Toch zwanger?

hoi tedski



ik heb getest plasje gebracht en was negatief je word er onzeker van van dat afwachten he



maar ben wel anderhalve week overtyd nu begin ik witte puntjes

op me tepel tekrijgen ze jeuken afen toe :vlinder: en ze verkleuren :?

is dit een teken van zwangerschap??? :dance: :angel:



mail je me ff terug mvg lessy

Dat is moeilijk te zeggen. Je lichaam kan je behoorlijk in de war brengen.

Wanneer was je voor het laatst ongesteld? Misschien was je te vroeg met testen, misschien heb je een onregelmatige cyclus en misschien ben je inderdaad niet zwanger.



Ben je normaal gesproken regelmatig ongesteld?

hoi tedski ja normaal ben ik altyd optyd en regelmatig nooit 1 dag telaat ik ben voor het laatst 12 oktober was ik ongestelt wel bijna 2 weken heel raar groetjes lessy

Wanneer ben je gestopt met de pil?

Het kan zijn dat de HCG nog niet te meten is maar het kan ook zijn dat het gewoon wat langer duurt voor je menstruatie op gang komt. Het is afwachten en als je over een paar weken nog steeds niet ongesteld bent kun je naar de huisarts.

ja 12 oktober moes ik de pil slikken maar ben gestop toen maar ja ik krijg een opgezetten buik steken in me onderbuik en me tieten zijn gevoelig en misselijk en duizelig me afschijding is cream achtig af en toe bruin maar je lichaam ken je goed voor de gek houden ja

mvg lessy

hoi dames helaas ik heb een bloeding gekregen dus ongsteld gister maar is wat slijmerig en is meer bruin achtig ben 2 weken overtyd gewees ken het zijn dat je tog zwanger bent ik hoop gauw op een reatie mvg lessy

je bent in oktober gestopt met de pil?

dan heeft je lichaam tijd nodig om te ‘ontpillen’

dit is echt niet raar

mijn cyclussen waren in het begin ook erg lang

Hoi mensen,

Zoals ik al zei heb ik dus een aantal weekjes geleden een bloeding gehad die wel veel korter was. Ondanks dat heb ik nog de symptomen en heb ik al 20dagen lang een temperatuurt van 37.3 ongeveer terwijl ik anders 36.4 ten hoogste heb.Wat kan dit betekenen?

Van alles…



Bij twijfel, huisarts bellen, bloedtest vragen om de hoogte van HCG te bepalen evt doorverwijzing naar verloskundige voor zwangerschaps echo…



Ik was 10 oktober t laatst ongi, moest 23 november weer ongi worden.

Werd het niet, binnen 4 dagen steeds krampen in mijn onderbuik, spierpijn, hoe je het noemen wil. Ik testen, negatief, na 3 dagen nog weer testen, negatief, na 6 dagen weer testen enz…

Uiteindelijk testte ik exact 14 dagen later, dus 2 weken overtijd pas positief en maar heel licht.

De test 3 dagen later was ook nog steeds licht.

Nu dus dinsdag naar de vk voor een echo want alles is mogelijk, maar t meest waarschijnlijke is dat ik een late eisprong heb gehad die niet strookt met mijn normale cyclus en dan is het logisch dat ik pas zo laat positief testte…



Wij kunnen alleen maar gissen, de arts kan controleren en bevestigen :wink:

ja het ken dan door het ontpillen komen? ken je daar ook rare klachten van krijgen zoals veel misselijk en puistjes op je lichaam maar zijn soms pijnlijk hoop jouw op een reatie mvg lessy