niet leuk dat ze is opgenomen,
maar hopelijk kunnen ze nu wel de medicatie afstemmen!
Meis tochā¦ :hug:
Laat ze haar nu dan maar meteen goed bekijken zodat ze alles nu goed bedenken en je straks een rust krijgt met je gezinnetjeā¦ :-*
Lieve Chantal,
Wat een schrik zeg! Fijn dat ze nu opgenomen is en wel gelijk grondig nagekeken gaat worden en dat ze in goede handen is, maar wat zullen jullie geschrokken zijn. Het valt niet mee om een kindje in een zh te hebben (maar dat hoef ik je niet te vertellen)
Ik denk aan jullie! :hug: :hug:
Probeer nu ook even rust te pakken, hoe moeilijk ook. Jullie zijn al zo lang aan het tobben dat je niet eens echt helemaal door hebt hoezeer je er doorheen zit :-*
Meiden, jullie zijn grote schatten :-*
Sander is vannacht bij haar gebleven, zodat mama eens even flink kon doorslapen. Ook vandaag ben ik voor het eerst zonder mijn kleine meid De stilte hier in huis is niet te beschrijvenā¦mijn oren kunnen er geloof maar niet aan wennen :o
Soms lijkt het ook of ik haar hoor huilenā¦
De nachten gingen hier ook prima!! Jasmijn sliep al met 6 weken de nachten door! Heerlijk was dat! Helaas toen ze minder ging drinken (dus zoān drie weken geleden) kwam ze ook weer 's nachts en dat hakt er dan meteen erg in.
Ik herken zoveel uit jullie verhalenā¦het niet kunnen loslaten of overdragen aan een ander. :roll:
Ik zei dan tegen Sander: ik ben momenteel een pit bull (of hoe schrijf je dat??) en laat pas los als ik zeker weet dat het goed zit!
Of als ze een goede dag hadā¦bij iedere kick toch alweer stijf van de stress, adrenalineā¦zo vanā¦daar gaan we weerā¦ :?
Vanavond (na het eten) ga ik weer terug naar onze meid en blijf ik weer de nacht/dag bij haar.
Waar ik trouwens tranen van in mijn ogen krijg is als ze ons toch nog een lach kan geven op de momenten dat ze even geen pijn heeft Zo liefff en zielig eigenlijkā¦want ze wil ervoor gaanā¦ik zie het in haar ogenā¦het is gewoon een hele lieve, rustige meid die heerlijk in is om van alles te lerenā¦maar ze word gewoon belemmerd door de pijn
Ik wil hier echt even een foto plaatsen van ons meisjeā¦want het gaat zo hard en het kwam er maar niet van om haar te showen!
Ben zo trots op onze kleine meid :inlove:
Meiden, super :thumbup: jullie lieve reacties! Ook van Nov. mamaās 2007 en mamaās van engeltje :thumbup:
Ik kan jullie wel vertellen dat ik me een soort van herboren voel na deze nacht :o
Heb Sander net gebeld: Jasmijn heeft heerlijk de nacht doorgeslapen en medicijnen toedienen gaat steeds beter. Kijkā¦van dat soort berichten word ik nu vrolijk!
Nou, ga eens kijken vandaag wat ik met al mijn vrije tijd moet doen nu?? :think: :shifty:
Liefs Chantal :vlinder: :vlinder:
p.s. waarschijnlijk tik ik hier pas woensdag/donderdag weer
Chantal wat jullie nu meemaken heeft Lieke1, oktobermama van Jesse net achter de rug. Haar kindje is sinds een week uit het zkh na 2,5 weken daar. Daarvan wisten ze in eerste instantie niet waar het huilen vandaan kwam maar dat bleek dus uiteindelijk ook de reflux te zijn. Het duurde gewoon even voor de Losec aan sloeg en de slokdarm was al zo geĆĀÆrriteerd dat dat ook tijd nodig had (hoop dat ik het goed zeg zo). Inmiddels is Jesse weer thuis en is het een ander kindje dan een paar weken geleden. Af en toe nog een dagje wat minder maar dat heeft tijd nodig natuurlijk.
Heel veel sterkte, het is niet leuk, maar het is het beste voor jullie kleintje, ik hoop dat het bij jullie ook zulke goede resultaten heeft!
:hug: voor jullie alledrie Chantal! Hoop dat je ondanks de vreemde stilte nu in huis en waarschijnlijk een onhandig leeg gevoel met jullie Jasmijn in het zh even bij kan tanken!
:hug: Chantal, fijn te horen dat ze goed heeft geslapen. Heb zo met je te doen. En met je dochter Hoop dat de medicatie snel zal aanslaan en dat ze snl zonder pijn van het leven mag genieten. :-*
Tja en verder weet ik niet wat ik moet zeggen ik word na 1 uur krijsen al gek :oops: laat staan wat jij hebt moeten doormaken. Probeer hulp aan te nemen en er af en toe toch uit te gaan maar ik hoop dat het helemaal niet meer nodig zal zijn en hoop dat je als ze uit het ziekenhuis een herboren meisje mag verwelkomen.
Een augustusmama van een groepje op een ander forum waar ik van TEssa meepraat had het ookā¦ en daar kwamen ze er pas na maanden achterā¦
Dat kindje heeft idd lang in het ziekenhuis gelegen met een ontstoken luchtpijp dor het zuurā¦erg zieligā¦
Zij waarschuwde mij ook toen ik zei dat Joyce best wel teruggaf.
Bij Joyce valt het nu gelukkig weer mee en is alles onder controleā¦ die moet gewoon vaker boeren tijdens de voeding en is op de fles omdat ze niet groeide op mijn bvā¦ ik was op na een maandā¦
Maar bij Tessa was het een ander verhaalā¦
De kraamweek hazeslaapjes veel wakker en wel huilerig en behoorlijk grote mondjes teruggeven tot hele golvenā¦ ( mijn stoelen zien er niet meer uit sindsdien)ā¦ De kraamhulp was weg en toen begon het feest pas echtā¦
Krijsen brullen schreeuwenā¦ niet te filmenā¦ tot bovenin de flat te horenā¦
En golven voeding teruggeven slecht drinkenā¦ soms wel elk uur vragen om (borst)voedingā¦
Met 2 weken zat ik bij de haā¦ dit kind heeft pijn zei ikā¦ er klopt iets nietā¦
Hij heeft de ka gebeld en kon de dag erna terechtā¦ die heeft een maagecho gemaakt om idd reflux uit te sluiten( of juist niet)ā¦
Dit was het bij Tessa nietā¦
Afkolven en met nutriton indikkenā¦ ( inmiddels is ondekt dat dat weinig helpt bij bv vanwege de enzymen in de bv). werkte nietā¦
OP de pepti voor koemelk ( zei al dat dat het niet was bleek ook niet zo).
Uiteindelijk is ze in het ziekenhuis beland en op de nutramigen gezetā¦
In deze tijd belde mijn nicht mij op met haar verhaal, die had precies hetzelfdeā¦ KISS syndroomā¦
Ik overlegd met de ka en die heeft mij doorverwezen naar de manueel therapeut ( landelijk erg bekend vanwege hun inzet om KISS bekender te maken) en na de eerste behandeling al meteen een ander kindā¦
3 behandelingen later ( tevens kinderfysio voor onderhoud) was de kiss zelf wegā¦ ook lag ze in een bakerzakā¦
na 4 maanden een melktest gehad en dit bleek goedā¦
Toen mocht ze over op andere voedingā¦ die werkte alleen niet samen met de nutriton dus daar stopte ik mee en het spugen werd gelukkig niet erger toenā¦
Met 6 maanden had ik eindelijk het idee dat ik kon gaan genieten van ons meisjeā¦ Maar tot die tijd dreunde dat gekrijs in mijn hoofd en werd ik wakker van een huilend kind dat gewoon sliepā¦
Ik hoop voor je dat je kindje snel weer uit het ziekenhuis is en het goed blijft gaan voortaan en ook dat je baat hebt bij een osteopaatā¦ hoor zoveel goede berichten daaroverā¦
Liefs Tina
wat fijn dat ze (en JIJ) goed geslapen heeftā¦
ze is in goede handen in het ziekenhuis.
en vrije tijd?
het is mooi weer,
ga lekker ff niksen in het zonnetje
Oh schat ik ben blij dat jij in ieder geval lekker heb geslapen tankje weer vol toch. En die meid van jouw die gaat helemaa weer opknappen ze is nu op een goeie plek.
Kalm aan en idd ga ff van de zon genieten ff de stad in.
Liefs Marielle :vlinder:
ben weer helemaal verdrietigā¦
Ze willen toch nog een 24 urrs ph metrie doen bij haar.
Net nu het de goede kant op lijkt te gaanā¦
Dusssā¦medicijnen weer stoppen en ze moet zelfs dan plat slapen :o oh, ik vind het echt helemaal niks!!!
De uitkomst hiervan weet ik toch wel!
Wat moet ik nouā¦deze meting afslaan? Moet ik haar weer pijn laten lijden?
Die slokdarm is al genoeg beschadigd!
zuchtā¦word zometeen opgehaald en dan blijf ik weer bij mijn meisje.
Liefs Chantal :vlinder: :vlinder:
oooh meis, wat moeilijk idd. Ik weet ook niet wat ik zou doen.
Ene kant wil je niet dat ze pijn heeft, maar andere kant willenz e het niet voor niets toch??
Sterkte!!! :-*
Tallie wat moeilijk zeg :hug: Hoop dat je toch hebt kunnen slapen in het zkh en dat ze niet teveel pijn heeft gehad. Weet wel dat het feit dat jij bij haar bent haar veel troost geeft.
Dikke kus :-*
Oh wat lijkt me dat idd moeilijkā¦
Je moet ervanuit gaan dat ze haar idd niet āāvoor nietsāā pijn zullen laten leidenā¦ik snap dat ze ook wel een goede hoeveelheid medicatie willen bepalen ofzo?!
Meis kan maar 1 ding zeggen,volg je gevoel maar want je zat er van het begin afaan goed mee dus je kan daar gerust op vertrouwen!
Dikke :hug:
ja ik ben het met renzosmam eensā¦ ze doen het niet voor niets.
maar wat zal dit tegen je gevoel ingaan zegā¦ :hug:
Jeetje meidā¦ het is moeilijk heā¦
Maar idd ze zullen het zeker willen weten. alleen dan kunnen ze haar straks goed helpen natuurlijkā¦
GElukkig mag jij erbij blijven om haar erdoorheen te loodsen met je troostende stem en lieve woordjesā¦
Hou voor ogen dat het uiteindelijk is om haar beter te kunnen makenā¦
Ik ben benieuwd hoe het nu gaatā¦
Liefs TIna
ooooh talā¦o men wat zullen jullie er doorheen zitten nuā¦ hou hoop ā¦ het komt echt ooit goed!
ze gaan jullie humpie nu helpen dat moet gewoon! :hug:
Lieve Chantal,
Lees nu pas dit topicā¦
Ik wil je effe :hug: :hug: .
Hoe moed meid!! :-* voor jullie en Jasmijn.
gr, Diana :-*
HĆĀ© Chantal, hoe is het nou?
Is dat onderzoek nog gedaan?
:-*
hoe is het met jullie Tallie en vooral hoe is het met de mooie kleine Jasmijn??