Tom klimt steeds uit bed.!!!!

Wat moet ik hieraan doen. ja een groot bed ga ik voor hem kopen. Want volgens mij is hij eraan toe. Maar dat heefd hij nou even niet.

Maar gisteren avond moest ik wel 10 keer de trap op lopen om hem weer in bed te liggen. Hij kan zijn ledikant niet weer inklimmen.

Heefd iemand tips hoe ik dat nu eventjes moet doen? Dat hij blijft liggen?

Ik ben later erg boos op hem geweest. En begon te huilen. En dan denk je dat hij het heefd geleerd. Maar niet heus hij klimt er weer net zo hard uit.

Hier hebben we hetzelfde probleem gehad, ik heb helaas geen tip voor je om hem in bed te houden (je zou evt. een slaapzak kunnen proberen, maar Matthijs klom er met slaapzak en al nog steeds uit).

Ik liet 'm maar rommelen op zo’n kamer en ging niet steeds weer terug, want daar werd ik doodmoe van. Uiteindelijk viel hij dan in slaap op de grond, op z’n aankleedkussen (had ie zelf bedacht…) of begon hij te huilen dat hij terug wilde in bed.

't Is echt even een lastige periode, probeer maar zo gauw mogelijk een peuterbedje voor 'm aan te schaffen.

succes!

Ja idd.

Maar Tom klimt er ook uit met zn slaapzak.

ja en het is doodsvermoeiend om steeds weer terug te gaan.

S,avonds heefd hij het meer als s,middags.

Poeh, Isana heeft ook een paar keer gehad dat ze uit bed klom, maar dat was een fase.

Nu doet ze het gelukkig niet meer.

Ik denk dat enige oplossing is om idd een groot bed voor em te kopen.

Of em anders eens ferm toe te spreken dat dit niet de bedoeling is en een afspraak met em maken.

Dat lukt met Isana al wel.

Is het een idee om zijn matrasje op de grond te leggen totdat hij een groter bed heeft?

Zo kan hij altijd zelf terug gaan naar z’n bedje…

Wij vonden het zo gevaarlijk op een bepaald moment,dat we de lattenbodem uit het bedje hebben gehaald,matrasje op de vloer binnen het bedje totdat we een groot bed hadden gekocht !

Gr Josien

Liep jullie ledikantje dan helemaal tot beneden door Josien?? Is wel een goede tip voor de volgende om te proberen :thumbup:

Er zat een lattenbodem in en eronder nog een cm of 5.

Wanneer je dus lattenbodem eruit liet vulde het matrasje de ruimte.

Gr Josien

Zou Tom dan er niet meer uitklimmen dan? Dus de latten bodem eruit. en dan de matras zeg maar op de grond. Dan word het zeg maar lager dat het dan moeilijk word om eruit te klimmen?

Suwanna: Nou als ik Tom boos aanpsreek erover Gaat hij knipperen met zn ogen. En met zo,n lach je weet wel,. Hij zit je gewoon te bespelen. Hoe boos ik ook word. Dan denk je dat hij blijft liggen omdat ik hem dan erg boos heb aangesproken. Maar hij klimt zo weer uit bed.

jeetje, wat een gedoe he…

maar die tip om die lattenbodem er uit te halen is wel een goeie! Bij ons zou dat ook kunnen.

julian heeft nu zijn grote bed, en ik vind het wel erg prettig. Hij gaat heerlijk om half 8 naar zijn bed, vind het leuk om er zelf in te klimmen en zegt dan, papa bed kukust (geklust) en sochtends wordt ie pas rond 8 uur wakker. En dan mag hij er gewoon uit. Hij kan zichzelf dan prima redden en ik vind het best…

Ja, eh, zo gauw mogelijk misschien maar een groot bed kopen

ik heb die bedbank van ikea, handig, kun je uitschuiven tot een tweepersoonsbed, dan kun je nog voorkomen dat ie er uitvalt?

Ik heb het gedaan. De lattenbodem eruit gehaadl. En tot nu toe blijft hij liggen.

Ik heb eerst trouwens zijn bed verplaats. Ik dacht hij kijkt steeds naar buiten . Heb ik zijn bed voor het raam gezet

Ben benieuwd.

En? Is ie blijven liggen?

haha, dat zullen we morgen denk ik horen!!!

Hahahaha

Nou hij is blijven liggen. Vanmorgen er wel uitgeklommen. Hij had dus de slaapzak uit gedaan. Daarom kon hij er natuurlijk uit klimmen. Maar gisteren avond is hij wel blijven liggen.

heb je al eens geprobeerd om de slaapzak binnenste buiten aan te doen… dan krijgen ze de rits ook niet open

@Snoesje wrote:

heb je al eens geprobeerd om de slaapzak binnenste buiten aan te doen… dan krijgen ze de rits ook niet open

Nee nooit aan gedacht.

Maar wij gebruiken een veiligheidsspeltje. Krijgt hij ook niet open.

Wat zeg ik. Het zit nog wel vast onder .Maar dan nog krijgt hij de rits open.

Hij zet er kracht in. Ik denk dat je het andersom doet. Dat hij het ook open krijgt.

PFff hij kan alles.

Wij hoorden van iemand…tralies uit het bedje halen, zodat hij eruit kan kruipen en weer terug. Bij hun konden er een aantal tralies uit het ledikantje. Nou wij hebben dat hier ook geprobeert maar was geen succes hier. Mijn man had de voorkant van het ledikantje eraf moeten halen…en toen wilde hij de spijlen eruit halen en krakt kapot.’

Toen heeft Robin een paar dagen met zijn matrasje op de grond moeten slapen.

En hebben we meteen een ander bed gekocht, een meegroei bedje.

Nu het ging meteen goed…ging er meteen inliggen. :smiley:

Bij sommigen kunnen er dus tralies uit het ledikant gehaald worden.

Maar bij ons dus niet. :eh:

Hoihoi,

Is Tom niet toe aan een groot bed ???

Job kreeg met 2 jaar en 2 maanden zijn grote bed.

Rampzalig de 1e weken,zal eens kijken of ik nog 'n foto kan vinden hoe we hem regelmatig aantroffen…

Zelfs uiteindelijk klink aan binnenkant deur er vanaf gehaald !

Maar het komt goed…

Uiteindelijk geen behang meer,enkele speeltjes,schuifslotjes op de kasten en ramen goed afgesloten,want meneertje klom zelfs op de vensterbank !

Slaapzak kreeg Job tot utischeuren aan toe ook gewoon open !

Sterkte ermee !

Gr Josien

Robin ligt nu sinds dinsdag in zijn grote bed.

Wij hebben er tot nu toe helemaal geen ‘last’ van gehad dat hij kasten leeg ging halen. Geluk denk ik.

Hij ging er zelfs meteen inliggen…en nu nog steeds. Hij vindt het prachtig.

:smiley:

ow… al die pampers :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: