Toch zwanger?

Heej mensen,ben nieuw op het forum maar heb direct een vraag.

Ik zal de situatie proberen uit te leggen,pin me er niet op vast,weet het niet precies meer.



Rond de 25e oktober moest ik antibiotica nemen,die de werking van de pil vermindert bleek later.Deze moest ik een week nemen,rond die week hebben we geklutst.Op de kop toe was ik ook nog eens te laat met het beginnen van de pilstrip.Hartstikke onveilig dus.5 november heb ik een onttrekkingsbloeding gehad die sneller gestopt was dan anders,sindsdien neem ik de pil niet meer.Sinds een week of 2 heb ik volgende symptomen(kopieer ze even en in het vet is vaak/meestal):



afscheiding is wat cremerig en meer dan anders,slijmkleur,gevoelige borsten/tepels(heel pijnlijk dus,zelfs bij gewoon stappen,draag dus constant een bh),grotere borsten,grotere tepels met de kliertjes van Montgomery (bobbeltjes op de tepelhof, worden er meer en groter),

aders duidelijker zichtbaar op borsten,opgeblazen buik(vooral erg hard),

sterker reukvermogen,jeuk,dorst,borrelende maag ,duizelig,hartkloppingen,meer zweten(loopt gewoon van me),het warm hebben,niet kunnen slapen,honger,buikpijn(maar geen ongi gevoel),

misselijk,kokhalzen(kan urine niet meer ruiken),zin in lekkere dingen/eetbuien
,hoofdpijn,vaak plassen,winderigheid,borrelende darmen

kuitkramp,pijn in onderrug,beter ruiken,emotioneler/ prikkelbaar/stemmingswisselingen,moe,meer zin in sex,vergeetachtig,chagerijnig,sterk voorgevoel over zwanger zijn,voeding uit borsten,pukkels(vooral aangezicht!),boeren



Echt veel dus,dus ik vraag me af of ze terecht zijn?

Misschien moet je gewoon een test doen?

:mrgreen:

hihi moet ook wel een beetje lachen om de lange lijst…ik vraag mij af waarom test je niet gewoon dan heb je toch meteen duidelijkheid? Succes!

Met de komst van internet is er veel mogelijk maar niet alles…sommige dingen moet je nog steeds op een andere manier uitvogelen. (gelukkig!).



Maar eh…ik denk dat je zwanger bent van een 3-ling, 2 met bruin haar en 1 met blond haar, gezien je klachten. :lol: :lol: :lol:

sorry voor mijn ietwat cynische reactie…ligt aan mij. Zit niet zo lekker in mijn vel…doe gewoon een test. Hoop dat je zwanger zult zijn (tenminste wanneer ik ervan uit ga dat je dat graag wilt?).

:silenced: Ineke toch :lol:



Armaris, je maakt ons wel nieuwsgierig hoor :shifty:

Alsjeblieft zeg,een drieling :smiley: Met 1tje beginnen zeker? :smiley:



Ik kan er een test tegenaan gooien maar ik vraag me af of het niet te vroeg is dan?



Het is gewoon dat ik nog steeds van die ‘klachten’ heb,gisteren steken in de borst en pijnlijke tepels en vandaag walg ik van frieten :think:

Wanneer moet je ongesteld worden dan?

@Tedski wrote:

Wanneer moet je ongesteld worden dan?




Als ik ervan uit ga van een cyclus van 28 dagen is nu zaterdag de 28e en dan dus begin december

Dan moet je inderdaad nog even wachten.

je kan testen of afwachten ik bedoel als je zwanger bent word je toch niet ongesteld wel een lage lijst van kwaaltjes zeg haha als je zwanger bent krijg je wel glijk alles he!!! hihihi

Heb sinds vandaag helaas bloedverlies,de symptomen blijven wel aanhouden.

Dat is jammer. :hug: Maar is het bruin of helderrood?

@Tedski wrote:

Dat is jammer. :hug: Maar is het bruin of helderrood?




Allebei eigenlijk.

Mijn temp is nog steeds hoog

hoihoi dames



ja ik heb ook die klachten wat jij vertelde zoals een rommelende maag misselijk meer eten duizelig opgezetten buik enz ik ben wel iets langer dan 1 week overtyd dus ik hoop dat iemand me ken vertellen of ik tog misschien zwanger ben heb wel ong 1 week geleden bruin vloet gehad maar was maar heel even toen was het weg denk gewoon een tussen bloeding hoop dat ik een reactie terug krijg mvg lessy :lol: :slight_smile: :vlinder:

Lessy, het enige wat helpt is testen.

ho tedski



ja ik ga morgen een test doe nja is het dan wel mogelijk dat ze meteen kennen zien dat je zwanger bent in je plasje is het normaal dan dat je tussen de zwangferschap door bruin bloed verlies maar dat is maar ff dan is het weg mvg lessy

Je kunt vanaf een dag overtijd testen, sommige tests kun je zelfs daarvoor al testen. Het komt vaker voor dat meiden bruinverlies hebben en toch zwanger zijn. Bruinbloed is oud bloed en kan er dus al langer zitten. Helder rood bloed is ‘vers’ bloed.

oke bedankl tedski ik laat je morgen wel wat weten want dan ga ik testen

mvg lessy