Ik ben namelijk bijna nooit ongesteld, heeft die clomid dan wel nut?
Xje Natasja
die clomid zorgt voor een eisprong de meeste keren ga je ongesteld worden na die kuur (natuurlijk moet het niet en ben je gewoon zwanger) maar mocht het mislukken word je ongesteld en kan je weer verder met de clomid
Ok dus de Clomid brengt ook de menstruatie weer een beetje op gang?
bij mij wel ik werd ook niet ongesteld toen ik aan de clomid ging werd ik het wel (natuurlijk wil je het liever niet en gewoon zwanger raken) een enkele keer bleef het wel weg en als het me dan te lang duurde kreeg ik een kuur primolut om het op te wekken kan je altijd naar vragen mocht het je te lang duren wanneer zou je kunnen testen?
Ja Primolut heb ik ook 2 keer gehad, maar schoot er helaas nx mee op. Ik heb geen idee op welke cyclusdag ik zit, ik ben pas maar 4 dagen ongesteld geweest en daarvoor meer dan 3 maanden niet…geen pijl op te trekken…
Ja Primolut heb ik ook 2 keer gehad, maar schoot er helaas nx mee op. Ik heb geen idee op welke cyclusdag ik zit, ik ben pas maar 4 dagen ongesteld geweest en daarvoor meer dan 3 maanden niet…geen pijl op te trekken…
hmm vervelend zeg krijg je wel follikelmetingen? om te kijken of de clomid zijn werk doet?
Nee ik ben afgelopen woensdag pas voor het eerst bij de gynaecoloog geweest en toen voor 5 dagen clomid mee gekregen. Ik moet wel temperaturen elke morgen…wat zijn dat fm?
dan krijg je een inwendige echo waarbij ze kijken of je baarmoederslijmvlies dik genoeg word, je follikels groeien etc en wanneer eventueel je eisprong komt
dan krijg je een inwendige echo waarbij ze kijken of je baarmoederslijmvlies dik genoeg word, je follikels groeien etc en wanneer eventueel je eisprong komt
Oke dat heb ik nog niet gehad, ik neem aan de volgende keer als ik bij de gyna kom. Heb vandaag mijn laatste clomid gehad, maakt het dan niet uit dat ik dan aan het eind van de maand pas waarschijnlijk weer een kuurtje krijg? Sorry voor al de vragen :oops:
maakt niet uit hoor ik zat in het begin ook vol vragen alleen kreeg ik elke maand wel follikelmetingen dus wist ik meteen waar ik aan toe was ik neem aan dat je nu moet afwachten of je dan ongesteld word?
babygirl wat is er uit je gesprek naar voren gekomen? hoop zo dat jullie grote wens snel in vervulling zal gaan :hug:
sasa: voor jou een dikke :hug: zag je berichtje op hyves en ik dacht ik reageer maar even zo dan kan niet iedereen op hyves het lezen weet namelijk niet of iedereen in je omgeving weet van jullie grote wens?
snap wel hoor dat je even wat afstand neemt het is niet niks!
Ik moest er even op wachten, maar mijn fm was vanochtend eindelijk goed! 1 ei van 18 mm. De gyn belt me vandaag nog even, maar ik neem aan dat de pregnyl erin mag! SPANNEND!!!
Ik moest er even op wachten, maar mijn fm was vanochtend eindelijk goed! 1 ei van 18 mm. De gyn belt me vandaag nog even, maar ik neem aan dat de pregnyl erin mag! SPANNEND!!!
:dance: ik neem ook dat dat het nu mag idd! spannend weer en dan weer de slopende wachtweken in
Ik ga echt proberen me er niet te druk om te maken. Ik ga er toch wel vanuit dat het gewoon een tijdje duurt voordat het raak is. Dit is pas mijn twee cyclus met een mooi eitje.
Zal je maar net zien dat het raak is hoor. Vooral als je er niet vanop uit gaat. Ik heb het zelf ook meegemaakt.
Ik ga voor je duimen deze vreselijke 2 wachtweken.
Ego.
Voor mij is de eerste wachtweek vandaag om. En op naar de tweede. Denk overigens niet dat het raak is hoor, want ik was weg met het OR. Toen ik een eisprong had. Maar we wachten het af.
Gwenny: nouja, je weet maar nooit he. Misschien zat er een heel sterk zaadje met heel veel doorzettingsvermogen tussen…
Ego: de gyn heeft zojuist gebeld. recept: vandaag nog 1 keer 75 eenheden puregon, morgen de pregnyl en dan in ieder geval morgen vrijen, en het liefst vandaag en overmorgen ook…