Tom klimt steeds uit bed.!!!!

@josien wrote:

Hoihoi,

Is Tom niet toe aan een groot bed ???

Job kreeg met 2 jaar en 2 maanden zijn grote bed.

Rampzalig de 1e weken,zal eens kijken of ik nog 'n foto kan vinden hoe we hem regelmatig aantroffen…

Zelfs uiteindelijk klink aan binnenkant deur er vanaf gehaald !

Maar het komt goed…

Uiteindelijk geen behang meer,enkele speeltjes,schuifslotjes op de kasten en ramen goed afgesloten,want meneertje klom zelfs op de vensterbank !

Slaapzak kreeg Job tot utischeuren aan toe ook gewoon open !

Sterkte ermee !

Gr Josien

Ooohhh. ja herkenbaar die foto.

Ja Hij ia er echt aan toe. Hij krijgt er gauw een.

Ik heb nu wel zn slaapzak binnenste buiten.,. dat helpt ook wel. Ligt eraan welk slaapzak.

@margaret wrote:

Wij hoorden van iemand…tralies uit het bedje halen, zodat hij eruit kan kruipen en weer terug. Bij hun konden er een aantal tralies uit het ledikantje. Nou wij hebben dat hier ook geprobeert maar was geen succes hier. Mijn man had de voorkant van het ledikantje eraf moeten halen…en toen wilde hij de spijlen eruit halen en krakt kapot.’

Toen heeft Robin een paar dagen met zijn matrasje op de grond moeten slapen.

En hebben we meteen een ander bed gekocht, een meegroei bedje.

Nu het ging meteen goed…ging er meteen inliggen. :smiley:

Bij sommigen kunnen er dus tralies uit het ledikant gehaald worden.

Maar bij ons dus niet. :eh:

Bedankt voor de tip :-* Maar bij ons kan het ook niet.

Tralies uit het bedje halen dacht ik ook aan, maar dan moet je dus gaan zagen waarschijnlijk? Dat doe je ook niet hè, snap ik wel.

Bij Tiara hebben we de veiligheidsspeld aan de binnenkant van de slaapzak gedaan, zo’n 10cm van de onderkant, zodat je er net met je hand in kunt. De speld over de rits steken, terug de slaapzak in, goed vastklikken en Tiara krijgt hem dan echt niet open. Maar ze is wel een stuk jonger dan Tom… Ik hoop dat hij er beter in blijft met het matrasje lager.

Nog een idee, maar wel erg omslachtig denk ik; de hele zijkant uit zijn bedje halen???

Sterkte ermee.

Wij hebben drie spijlen uit eht bed gehaald, maar madam komt nu dus steeds uit bed en moet dan plassen…(om de 2 minuten…)'s Middags het slaapje in gekort en 's avonds iets later in bed. Maar ze is net’zindelijk en dat is ook erg spannend…Ze wil nu dus 's avonds ook weer een luier aan (die 's morgens gewoon nog droog is) En het bedje staat omgedraaid zodat ze er niet steed uit kan klimmen, we gaan vanaf volgende week haar eerst een maandje in haar bedje laten slapen dat ze er zelf uit kan en daarna zonder luier, kijken of dat beter gaat…

Ze wasaltijd een erg makkelijke slaper, maar er waren denk ik te veel veranderingen zo ineens…

kayleigh wrote:
Bij Tiara hebben we de veiligheidsspeld aan de binnenkant van de slaapzak gedaan, zo'n 10cm van de onderkant, zodat je er net met je hand in kunt. De speld over de rits steken, terug de slaapzak in, goed vastklikken en Tiara krijgt hem dan echt niet open. Maar ze is wel een stuk jonger dan Tom... Ik hoop dat hij er beter in blijft met het matrasje lager.

quote]

Hahahaha. Zelfs dan krijgt Tom het los.
kayleigh wrote:
Tralies uit het bedje halen dacht ik ook aan, maar dan moet je dus gaan zagen waarschijnlijk? Dat doe je ook niet hè, snap ik wel.
quote]

Precies ja. Zonde vind ik dat. Ik wil het bedje verkopen als wij het niet meer gebruiken.