@rhode wrote:
@MrsT wrote:Sinds elke doorsnee Breezerslet
:eh:
Hoe is het gegaan Denise?
Heel algemeen woord hoor…
@rhode wrote:
@MrsT wrote:Sinds elke doorsnee Breezerslet
:eh:
Hoe is het gegaan Denise?
nou zo algemeen vind ik hem nou niet echt…
Maar goed…
Ik heb hem ook jaren geleden laten zetten. Ik denk dat ik hem een jaar of 3,5 geleden eruit heb gehaald. Waarom vraag het me niet. Ik zou hem eigenlijk nog wel een keer willen zetten :mrgreen: Misschien in de mei vakantie…
Ik sta in een drukke winkel… Dus dat werkt dan niet echt!
Hey Rhodé, ik ga de piercing pas vrijdag laten zetten dus je hoort het nog wel
Ik vind breezerslet nou niet echt een vriendelijk woord hoor :eh:
Nou sinds ik als verpleegkundige vele tongpiercings voor behandeling voorbij heb zien komen, was bij mij de wens om er eentje te laten zetten heeeeeeeeeel snel verdwenen…
En Breezerslet is inderdaad een heel “algemeen” en veel voorkomend woord. Oke klinkt niet geheel aardig maar als het bij ons opnoemt weet iedereen waar je het over hebt.
@dragon wrote:
Nou sinds ik als verpleegkundige vele tongpiercings voor behandeling voorbij heb zien komen, was bij mij de wens om er eentje te laten zetten heeeeeeeeeel snel verdwenen…
En Breezerslet is inderdaad een heel “algemeen” en veel voorkomend woord. Oke klinkt niet geheel aardig maar als het bij ons opnoemt weet iedereen waar je het over hebt.
Nee,zeker niet, maar andersom heeft vrijwel elke Breezerslet een tongpiercing. Net zoals de welbekende ‘trampstamp’. (Een tribal boven de billen :mrgreen: )
:lol: nou die heb ik toevallig ook :snooty: :lol: Al een jaar of 8.
Lekker boeiend, het gaat erom wat ik mooi vind en niet wat een ander ervan denkt. Ik moet er toevallig mee lopen
@MrsT wrote:
. Net zoals de welbekende ‘trampstamp’. (Een tribal boven de billen :mrgreen: )