Alleen voor EU landen
Is het eigenlijk legaal in Nederland?
Edit beheer link verwijderd (commercieel en illegaal in NL)
@Nefarious wrote:
Alleen voor EU landen
Is het eigenlijk legaal in Nederland?
Is waarschijnlijk de site die je zelf al had gevonden. je moet een payPal account hebben.
Edit beheer link verwijderd (commercieel en illegaal in NL)
Is illegaal he⦠als de politie je ermee paktā¦
Klein busje haarlak in je tas doen schijnt ook hetzelfde effect te hebben ? :think:
@kimmiejj wrote:
Klein busje haarlak in je tas doen schijnt ook hetzelfde effect te hebben ? :think:
en als je het dan echt goed wilt aanpakken een aansteker erbij :silenced: :mrgreen:
wel in de goede richting spuiten⦠even kijken waar het gaatje zit⦠8)
ja of je deo busā¦die heb ik altijd in mijn tas, zoān klein spuitje!!!
werkt ook erg goed :mrgreen:
maar je mag het niet gebruiken pepperspray in Nederland :naughty:
Illegaal, daarom nergens boven de toonbank te koop.
Zwarte markt in Beverwijk.
ja als je het daar koopt en gebruikt en gepakt wordt heb je een groot probleem :naughty:
Stille wateren hebben diepe gronden⦠wat moet je in godsnaam met pepperspray?? Zag gisteren eenreportage op SBS meen ik over pepperspray⦠dat was echt :shock:
Toen ik nog vrijgezellig was en in donker vaak naar huis fietste of na het stappen alleen naar huis ging, had ik altijd pepperspray bij me⦠:shifty:
Ik had een busje haarspray bij mij. Goed mikken en ze zien ook geen ruk hoor.
Ja klopt ook hoor⦠maar als iemand mij van de fiets wilt trekken mag ie best heeeeeeeeeeel erg veel pijn hebben⦠:mrgreen:
Je hebt trouwens ook van die blauwe spray⦠die doet geen zeer, is legaal en de aanvaller loopt enkele dagen of weken met een blauwe smurf kop rond⦠die laag moet slijten⦠krijg je met geen mogelijkheid ervan blijkbaarā¦
Kan iedereen zien dat ie een viespeuk is⦠:mrgreen:
@faizaa wrote:
Ja klopt ook hoor⦠maar als iemand mij van de fiets wilt trekken mag ie best heeeeeeeeeeel erg veel pijn hebben⦠:mrgreen:
Je hebt trouwens ook van die blauwe spray⦠die doet geen zeer, is legaal en de aanvaller loopt enkele dagen of weken met een blauwe smurf kop rond⦠die laag moet slijten⦠krijg je met geen mogelijkheid ervan blijkbaarā¦
:lol: :lol: makkelijk terug te vinden voor de politie ook :thumbup:
āhoe zag hij eruit mevrouwtje?ā Geen idee, maar nu als een smurf :mrgreen: :mrgreen:
@Fālien wrote:
@faizaa wrote:Ja klopt ook hoor⦠maar als iemand mij van de fiets wilt trekken mag ie best heeeeeeeeeeel erg veel pijn hebben⦠:mrgreen:
āhoe zag hij eruit mevrouwtje?ā Geen idee, maar nu als een smurf :mrgreen: :mrgreen:
hhahahahhaa ja inderdaad⦠moet je gaan werken de dag erna kom je bij je baas met een grote smurf kop⦠tja⦠duidelijkā¦
EN het is legaal dus⦠:thumbup: :thumbup: :thumbup:
@faizaa wrote:
@Fālien wrote:@faizaa wrote:Ja klopt ook hoor⦠maar als iemand mij van de fiets wilt trekken mag ie best heeeeeeeeeeel erg veel pijn hebben⦠:mrgreen:
hhahahahhaa ja inderdaad⦠moet je gaan werken de dag erna kom je bij je baas met een grote smurf kop⦠tja⦠duidelijkā¦
zal wel het zelfde zijn als wat in de plofkoffers zitten
maar dat vind ik idd ook wel een hele goede!!!
"signalement 1.85 lang blond en lijkt op een smurf maar dan zonder witte muts/ of rode :lol: :lol: :lol: :lol: )
@kimmetje23 wrote:
@faizaa wrote:@Fālien wrote:@faizaa wrote:Ja klopt ook hoor⦠maar als iemand mij van de fiets wilt trekken mag ie best heeeeeeeeeeel erg veel pijn hebben⦠:mrgreen:
zal wel het zelfde zijn als wat in de plofkoffers zitten
maar dat vind ik idd ook wel een hele goede!!!
"signalement 1.85 lang blond en lijkt op een smurf maar dan zonder witte muts/ of rode :lol: :lol: :lol: :lol: )
Oh das wel een goeie, hoe heet het en waar kan je het kopen?
Vroeger had ik wel pepperspray bij me, maar gelukkig heb ik het nooit hoeven te gebruiken.
Waarom wordt het eigenlijk raar gevonden om zoiets bij je te hebben, krijg liever een boete voor pepperspray dan aangerand of erger te worden.
ik heb hier ook een busje⦠traangas, dan wel.
vroeger (maar ik weet niet of het nu nog zo is) mocht je het bij je hebben, als het veiligheidsdingetje nog verzegeld was.
dit is t resultaat, maar goed dan heb je em wel heeeeeeel erg te pakken genomen⦠:mrgreen: