Hé gets Tallie! :hug:
Kunnen de medicijnen nog opgehoogd? Of zit ze al aan de maximale dosis?
Had zo gehoopt dat het nu alleen maar de goede kant op zou gaan bij jullie…
Die van vanmorgen was met 120 cc. Das weinig…dus zou dan echt niet mogen, zeg maar.
Maak me steeds meer zorgen, blijf onrustig…
Jasmijn kan sinds het weekend wel een uur “opblijven” incl. de fles.
Maar naar mijn idee is dat nog erg kort??
Nou, meiden tot donderdag.
Liefs Chantal :vlinder: :vlinder:
Nou zijn alle kindjes natuurlijk anders…en ik denk dat Jasmijn haar energie heel erg gaat zitten in haar onrust en haar huilen en pijn. Maar ik vind een uur incl. voeding idd wel erg kort.
Reden te meer om je een dikke :hug: te geven!!! Jouw meissie heeft het niet makkelijk! ( en jij dus ook niet…het zou je zoooooo gegund zijn meis!!)
Tygo was ook na een uurtje al weer moe.
hij sliep echt heel veel toen
(maar had ook een groeispurt van een paar maanden, dus dat zal wel behoorlijk energie kosten…)
:hug: :-* sterkte
ik heb je ff een pb terug gezonden dan weet je dat
denk aan je meid!
Ik heb niet alles gelezen, dus misschien heb je het al geprobeerd. Ties had ook een verborgen reflux en was een echte ‘darmbaby’. Wij kregen de tip van CB om naar een osteopaat te gaan. Deze man heeft Ties 2x behandeld en alleen daarvan had ik al een andere baby.
Misschien een optie?
Heel veel sterkte, ik snap je frustratie. Heb het nu nog met Ties als hij begint te huilen, dan staan mijn nekharen alweer omhoog! Nu nog, nu hij bijna een jaar is
:think: Vanavond met Sam naar de hap geweest. Na een week waarvan ik dacht dat ie buikgriep had ( omdat we dat allemaal zo ongeveer hadden) met gele zure diarree en zuur overgeven denkt de ha aan reflux en mogelijk koemelk intolerantie. Dat laatste twijfel ikzelf over maar het eerste zou wel eens heel goed kunnen. Heb in de nov. mama’s toch ook wel gepost over het krijsen van Sam tijdens en na de voeding? Het zure teruggeven en het uren na de voeding nog ‘kauwen’ op gestremde melk past idd wel in het plaatje van een reflux.
Verklaard voor mij niet het steeds minder gaan drinken op het moment…
Of zou het én een buikgriep én een reflux zijn??
Iig ga ik dit topic nu eens helemaal van voorafaan doorlezen…Misschien wordt ik wat wijzer.
Als ik jouw verhaal lees is het wel of ik alles weer voorbij zie komen met Jesse
Jesse heeft vanaf de 3de week na zijn geboorte gekrijst, geslikt, geboert, teruggegeven en weer inslikken enz, enz…
Overdag niet willen slapen en niet plat kunnen liggen.
Overal werdt ik weggestuurd als een overbezorgde mama.
om een heel lang verhaal kort te houden: Eindelijk kwam ik bij de ka en is Jesse opgenomen in het ziekenhuis ter observatie.
Ze dachten 3 dagen, maar dat is 2 weken en 2 dagen geworden.
Hij heeft nu 15mg losec per dag en heeft eindelijk een ritme en kan nu lekker slapen.
Ik loop bij een psygoloog omdat ik in de 10 weken er echt doorheen zat.
Ook begin ik nu pas echt te genieten van mijn manneke…
Als je meer wilt weten pb me maar, maar ik wil jouw heeel veel sterkte wensen, want wat is het moeilijk om je kindje zo te zien krijssen en niet kunnen troosten
:hug: :hug:
Lieke: snap helemaal dat je erdoorheen zat!
Dat zit ik namelijk ook! Gelukkig veel steun van mijn (schoon)ouders!!!
En heeel veel goede hoop na vandaag!!!
Vandaag dus naar ka geweest en wij zijn vanavond begonnen met Nutramigen. Uit de ph meting kwam niets!!
De kans is nu wel heel groot dat alle klachten veroorzaakt worden door koemelkallergie incl. het slikken en opboeren…
Ben heel verdrietig dat het allemaal zolang heeft moeten duren.
Maar natuurlijk ook heel blij en opgelucht. Want we hebben nu wel hele goede hoop!
Over een paar dagen moeten we dan echt goed verschil zien.
Kan niet wachten… :shifty:
“Onze fout” en die van onze ha is dat ik mocht starten met Friso HA Intensief…deze blijkt niet helemaal vrij te zijn van melkeiwitten…resultaat…Jasmijn krijste dus nog steeds, alleen wel minder.
Iemand had dit ook geschreven…sorry weet ff niet meer wie!
Dus meiden, duimen jullie met ons mee!!!
Oh zou dit het dan zijn, ik hoop het zo voor jou en voor Jasmijn.
meis ik duim heeel hard met je mee. Er moet nou een reden te vinden zijn dat jullie moppie zo verdrietig is en pijn heeft.
…
Ow lieve lieve chantal
Ik duim tot mijn duimen eelt krijgen!!!
:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
Ik hoop echt zo zo erg dat dit alles oplost meis!
Laat je het weten als het echt helpt!
Dikke knuffel :hug: :-*
Voor alle dames die erdoorheen zitten een hele dikke extra :hug: ik weet hoe het is en het is zwaar en niet makkelijk maar het komt goed!!! Blijf sterk en volg je gevoel een moeder gevoel klopt altijd!
Oh, zie je wel toch Anouk :mrgreen: Ja, idd goudpoeder! :lol:
Maar als dit het is…word het vergoed! (pfffff…scheelt toch aardig wat! :shifty: )
En nu ik er toch weer ben 8) Durf echt nog niets te zeggen over Jasmijn.
Ze kwam helaas vannacht weer wel voor een voeding, maar misschien is die Nutramigen licht verteerbaar? EN er zat natuurlijk geen Nutrix meer doorheen. (daar moeten we weer even mee wachten)
Ze was vannacht wel heel vrolijk en vanmorgen ook, moest net wel weer een kwartier over haar buikje wrijven ivm krampjes…
Misschien toch die Motilium, want daar moest ik nog wel even mee doorgaan en die is iets opgehoogd!
De Losec is gestopt.
En 6 Maart belt de ka mij op hoe het gaat en of ze een verklaring voor dieetvoeding voor me moet schrijven!
Weet iemand dat?: Ik denk het wel, maar mag je Nutriton gebruiken samen met Nutramigen? Nutramigen moet je volgens de gebruiksaanwijzing niet met net van de kook af water klaarmaken. Maar als ik dat niet doe lost de Nutriton weer niet goed op??!!
Alvast bedankt weer!!
Meiden, Fijn weekend allemaal!
…
Chantal heel veel succes en ik hoop dat Jasmijn weer snel net weer zo vrolijk is als Jesse nu
Ik ben echt blij voor je dat er nu ook een (waarschijnlijke) oorzaak is gevonden en hoop dat jij ook snel wat meer rust krijgt…
:hug:
Oh mop ik hoop ook zo dat dit dan de oplossing is…en jullie kunnen bijtanken en genieten
En lieverd volgens mij is op zich met (nog geen) 4 maanden soms nog voor een nachtvoeding komen niet zo heel erg gek toch :think:
Dikke :hug:
tallie hoop dat je een goed weekeinde hebt gehad en inderdaad 's nachts komen is helaas normaal hoor, die van mij slaapt echt niet meer dan 5 uur achter elkaar door en dat is officieel doorslapen maar jij staat wel om 0400 uur naast je bed :mrgreen:
wat ik nou niet helemaal meer begrijp heeft ze alleen allergie en geen verborgen reflux? of allebei?
:-*
ff kort…iig weer bedankt voor jullie lieve reacties! :-*
@renzosmam wrote:
volgens mij is op zich met (nog geen) 4 maanden soms nog voor een nachtvoeding komen niet zo heel erg gek toch :think:
Dikke :hug:
Jasmijn sliep met 6 weken de nachten door, dit heeft ze ook 6 weken volgehouden. Dus voor ons was het wel “gek” dat ze ineens weer 's nachts kwam! Dit was ook het moment dat alle problemen echt begonnen.
Verder is Jasmijn nu een week bij mijn ouders. Dit is echt keihard nodig om hier tot rust te komen.
Miriam: Als Jasmijn een koemelkallergie heeft zou het heel goed kunnen dat dat de verborgen reflux heeft veroorzaakt.
En deze zou ook moeten verdwijnen met het koemelkvrije dieet.
Voorlopig gaat het goed zonder de Losec (= maagzuurremmer)
Het gaat stapje voor stapje steeds beter. En verder wil ik nog even afwachten voordat ik hier weer plaats dat het goed gaat om vervolgens weer te schrijven dat het niet goed gaat.
We zijn heel voorzichtig…
wat fijn dat ze even naar je ouders kan meis zodat je zelf bij kan tanken. Niets vermoeiender en alles dan een beebje met zoveel pijn en ellende en je kan zo weinig doen.
Ik hoop dat je snel een bericht kan plaatsen dat alles super goed gaat, en dat jullie ook mega kunnen genieten!!! :hug: