En raak je die extra vetten aan haar kwijt??
Al die rijkere toetjes moet toch geen probleem zijn.
Daar waar wij moeten opletten dat onze kids niet te dik worden moet jij juist extra vet aan haar kwijt.
Nou hopelijk komt ze snel wat aan.
Gr caroline
Kun je toch nog jaloers op haar worden… :mrgreen:
Ben benieuwd hoe het 4 april is! :hug: :-*
Hey Vicky, ik lees dit nu pas.
Hoe gaat het met Kaylee nu. Is ze al aangekomen door die extra voedingstoffen.
Ik zou me idd ook zorgen gaan maken als ze maar zo weinig aan kwam hoor.
Sterkte ermee.
iK had eigenlijk niet het idee dat ze aankwam… en vorige week heeft ze buikgriep gehad, zoveel gespuugd en diarree… heel zielig. maar als er wat extra’s bij aanzat is dat er nou wel weer vanaf 3 april moeten we weer wegen, ben benieuwd :think:
Is ze weer een beetje opgeknapt? Succes voor donderdag bij de kinderarts.
ik heb alles gelezen en kan me heel goed voorstellen dat je je zorgen maakt.
ik ben ook erg benieuwd of ze ook werkelijk iets is toegenomen in gewicht as 4april.
als dat nou niet het geval is gaan ze dan nog verder onderzoeken??
zoals ik al schreef eerder ergens is dat ethan ook heel licht is voor zijn leeftijd maar niet zorg wekkend want hij groeit nog steeds en staat niet stil. wel is hij te klein en te licht maar dat zouden ze nog wel gaan onderzoeken maar dat heeft geen haast.
succes 4april!
:-*
IK vraag me dan meteen af of het niet ongezond is om slagroom door toetjes te gaan doen? Dat zijn toch verzadigde vetten :shifty: :shifty: . Ik hoop ook voor je dat Kaylee is aangekomen :-*
@Danielle77 wrote:
IK vraag me dan meteen af of het niet ongezond is om slagroom door toetjes te gaan doen? Dat zijn toch verzadigde vetten :shifty: :shifty: . Ik hoop ook voor je dat Kaylee is aangekomen :-*
Ik doe het ook niet Doe wel dat fantomalt erdoor…
Volgens onze thuisweegschaal weegt ze nu precies 10 kg en is ze dus wel aangekomen. Ben dus erg benieuwd wat er donderdag uitkomt :think:
Ik heb nog wel een paar vragen voor die diëtiste hoor… Zoals… als we nu stoppen met die fantomalt, dan valt ze toch gewoon weer af? :think: Want dan neem je toch calorieën weer af die ze nou gewend is om te krijgen… Of moet ze dat spul blijven gebruiken :think:
Gaan ze dat dan ook nog veder onderzoeken, want je kan toch niet maanden lang dat spul gebruiken?
@Danielle77 wrote:
IK vraag me dan meteen af of het niet ongezond is om slagroom door toetjes te gaan doen? Dat zijn toch verzadigde vetten :shifty: :shifty: . Ik hoop ook voor je dat Kaylee is aangekomen :-Ja maar volgens mij hebben juist kinderen deze vetten nodig!
Anders dan volwassenen.
Net als goed boter,volle melk ed.
Dat is puur voor de groei dat ze die vetten nodig hebben hun lichaam verwerkt dat anders dan het lichaam van een volwassen persoon.
Vicky ik hoop dat het helpt meid.
Ik denk dat die caloriën die ze nu extra krijgt nu opgeslagen worden en dat ze als ze met dat spul stopt niet af zal vallen,dat zal juist speciaal spul zijn voor blijvende gewichtstoename denk ik :think:
Maar sowieso zou ik ook idd alle vragen opschrijven en het fijne ervan willen weten.
Ik hoop dat het helpt meid…is toch een zorg als ze zo moeizaam groeien…en reserves zijn nooit weg voor een ukkie :hug:
:-
We zijn er weer… meisje was compleet overstuur erna zeg… 1.5u liep ze uit!!! Ik vind het belachelijk :snooty: Daarna moesten we nog bloed prikken en moest ik ook nog naar de gyn, die natuurlijk ook nog eens 45 mins uitliep :twisted: Ik had nog aan de secretaresse van de gyn gevraagd of het uitliep, zegt ze “nee hoor het loopt redelijk op schema”. Haar schema is duidelijk het mijne niet :eh: Dus toen we thuiskwamen was Kaylee helemaal hysterisch en moe en ze kon alleen nog maar gillen :shock: Ze is pas gekalmeerd na een uur met mij in ons bed, en nu ligt ze nog even te slapen in haar eigen bedje…
Maar goed, frustraties kwijt, nu hoe het gegaan is
Ze is mooi gegroeid, ze weegt nu precies 10 kg :dance: En dat zelfs met een weekje buikgriep ertussen! :thumbup: :mrgreen: Ze zit nu ook weer in de curve, wel het hele onderste lijntje, maar dat maakt niets uit, ze zit er weer in :dance: Dus we mogen gewoon verder gaan met dat dieet.
Ik heb ook gevraagd wat nou als ze ermee stopt en idd zal ze dan waarschijnlijk weer wat afvallen, maar het kan geen kwaad om hier lang mee door te gaan, dus voorlopig maar gewoon blijven geven zei ze.
Verder is er de vorige keer wel wat afwijkends gevonden in de bloedtesten. Uit de testen bleek dus wel dat Kaylee keihard haar best doet om te groeien, zo goed, dat ze haar energie uit haar eigen lichaam haalde. Vind het een beetje moeilijk uit te leggen, maar bleek dus dat ze bijv. de kalk uit haar eigen botten gebruikte en dat soort dingen…
Dat is iets wat ze vaker zien bij kindjes die achter blijven in de groei en is op zich niet alarmerend, maar al shet blijft duren moet er wel verder onderzoek gedaan worden. Vooral nu ze wel goed gegroeid is, moeten die waarden gewoon weer in orde zijn allemaal.
Dus weer bloed geprikt, als we daar niets meer over horen is alles ok, bij een afwijking worden we gebeld en moet ze verdere onderzoeken ondergaan (ze zei nog iets van fosfor en andere dingen, daar snapte ik niet veel van haha, dus het maar gewoon gevraagd of dat ernstige dingen waren, en dat was dus niet zo, maar er moest dan dus wel wat aan gedaan worden).
Ik hoop dat ik t een beetje goed uitleg zo :think:
Als er niets uit het bloed komt, moeten we over 6 mnd terug ter controle en anders dus eerder.
Oh dus toch gegroeid meid!
Heerlijk nieuws!
Nu hopen dat het bloed ook geen afwijkingen meer laat zien, dan komt het vast helemaal goed met jullie mini-meisje! :inlove:
dus al bij al nu toch al veel beter nieuws :thumbup:
kunnen ze haar geen vitamine kuur geven waarin al die te korte waarden inzitten :think:
Gegroeid!!! Yeah!!!
Hoop dat je niets hoort over die nieuwe bloedonderzoeken en alles gewoon goed is!!!
Spannend hoor!!
En morgen moest je toch ook weer ergens naartoe?
En bij de gyn ook alles goed???
Fijn zeg dat Kaylee goed gegroeid is :dance: super om te horen dat ze weer in de curve zit.
Ik hoop dat de verdere bloeduitslagen verder goed zijn, en dat het maar lekker zo door gaat zoals het nu gaat.
Bren, ik moest normaal morgen naar de ka, maar dat werd verzet naar vandaag :-*
Vicky wat goed nieuws dat Kaylee weer in de lijntjes valt van het groei grafiek :thumbup:
Hoop dat jullie over 6maanden weer naar de ka moeten.
wat slordig dat ze mensen met kinderen niet even bellen dat het zo uitloopt. :-*
wat fijn dat ze gegroeid is :dance:
weet je ook wat voor bloedonderzoek het is? wat ik er op uit maak lijkt op stofwisseling of zit ik er goed naast?
balen hoor dat alles zo uitloopt daar word je echt niet vrolijk van en zeker niet als je een dreumes mee hebt.
Goed nieuws dat Kaylee gegroeid is en weer in de curve zit! :dance:
Hopelijk zijn de bloeduitslagen ook goed!
gelukkig helpt het dieet!
fijn dat ze weer op de curve zit!
(maar wat ellendig dat het allemaal zo lang duurt zeg, in het ziekenhuis! :evil: )