tongpiercing

Ik wil echt al heel lang een tongpiercing maar ik durf niet :shifty: Heeeeel lang geleden heb ik een navelpiercing gehad en dat heeft echt heel lang gezweerd en pijn gedaan. Ooit een neuspiercing gehad maar doordat een kind op mijn werk met gedragsproblemen aan het ringetje trok is die dus uitgescheurd.

Doet een tongpiercing pijn? Hoe lang duurt zo’n zwelling ongeveer en kun je daarna wel praten of moet ik dan vakantie nemen :wink: En hoe zit het met het glazuur van je tanden want daar hoor ik wel negatieve verhalen over.

Ik heb de mijne in februari laten zetten… Ook lang getwijfeld :wink:

Het zetten deed geen pijn vond ik, even vervelend, maar geen pijn. Ik heb twee dagen niet kunnen eten. Haha, ik dacht 's avonds nog heel eigenwijs “dat doe ik wel even”, maar ik heb toen in drie happen tijd 2 keer op de piercing en 1 keer op mijn tong zelf gebeten en toen heb ik t maar opgegeven :lol: De derde dag kon ik al weer redelijk normaal eten en vanaf toen ging het eigenlijk alleen maar beter.

Die twee dagen dat mijn tong zo opgezwollen was kon ik ook niet normaal praten :lol:

Mijn vriend heeft die van hem al een jaar of tien en die heeft nooit last van zwelling gehad en kon gelijk dezelfde avond al weer gewoon eten.

Ik heb een tongpiercing gehad en weer eruit gehaald… hij tikte telkens tegen mijn tanden en om me heen kreeg iedereen een tongpiercing, toen vond ik het niet leuk meer… (dit is alweer 12 jr geleden)

Ik heb geen pijn gehad met zetten, daarna wel spierpijn… je merkt dan pas HOE je je tong gebruikt… voelt alles… maar ik ben gewoon blijven eten… s’avonds aan de big Mac, weet t nog… ow en niet teveel spoelen met rommel… vriendinnen van me, spoelden te vaak met peroxide (?) en kregen een gele dikke tong en ging schimmelen leek t wel… :sick:

Je moet het trouwens niet vergelijken met navel piercing… volgens mij is dat de moeilijkste onder de piercings, qua helen… je tong gaat super snel… :thumbup:

Glazuur van je tanden, tja… het is niet goed he… een tongpiercing… wat dat betreft kun je beter een andere nemen… clitpiercing (heet dat zo? bij je clitorus) :mrgreen:

ow, clithood heet het dus… :oops: :mrgreen:

@faizaa wrote:

Je moet het trouwens niet vergelijken met navel piercing… volgens mij is dat de moeilijkste onder de piercings, qua helen… je tong gaat super snel… :thumbup:

Glazuur van je tanden, tja… het is niet goed he… een tongpiercing… wat dat betreft kun je beter een andere nemen… clitpiercing (heet dat zo? bij je clitorus) :mrgreen:

:mrgreen:

Weet je mijn topic nog? :lol:

Maar ik spoelde met listerine, verdund met water, 2 keer per dag.

Ik heb ook een navelpiercing gehad, is maandenlang ontstoken geweest… Maar genezingstijd van een navel is 6-9 mnd, van een tong 2-4 weken… is wel een heel verschil he.

Ik wil mijn navelpiercing er wel weer in, volgende maand :mrgreen:

Och verrek ja… klopt… jij hebt ook meteen een clithood genomen :think: toch? :mrgreen: Was dat moeilijk met helen?

Ik doe nu sinds kort spinning he… moet niet denken nu met mijn clit hood op die fiets te zitten… heb nu al pijn… :silenced:

ik wete niet hoe jij op die fiets zit…maar bij mij komt dat ding er in de verste verte niet bij in de buur :think: :wink:

hahahahahhahha Jen… :mrgreen:

clithood is toch een piercing bij je clitorus? :stuck_out_tongue:

als je dan moet sprinten en naar voor moet leunen, dan raakt mijn clitorus echt wel dat zadel, ontstaat wrijving… best lekker eigenlijk… :silenced: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

nou als ik opgeknapt ben en were ga spinnen dan zal ik er eens op gaan letten

Ik zat de dag na het zetten weer op de fiets… de gewone fiets… merk je niets van hoor…

Heelde super, geen moment pijn of last gehad. Alleen bij het zetten kreeg ik even de neiging om die vrouw te schoppen :wink: Maar toen hij er eenmaal in zat was de pijn ook gelijk weg… Vijf minuten later was ik ook al weer aan t rennen, naar de pinautomaat omdat ze geen pinding had daar :lol:

Als ik kijk naar t helen, dan zet ik liever nog een keer de clithood dan de tongpiercing hoor…

Fai :naughty: , ik spin al jaaaaren en ik weet nu al dat ik maandag hééél anders op die fiets ga zitten 8) :angel: :mrgreen:

zie fai…je doet het er gewoon om…daarom vind je spinning ineens zo leuk…je g**le opdonder!!!

Goh waarom verbaast het me nu niks dat er juist mutsen reageren in dit topic. :mrgreen:

ja vertel es jel…want jij reageerd als laatste!!!

Nee ik heb geen clithood en M ook geen penishood of hoe dat ook genoemd word. Ik wil wel als ik mooie neptieten ooit krijg een tepelpiercing, oh en ik heb gaatjes in mijn oren :mrgreen:

ik heb er tig jaar geleden een laten zetten…( ik die al flauwval bijna van de geur van het ziekenhuis,bij het zien van een naald :shifty: )…ik vond het geen pijn doen…daarna ook geen last gehad…heb er voor bevalling sanne uitgehaald en pas dit jaar (lees: ze wordt dit jaar 4) er een keer weer ingedaan (niets dichtgegroeid :thumbup: )…een tijdje gehad maar tandarts was er niet zo blij mee…(heb nooit wat met gebit gehad totdat ik zwanger werd) nu er maar weer uitgedaan maar mss eens je tandarts vragen…

ik vind het wel supermooi en om de pijn of last zou ik het niet laten…als je maar wel een erkende piercer zoekt :thumbup:

succes

hoe weet je dat je een erkende piercer hebt?

En zo’n clithood, draagt dat nou echt bij aan betere sex? Ben wel nieuwsgierig!

Ik ga werken dus kan later pas weer reageren.

Straks is dit de tweede die een topic opent over een tongpiercing en eindigt met een clithood :lol: Wat voor forum is dit zeg! :angel: :lol: :wink:

ik heb mijn tongpiercing nu al … eeens kijken … 8 jaar ofzo …

ik heb geen pijn gehad met het zetten, de zwelling viel best mee. heb gewoon kunnen blijven eten, en idd niet AL te veel spoelen !!

clithood …

ik ga die ook eens moeten zetten! :lol:

Grote noor heeft geen piercing in zijn penis, maar ik heb wel een ex gehad die dat wel heeft … 2 zelfs!! MAN WAT WAS DAT HEERLIJK!! eentje had er zo een penishood of hoe ze het hier ook noemen, en de ander had een staaf recht door de eikel heen :shock: maar OMG wat was dat lekker zeg!!! Als seb die liet zetten dan zat ik daar om het uur op te ‘fietsen’ :mrgreen:

maar goed, ontopic!

Gewoon doen, grote noor heeft er ook een gehad en die was in 2 of 3 dagen al genoeg genezen om geod te kunnen eten en praten :wink: