@111 wrote:
Salli, ICL doelt op een innestelling… Was het licht rood of donkerrood, leek het op wat je normaal gesproken bij een ongie verliest?
Ja het leek echt op een ongi. Was het zo erg dat ik in bed door gelopen was wat me nooit gebeurd :?
@111 wrote:
Salli, ICL doelt op een innestelling… Was het licht rood of donkerrood, leek het op wat je normaal gesproken bij een ongie verliest?
Hier wel lichtrood/roze ipv donkerrood, dus ik had nog even hoop.
Maar het lijkt inmiddels meer op een gewone ongesteldheid, dus ik ga er maar vanuit dat we door zijn naar de volgende ronde.
ICL, ik had het inderdaad zo gehoopt na de vorige keer.
Vriendlief begrijpt er niks van, dus ik ben nu behoorlijk chagi :evil:
Hmmm da’s balen Sproetje :hug: . Is het net zoals een normale ongi of is het minder? Ik dacht dinsdag nl ook dat er een normale ongi op gang was gekomen, het werd alleen niet meer en stopte de volgende dag ook weer. Als het nou niet echt veel wordt, doen dan over een dag of 4 een test… dan zou je volgens mij positief kunnen testen als je zwanger bent! :mrgreen:
ik had een beetje rosige afscheiding vandaag…
:eh:
Oh Ziet…dat schept hoge verwachtingen meid!!! Spannend!!!
Heb je dat wel vaker of eh? :mrgreen:
nee
Oh…
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
:thumbup: :thumbup: :thumbup:
Nou Ziet, dat schept zeker hoge verwachtingen :thumbup: :thumbup:
BTW: wil je het lijstje aanpassen… IK BEN ZWANGER (3 weken na aandienen van miskraam, dus waarschijnlijk is het al veel eerder mis gegaan). Geen idee hoe lang ik zwanger ben. Vorige week donderdag had ik een zeer negatieve test en nu een positieve… dus ja, kan niet missen!! :inlove: :inlove:
Zie hier onder mijn test . Nu maar hopen dat het nu wel goed gaat!
krijg nou wat!
Ik had heel je bericht niet gezien!!
wat gaaf!! Gefeliciteerd :dance:
Ga meteen ff de lijst aanpassen… :thumbup:
Sproetje, kun je de lijst in je openingspost zetten?
dan hoef ik hem alleen maar steeds te uploaden en dan kan iedereen hem makkelijker zien (anders staat ie tussen alle andere posts.
ICL!!! Gefeliciteerd!!! Dat is fantastisch! En mensen maar zeggen dat je na je 30ste minder vruchtbaar bent… Dit schept goede hoop voor ons allen! Maar dan heb jij dus pas woensdag iets gehad wat misschien wel een innesteling was? Maar je was wel al een tijdje misselijk. Dat is nu dan ook verklaard :mrgreen:
Hier gisteravond ook al een beetje bloed. NOD is officieel dinsdag, maar misschien al zondag, want ik voelde m’n ei iets eerder. En vorige maand had ik ook een paar dagen tevoren iets bloed en toen hield het weer op. Toen hoopte ik (net als ICL) op een innesteling, maar werd ik gewoon ongi. Dus deze maand zal het wel weer zo gaan. Ik voel namelijk verder ook geen misselijkheid, heb geen rare afscheiding,… Dus ik denk dat ik snel ongi wordt, maar stiekem hoop je natuurlijk altijd een klein beetje dat het uitblijft.
@Iev wrote:
ICL!!! Gefeliciteerd!!! Dat is fantastisch! En mensen maar zeggen dat je na je 30ste minder vruchtbaar bent… Dit schept goede hoop voor ons allen! Maar dan heb jij dus pas woensdag iets gehad wat misschien wel een innesteling was? Maar je was wel al een tijdje misselijk. Dat is nu dan ook verklaard :mrgreen:
YES! :dance: :dance:
Gefeliciteerd (ook hier nogmaals)!
Bij mij duidelijk geen innesteling helaas.
Even met vriendlief gebabbeld over zijn benadering en dat ik daar wat moeite mee had en we zijn daarna lekker uit eten gegaan.
Dus nu met goede moed de volgende ronde in.
Ziet, ik zal dit weekend als ik tijd heb proberen het lijstje op pagina 1 te krijgen.
Iev, het geeft inderdaad wel hoop voor ons 30±ers hè :lol:
Heeft het bij jou doorgezet of misschien ook een innesteling??
hier niets meer te bekennen kwa bloedjes…
ben ook doodmoe, raar in mijn hoofd en lichte pijn in (.)(.)
eigenlijk voel ik me gewoon zwanger
(dus als het niet zo is, dan ben ik goed voor de gek gehouden door mijn lijf)
Ben benieuwd, het zou voor mij wel een giller zijn als het dit keer in 1x raak zou zijn, want daar had ik helemaal geen rekening mee gehouden.
heb vanmorgen de tests gekocht bij kruidvat… ook zo lekker handig:
ik ging met die meiden van mijn werk (de cliënten dus, verstandelijk gehandicapten). Die weten toch niet dat een zwangerschapstest een zwangerschapstest is, maar horen en begrijpen daarentegen wel alles.
gaat dat mens aan de kassa vragen ‘of ik weet hoe een ZWANGERSCHAPSTEST werkt’… :eh: ik dacht: hou je mond, mens!!
maar gelukkig hadden ze niks gehoord
ICL gefeliciteerd :-* :thumbup:
Sproetje dikke knuf voor jou :hug:
Voor de rest vd dames zal ik weer hard duimen :thumbup: :thumbup:
Ik ben bij de huisarts geweest met mijn klachten.
Hij moest een beetje lachen toen ik zei dat ik al bijna 2 weken pijnlijke tepels had, opgeblazen buik en last van verstopping.
Dit mocht niet nog langer gaan duren dan 14 dagen.
Hij verwacht dat het binnen 14 dagen minder wordt.
Is dit niet het geval moet ik terug komen.
Ben benieuwd.
Groetjes Sal :-*
Gosh Ziet, da’s ook wat! Wat een mutsen trouwens bij die winkel, er zit toch een hele duidelijk beschrijving bij een zwangerschapstest?!
Gelukkig maar dat ze niets hebben gehoord, krijg je dat ook nog anders.
Salli, ik had vorige maand ook pijnlijke tepels. Bij mij was het denk ik gewoon ontpilling, want ik heb er nu geen last meer van. Ik heb er in totaal denk ik ook zo’n 14 dagen last van gehad. Hoop voor je dat het snel over is, of dat je er nog 9 maanden last van blijft houden (dan ben je namelijk zwanger!) :mrgreen:
Hier nog geen tekenen die wijzen op een ongi, dus ik hou vast aan zondagochtend!
ja mutsen daar joh,
die doen net alsof ze apotheker zijn joh, ze vragen het ook al als je een doosje ibruus haalt… eigenlijk zou ik eens moeten zeggen: goh nee, vertel eens?
en dan kijken of ze niet op de doos gaan kijken hoe het werkt :mrgreen:
dan kun je er tenminste nog op zeggen van: bedankt, maar lezen kan ik zelf ook.
spannend bij jou joh!
bij Tyg heb ik trouwens een dag of 2 voor mijn nod al positief getest,
dus ik weet niet of ik zo lang nog kan wachten :roll:
Hahaaha, da’s wel een goeie ja. Zoiets zou ik ook nog wel kunnen zeggen in zo’n situatie :mrgreen:
Ja he, heel spannend.
Weet je wat het is: ik zou het liefst ook nu wel willen testen, maar als het dan negatief is verzin ik wel weer een smoes waardoor ik het toch zondag ga doen. Zo iets als “op de doos staat dat het kan vanaf de eerste dag na de gemiste menstruatie, dus ik kan helemaal nog niet positief testen”… Ben altijd erg goed in het bedenken van redenen waarom iets niet naar mijn zin is :mrgreen:
Dus ik wacht “rustig” kuch op zondagochtend. :mrgreen:
wel meteen komen melden he :mrgreen: