Even zo lekker wat info over mannen piercings :lol:
Pubic piercing.
Deze piercing wordt horizontaal net boven de penis geplaatst. Een piercing die over het algemeen weinig bijdraagt aan het gevoel, maar die er wel leuk uitziet. De kans op uitgroeien is redelijk groot, vooral als op deze plaats veel vet zit, want dit geeft weinig steun om de piercing op zijn plaats te houden.
Frenum piercing.
Deze nog vrij jonge piercing heeft net als de pubic geen eigen naam, maar de naamgeving is afgeleid van de plaats waar hij bevestigd is. Het is een in Europa verzonnen piercing, welke snel geneest. Een ring of een barbell wordt horizontaal door het toompje onder de eikel gestoken. De mooiste variant bestaat uit een metalen band rond de penis in de groeve onder de eikel, welke gesloten wordt door een barbell die door het frenum gestoken is. De maat van deze band moet zodanig zijn dat hij bij erectie de band net aansluit. Dit is alleen geschikt als de rand van de eikel groot genoeg is om afglijden van de band in slappe toestand tegen te gaan.
Apadravya.
De apadravya, ook wel apadravra, is omdat hij ook door de eikel loopt een risicovolle piercing met een lange genezingstijd. De plaatsing is verticaal door de eikel, intredend achter de eikel bij het toompje, uittredend ongeveer midden op de eikel. Onderweg wordt de urethra gepasseerd. De oorsprong ligt in Indië, en hij wordt in de Kama Sutra beschreven. Op de afbeelding hiernaast is de frenum ring onder de eikel afgebeeld, en de apadravya door de eikel.
Prince Albert piercing.
De naamgever van deze piercing is Albert von Coburg, de man van koningin Victoria. Het doel er van was de toepassing als dressing ring, de ring kon aan de broeksknoop bevestigd worden zodat in de strakke uniform broeken van die tijd de mannelijkheid minder opviel. De piercing loopt van de urethra mond naar het frenum waar hij haaks op de urethra naar buiten komt, de passage door de huid is dus maar heel gering, dit komt ook tot uiting in de snelle genezingstijd van rond de vier weken.
Voorhuid piercing.
De voorhuid kan rondom gepierced worden. De herkomst is onder andere Birma, waar hij in dubbele uitvoering bekend is als oetang, en fungeert als een soort kuisheids middel, omdat de voorhuid door de openingen zodanig afgesloten kan worden dat bevrediging moeilijk tot onmogelijk wordt.
Dydoe.
Meestal paarsgewijs geplaatst langs de rand van de eikel. Nog niet zo heel oude piercing die ontwikkeld is in noord Amerika, als soort vervanger van de voorhuid die daar meestal sneuvelt als gevolg van de daar heersende circumcisie woede.
Ampallang.
Deze ingrijpende en risicovolle piercing loopt horizontaal door de eikel. Vanwege de goede doorbloeding kan het een vrij bloedige ingreep zijn. De genezingstijd is lang, tot wel een half jaar. Er heerst wat verschil van mening of hij door of boven de urethra langs hoort te lopen. Het oorspronkelijke doel was een initiatie rite bij de Dajaks, verder om de vrouw bij de geslachtsdaad meer bevrediging te geven. Weigering een ampallang te laten plaatsen kon scheidingsgrond zijn. De herkomst is Indonesië, in het bijzonder Celebes en Borneo.
Guiche.
De herkomst van de guiche moet gezocht worden op de eilanden in de zuid Pacific. Ook hier is weer sprake van een initiatie rite. Door de raphe, een op een naad lijkende huidplooi die van het toompje langs de penis, over het scrotum tot aan de anus loopt, werd met een mespunt een gat gestoken, in het gebied tussen scrotum en anus. Dit gat werd dan doorstoken met een leren riempje, tegen woordig worden hier ringen en barbells toegepast. Vaak worden deze ringen verzwaard met gewichtjes, dit stimuleerd dit meestal erotisch gevoelige gebied. De genezingstijd is ongeveer acht weken.
Hafada.
Gelijk de meeste mannelijk genitale piercings, is dit ook weer onderdeel van de initiatie riten, ditmaal in Arabische landen. Meestal worden ringen gebruikt, ze kunnen over het hele scrotum, en langs de penis, verdeeld geplaatst worden.
mijn ex had dus een Apadravya… piercing en de andere een Hafada :mrgreen:
Intieme piercings bij de vrouw.
In tegenstelling tot de genitale piercings bij de man hebben de piercings bij de vrouw geen geschiedenis die ver terug gaat. Op de meest recente piercings na hebben ze geen welluidende namen zoals die van de man, ze worden eenvoudig benoemd naar de anatomie waar ze in bevestigd worden. De achtergrond hiervan is het feit dat de schaamstreek van de vrouw altijd met veel taboe omgeven is geweest, piercings in dit gebied zou dit taboe doorbreken. Door de goede doorbloeding genezen alle piercings in dit gebied uitermate snel, en praktisch altijd zonder problemen. Wel is het zo dat van te voren heel goed overwogen moet worden welke piercing geplaatst kan worden. Je anatomie kan zodanig zijn dat bepaalde piercings niet het gewenste resultaat opleveren, ze kunnen zelfs als vervelend ervaren worden en het is zelfs niet ondenkbaar dat ze onherstelbare schade aanrichten.
Clitoris piercing.
Geheel afhankelijk van de anatomie kan deze piercing horizontaal of verticaal geplaatst worden. Deze piercing geeft intense sexuele stimulatie, en wordt vaak als het summum op dit gebied beschouwd. Helaas is het zo dat het merendeel van de vrouwen een clitoris heeft die niet groot genoeg is voor deze piercing. Als de clitoris dan wel gepierced wordt, kan dit onherstelbaar gevoelsverlies betekenen. Dit is de reden dat veel piercers weigeren dan wel zeer terughoudend zijn deze piercing te plaatsen. Een andere reden om de piercing niet te plaatsen kan zijn dat het voorhuidje te lang dan wel te krap is, in dat geval zal het draagcomfort te veel te lijden hebben. De meest gebruikte sieraden zijn een ring voor de horizontale en een barbell voor de vertikale piercing.
Triangel.
In de driehoek die gevormd wordt door het richting schaambeen verlopende lichaam van de clitoris en de twee benen ervan die voor het schaambeen naar achter onder langs de vagina lopen, kan deze zeer stimulerende piercing geplaatst worden. Voorwaarde is wel dat er aan alle kanten voldoende ruimte is. Deze vrij recente piercing (ong. 1980), is technisch één van de moeilijkste piercings. De moeilijkheidsgraad schuilt in het feit dat de plaats waar het sieraad moet komen alleen door voelen gevonden kan worden, dit in tegenstelling tot vrijwel alle andere piercings die op het zicht gezet kunnen worden. Vaak kan deze piercing als alternatief voor de clitoris piercing dienen. De helingperiode is met ongeveer zes weken één van de langste. Het sieraad voor deze piercing is een ring.
Schaamlip piercing.
Zowel de grote als de kleine schaamlippen kunnen langs de hele rand van piercings voorzien worden, meestal gebeurd het gepaard. Als de lippen klein zijn kan piercing ontraden worden. Het opwindende van deze piercings ligt meer in het feit dat je een piercing hebt, dan in de stimulatie die ervan uitgaat. De herkomst is niet geheel duidelijk, in de oudheid werden ze bij slavinnen gebruikt als kuisheidsmiddel. Piercings in de kleine schaamlippen helen binnen twee weken, in de grote schaamlippen duurt het langer, ongeveer 6 weken. Toegepaste sieraden, zijn overwegend ringen.
Hoed piercing.
De hoed van de clitoris is erg dun en kan gemakkelijk gepierced worden, genezing is doorgaans binnen twee weken. Er kan zowel horizontaal als verticaal geprikt worden. De horizontale piercing geeft meestal weinig stimulatie, de vertikale geeft daarentegen meestal wel veel stimulatie. Ook hier is de anatomie van groot belang. In beide richtingen kunnen zowel ringen als barbells gedragen worden.
Isabella.
Schuin door de clitoris verlopend staafje. De intrede is bovenin de hoed, waar de schaamlippen samen komen, de uittrede is net onder de clitoris in de ruimte die omsloten wordt door het v vormige frenulum. Deze recente piercing (Engeland 1993) geeft zeer intensieve prikkeling. Ondanks de grote lengte is het een snel genezende piercing, die echter heel weinig voorkomt. In het algemeen zal voor een teflon barbell gekozen worden voor de genezingsperiode.
Christina.
Deze eveneens zeldzame piercing is in 1993 in Engeland ontstaan. Hij loopt verticaal op de schaamheuvel, beginnend net op de hoed, eindigend ongeveer 1,5 cm erboven. In het verlengde van de Isabella dus, en kan samen met deze geplaatst worden. Fourchette Centraal in het perineum, de plaats waar bij bevallingen ongeveer de knip gezet wordt, is de plaats waar de fourchette geplaatst wordt. Ook deze piercing is vrij jong. Hoewel hij niet rechtstreeks de meest in aanmerking komende gevoelige delen raakt, kan hij toch een plezierig erotisch gevoel geven.
Princes Albertina.
Analoog aan de Prince Albert bij de man. Door de urethra verlopend, ongeveer een centimeter van het uiteinde naar buiten tredend, dus hoog in de vagina. Werkt erotisch bij vrouwen die stimulatie van de urethra opwindend vinden. De piercing is begin negentiger jaren in Engeland ontstaan.
Mayo, ik zal aan jou denken en jij aan mij… :mrgreen:
Jen… je moet hard trappen, voorovergebogen… je clit wijft tegen het zadel, jeetje… ik krijg niet alleen een rood hoofd van dat fietsen… :shifty: Moet echt bijna opletten om NIET klaar te komen…
Ja is dat echt zo lekker een man met piercings in zn penis… nog meer ervaringsdeskundigen buiten Vuegje die eigenlijk wel altijd ervaring heeft wat sex betreft… :mrgreen:
Ik vind een neuspiercing ook mooi… ringetje… :inlove:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
ik denk dat ze dingen zijn die ik niet gedaan heb , ik weet dat er digen zijn die ik niet gedaan heb :lol:
ik heb hem al jaaaaaaaaaaren…
Ben alleen gegaan…
Zonder verdoving…
Deed echt geen pijn…
Veel ijsjes gegeten dus dikke tong had ik ook niet echt.
Hier ook een tongpiercing. En ja, ook een naaldenfobie! :mrgreen:
Ben alleen gegaan, zat er zomaar, volledig pijnloos in, zonder verdoving, nauwelijks zwelling gehad, normaal verder kunnen eten en drinken.
Ik heb hem nu een jaartje of vier denk ik. En nog altijd geen last met mijn glazuur! Maar dan moet ik er wel bijzeggen dat ik ook regelmatig plastic balletjes er op zet, afwisselend met roestvrij staal. En met plastic heb je natuurlijk minder kans op beschadigingen, omdat dat zachter is dan het glazuur van je tanden! Heb mijn tandarts er dan ook niet over horen zeuren. :mrgreen:
Ik heb op mijn 16de een tongpiercing laten zetten. Lekker is anders maar echt pijn deed het ook niet. Door veel ijsjes te eten viel de zwelling ook reuze mee! Na een dag of 4 was het al helemaal genezen.
Op mijn 19de moest ie er uit omdat ik geopereerd werd en daarna kreeg ik 'm niet meer in. Ik vond het zo jammer en miste het gevoel in mijn mond dat ik 'm een half jaar later opnieuw heb laten zetten en ik heb 'm nu nog steeds.
Mmm, ik hoor geen negatieve verhalen dus dat is enigszins geruststellend. Zag net een filmpje hoe de tongpiercing werd gezet en kreeg toen wel de bibbers hoor, brrrrrrrr.
Ik lees i.d.d. wel dat die plastic balletjes minder slecht zijn voor het glazuur. Dat balletje doe je dan gewoon om de piercing?
Ja, op het staafje, dat dus door je tong gaat, zit aan elke kant een balletje vast gedraaid op een schroefdraadje, zo kun je er dus elk nieuw balletje net zo makkelijk opdraaien!
Geen van mijn piercings heeft pijn gedaan. Tong heb ik meerdere keren (na elkaar niet tegelijk) laten zetten… iedere piercing is ff eenb nasty prikje… tongpiercing, veel op ijsblokjes sabbelen daarna. En gewoon uurtje erna weer eten. Navel genas het minst snel.
En qua pijn doen… tja, dan was dat toch wel het oprekken van mijn oren het gemeenst… alsof je 5 minuten lang prikkeldraad (zo’n grapje dat iemand je huid op je onderarm verdraaid), in je oorlel krijgt… wow auw! En dan een dag of 2 het gevoel dat je oorlellen zo dik zijn dat ze tot onder je oksels hangen… :mrgreen:
Aantal van bovenstaande damespiercings gehad, was leuk, :mrgreen:
Veel van de herenpiercings hierboven mogen meemaken… :drool: . En nog 1 die er niet tussen staat… helemaal onderaan de penis, zeg maar, waar de zak begint… Als je het dan op zijn hondjes doet… wow…
Ik begon met piercings nu zo’n 18 jaar geleden… vind het nu echt helemaal niets meer…
@Bren1970 wrote:
helemaal onderaan de penis, zeg maar, waar de zak begint… Als je het dan op zijn hondjes doet… wow…
…
Jahaa maar dat wil ik dan wel es weten… wat ALS ie onderaan de penis zit waar de zak begint… dan? :mrgreen: wat voel jij dan? want verder dan de onderkant van de penis gaat er nie in nie of wel? :mrgreen: of heb jij je clitorus aan de onderkant hangen?
Ik vraag het me af he… was aan het denken, hoe… waar… dat voel je toch niet?
:-*
wel als je dat standje doet :mrgreen:
(visualiseer Fai )
hier ook een tongpiercing, en ik vond het geen pijn doen
@ladybutterfly wrote:
wel als je dat standje doet:mrgreen:
(visualiseer Fai)
Heb ik dus gedaan… :mrgreen:
Dan nog komt die ring dan niet in de buurt van mijn clit :think:
Ik heb ook een tongpiercing, en na 1 ijsje heb ik een big mac naar binnen geschoven… jeetje wat had ik honger!
Het deed bij mij geen pijn en na 2 dagen was de zwelling weg!
hier ook een tongpiercing deed geen pijn maar voelt ook niet lekker een tongpiercing doet het minst pijn.
ik kon niet eten dezelfde avond maar heb hem eind van de middag laten zetten.
en elke persoon verschilt dag erna ging eten al beter.
tepelpiercing deed wel pijn heb ik eruit gehaald toen ik zwanger was :wall: spijt maar dat doet ZOOOO zeer daar moet ik nog eens overnadenken of ik dat ooit nog zou doen.
en me borsten zijn er ook niet op vooruit gegaan na de zwangerschap :roll:
Als ik jullie verhalen lees vraag ik me echt af waarom ik mijn tongpiercing er het liefst na 2 dagen uit wilde halen en ik pas na ruim een week geen dikke tong meer had. :?
Inmiddels heb ik dat ding nu 13 jaar en ik haal hem er voorlopig ook echt niet uit :mrgreen:
Ik moet wel zeggen dat het zetten zelf niet erg was ik heb een wenkbrouwpiercing gehad en die deed een stuk meer pijn :mrgreen:
Ik heb een afspraak gemaakt en a.s. vrijdag om 15.00 laat ik de tongpiercing zetten. Brr toch wel een beetje nerveus hoor :shifty:
Sinds elke doorsnee Breezerslet er een heeft ben ik blij dat ik de mijne er vorig jaar uitgehaald heb. Heb hem 12 jaar geleden laten zetten, paar dagen dikke tong, maar jaren plezier van gehad.
Veel succes!