantee that you will survive 2012 Armageddon!


maar das een grapje, naar ik aanneem.
Quote:

THE WORLD APOCALYPSE IS APPROACHING, BUT IT DOESN’T HAVE TO BE THE END!

Book tickets now for yourself, family, and friends to ensure safe passage to the new world.
The world as we know it will end December 21, 2012! Luckily you can save yourself and loved ones from the Earth’s apocalypse by booking your tickets now aboard the USS Ark 2012 escape ship. What is the USS Ark 2012, you ask? It is the one and only Earth escape spaceship that will provide safe passage to a new habitable planet in the event of Armageddon in 2012.

Imagine it is December 21, 2012 and you’ve just gotten the news: The world is in fact going to end. What are you going to do now? You’ve only got a few hours, if not just minutes until it’s all over. People are running around like crazies trying to figure out what to do. But you aren’t worried because you booked your Escape Earth Tickets well in advance. You and all your loved ones are safely whisked away to a new Earth-like planet to start new.

SPACE IS LIMITED SO ACT QUICKLY!
EscapeEarth2012.com is the only official provider of tickets to escape Earth’s impending doomsday, not to mention the only way to ensure your survival. In fact, we offer a 100% money back guarantee that you will survive 2012 Armageddon!


Uiteraard... daar kon je op wachten.

Ik ga ook een Ark bouwen… wil je mee Fiep, hoef je die berg niet op.

Vier je Nano’s 7e verjaardag gezellig op het water!

Ticket voor mijn ark kost wel 9000euro p.p. hoor,

en geen geld terug garantie natuurlijk! :angel:

Mijn man gelooft al jaren (9 jaar ofzo) dat er iets staat te gebeuren in 2012. Ik sta daar een stuk nuchterder tegenover denk ik.



Hij gelooft niet zozeer in een alles verwoestende ramp ofzo en ook niet zozeer dat de mensheid wegvaagd, maar dat we in een ander soort van bewustzijnsniveau komen.



achja het is één ieder zijn recht te geloven wat hij/zij wil natuurlijk.





Ik heb zoiets van als het zo is, dan is het zo en zo niet… leven we lekker verder. Ik ga mijn leven er niet op aanpassen ofzo



Mijn oma (Jehova’s getuige) beweerd dat de wereld vergaat in 2012 en dat enkel de gelovige zullen blijven staan (let wel enkel de mensen van haar geloof he) :wink: Volgens haar zal de aarde zich opensplijten en zal iedere ongelovige naar de hel zakken, behalve de gelovige.



Waarop mijn antwoord was… das mooi, dan houd ik me aan jou vast! :lol:

@Broekie wrote:





Mijn oma (Jehova’s getuige) beweerd dat de wereld vergaat in 2012 en dat enkel de gelovige zullen blijven staan (let wel enkel de mensen van haar geloof he) :wink: Volgens haar zal de aarde zich opensplijten en zal iedere ongelovige naar de hel zakken, behalve de gelovige.



Waarop mijn antwoord was… das mooi, dan houd ik me aan jou vast! :lol:


:mrgreen: :lol: :lol: :lol:

@Broekie wrote:

Mijn man gelooft al jaren (9 jaar ofzo) dat er iets staat te gebeuren in 2012. Ik sta daar een stuk nuchterder tegenover denk ik.



Hij gelooft niet zozeer in een alles verwoestende ramp ofzo en ook niet zozeer dat de mensheid wegvaagd, maar dat we in een ander soort van bewustzijnsniveau komen.



achja het is één ieder zijn recht te geloven wat hij/zij wil natuurlijk.





Ik heb zoiets van als het zo is, dan is het zo en zo niet… leven we lekker verder. Ik ga mijn leven er niet op aanpassen ofzo



Mijn oma (Jehova’s getuige) beweerd dat de wereld vergaat in 2012 en dat enkel de gelovige zullen blijven staan (let wel enkel de mensen van haar geloof he) :wink: Volgens haar zal de aarde zich opensplijten en zal iedere ongelovige naar de hel zakken, behalve de gelovige.



Waarop mijn antwoord was… das mooi, dan houd ik me aan jou vast! :lol:




Dat heb ik inderdaad ook gelezen, dat het 72 uur helemaal donker zal worden als de zon de maan en de aarde op 1 lijn komen te staan en dat wij in die tijd dat we in het donker zitten bewust zouden worden hoe we met de natuur om moeten gaan en meer respect ervoor zouden gaan krijgen, en dat de “nieuwe” wereld daarna zou beginnen en iedereen zich meer bewust zou zijn van alles.

wisten deze mensen ook de tsunami te voorspellen?



ik denk er dan even over na maar laat me er niet door gek maken we zien het dan wel weer ik laat mn leven en geluk er niet door beinvloeden.



het enige wat ik wel eng vindt is dat als er weer een verhoogde kans op aanslagen of dergelijke zijn bij grote evenementen of zo dat zie ik dan eerder gebeuren dan zn voorspelling

ik geloof dit niet



terwijl ik best bijgelovig ben. en overal dingen achter kan zoeken



ik was toendertijd degene die een topic opende over altijd dezelfde getallen zien op de wekker (22.22) :wink:

kom maar op met 2012 ik word nieuwsschierig!!



nee ik geloof er niet zo in, de wereld zou 2000 ook vergaan en is er ook helemaal niets gebeurd.

En als er wel wat gebeurd, tja dan zal het zo zijn. Je kan er niets aan veranderen, en ik ga me er niet een jaar druk overmaken!

Heb net ook even gekeken op google…moet je niet te vaak doen… :?

Heb een stukje van de film 2012 gekeken, dat wil je niet meemaken! :o :shock:

dat van die vogels was vanmorgen op het nieuws.



de dieren hebben bepaalde druiven gegegeten en die zijn gaan gisten



dus de vogels zijn overleden aan een alcoholvergifteging… :wink:



ik ben ook bijgelovig, maar dat de wereld vergaat… tja dan gaan we allemaal tegelijk…



en dat van nostradamus (ofzoiets) die voorspelde in 2009 of 2010 dat de wereld zou vergaan…)



zo proberen me er niet te druk over te maken…

knollie was jij dat met die tijden…



ik heb nu nog steeds als ik naar de klok kijk en ik dezelfde getalen ofzo zie dat ik daar aan denk… :wink:

Dat met die wekkertijden heb ik dan even gemist, maar heb wel al ruim een jaar dat ik meerdere malen per week op de klok kijk (wekker, televisie, telefoon etc) en dat het dan 11:11 is.



Maar wat zou dat dan moeten betekenen?

@Broekie wrote:

Dat met die wekkertijden heb ik dan even gemist, maar heb wel al ruim een jaar dat ik meerdere malen per week op de klok kijk (wekker, televisie, telefoon etc) en dat het dan 11:11 is.



Maar wat zou dat dan moeten betekenen?




vreemd he… als ik kijk is het meestal 22.22 :think:

die getallen hebben allemaal wel een betekenis, google maar eens

@kim86 wrote:

@mandy_d. wrote:
Over de zon-maan-aarde verhaal…heeft die nooit eerder op 1 lijn gestaan? Lijkt mij sterk dat dat nu pas voor het eerst zo is…als je daar eens op zou googlen en ziet dat het vaker is gebeurd,dan weet je ook dat er geen gevolgen zouden kunnen zijn…simpel…




Ik heb gevonden dat dat maar 1 keer in de 64.000 jaar gebeurd…




Ah…en die hebben we kennelijk ook overleeft, anders had het niet bekend geweest toch? Hahaha…

@fiep klophout wrote:

@mandy_d. wrote:
Als er inderdaad iets staat te gebeuren,dan kan je daar niets meer aan doen…neem aan dat de z.g.n. ramp alles verwoestend is?


er stond een jaar of wat geleden een mooie foto-reportage in het Volkskrant magazine van mensen die heilig geloofden in het eind van de wereld in 2012, maar die gingen ervan uit dat je jezelf wel kon redden (ik zou het niet eens willen geloof ik…), als je in een hoog gebied ging wonen. En dan hadden ze niet zo veel geld, en gingen ze maar naar Limburg verhuizen. Haha, zit je daar op je bergje van 300 meter…




Zou wel gieren zijn…als het inderdaad voorbestemd is dat de hele aarde verwoest en alleen de inwoners van Limburg het overleven…even vertaald naar de totale wereldbevolking…

Ik denk dat we dan maar een weekeindje Hoog Vaals boeken dan…better safe than sorry…en zo niet,dan hebben we toch een weekeind lol gehad.