toch even delen met jullie!

Ik ben de laatste tijd niet meer zo actief als voorheen… maar wilde ons nieuwtje toch graag met jullie delen.

Na jaren hondloos te zijn geweest, onze honden zijn overleden in 2006 en april 2008 en omdat we dus in de tropenjaren zaten met de kinderen en er van alles gebeurde in ons leven, vonden we het geen geschikte tijd om aan een andere hond te beginnen.

Ik heb mezelf steeds voorgehouden dat er wel weer een hond zou komen als Suus ook naar school zou gaan.

Maar Suus is 2 en het kriebelt ons nu gewoon veel te veel.

Ik zit al vanaf April met een burn-out en loop bij een life style coach. In de conclusies die we hebben getrokken, kwam ook het kopje hond voorbij. Ik ben een echt hondenmens en ik mis het ook echt. Doelloos wandelen in het bos voelt stom… dat deed ik wel met de honden, nu amper. enz.

Dus ook voor mijn gevoelsleven is een hond belangrijker dan ik dacht.

En zo komt het dat wij Canelo, ofwel “Cody” gaan adopteren via de abandoned pet foundation. Als het een beetje wil komt hij eind september naar Nederland en komt hij bij ons!

We hebben er heeeel erg veel zin in. Dus geen kindjes meer, kan ook niet meer :mrgreen: Maar wel gezinsuitbreiding in de vorm van een prachtige hond, kruizing Duitse Staander/Welsh springer Spaniël… We zijn Flieft…

Wat super leuk!! :inlove: vind het niet gek dat jullie helemaal verliefd zijn :inlove: wat een lief koppie!

Voor je 't weet is 't eind september, heel veel plezier met jullie gezinsuitbreiding :thumbup: :slight_smile:

Wat een poepie Cell!! Kan me voorstellen dat jullie verliefd zijn, zou ik ook op zo’n schattig hondje!

Laat de maand september maar snel om zijn he dan is hij lekker bij jullie straks.

Wat een prachtig beestje, Cell :inlove: En helemaal geweldig dat jullie voor deze manier van adopteren hebben gekozen :thumbup:

Edit: ik wil je graag laten weten dat ik veel bewondering voor je heb. Ik heb hier zo nu en dan berichten van je gelezen. Ondanks dat je door een moeilijke periode gaat, straal je zoveel kracht uit. Dat vind ik mooi en inspirerend :slight_smile:

Ik had natuurlijk al een sneakpeak gezien :wink:

Maar de tweede foto had ik nog niet gezien… wat een CUTIE! :inlove:

Ik is ook flieft, maar mag niet meer van hubbie…

Ik mag ook niks he… :lol: :snooty:

Ik zag van de week zo eentje in het park lopen:

Een Saarlooswolfshond :inlove:

De volwassen versie liep er ook bij… :inlove: :inlove: :inlove:

Zo eentje gaat er OOIT echt nog wel komen! :smiley: :lol:

Wat een schattig hondje (al zullen wij nooit aan huisdieren beginnen, bij een ander vind ik het wel leuk :slight_smile: ).

En sterkte met herstellen van de burn-out :hug: (ik ken je gevoel, ik ben sinds november overspannen geweest en nu redelijk hersteld).

Wat een droppie Cell!

Dat hij jullie maar heel veel liefde en plezier mag brengen, en voor jou ook een flinke portie rust als jullie lekker door het bos struinen :smiley:

Wat een schatje!

Dat zou ik nou ook wel willen. Een hond. Ik denk inderdaad het het een soort van rust en regelmaat geeft. En beweging natuurlijk :smiley:

Maar helaas… we hebben al 2 oude katten en 2 konijntjes ( en goudvissen). De katten trekken het niet om er een hond bij te hebben. Te veel stress voor de beestjes van bijna 18 jaar. Daarnaast sporten we veel in de wintermaanden waarbij we hele dagen in de ijshal zitten. en ook nog eens door heel nederland. Dat kan niet met een hond. Katten en konijntjes kun je makkelijker overdag alleen laten.

Heel veel plezier met het beestje!

Wat een poeppie!!! :inlove:

Wat een leuk beestje.

Sterkte met je burn-out. Thuis ook een man met burn-out en het is HEFTIG!

Thx everyone… het is ook echt wel MIJN hond… :lol: Ruud vind het wel oke, maar als er nooit een andere hond was gekomen was het ook goed geweest.

Echt uitleggen kan ik het niet, maar ik mis het in zoveel aspecten van mijn leven. Er zijn dagen dat je 's avonds beseft dat je niet buiten bent geweest en hoewel zo’n beestje ook heus wel eens stress oplevert, vind ik het overwegend een fijne manier om mijn hoofd bij leeg te maken… gewoon even niks behalve kroelen met de hond er aandacht aan geven en lekker wandelen.

:inlove:

aaaaah wat een droppie. :inlove: :inlove:

Enne sterkte met je herstel. :hug: :-*

ohh wat geweldig! ik snap helemaal wat je bedoelt. en het is een droppie :inlove: (uit Spanje?)

hier door onze banen helaas geen optie voor een hond maar anders kwam er onmiddelijk eentje! (wat hub er ook van vindt :lol: )

Elisaatje, Hij komt idd uit Spanje. Ik heb jaren geleden, mid jaren 90, 4 maanden als pleeggezin voor een hond uit Spanje gezorgd. Ze kwam naar NL en ze zochten hier een baas voor haar. Rafa heette ze, kruising Catalaanse herder en doberman. Oerlief beestje, maar wel erg wegloperig. Ze is gelukkig goed terecht gekomen. Daarna via dezelfde stichting nog een boomerhondje en een bastaard teckelmix opgevangen, allemaal als tijdelijk pleeggezin opvangadres. Dus toen wij zeiden… er komt een hond, is een NL pup van een vage fokker of ellenlange wachtlijsten niet eens in me op gekomen. Ik zei direct, het word een asielhond uit NL of 1 uit Spanje.

Spanje it is. Ze gaan er de 16e heen en komen 26 september terug, als het goed is met de honden die op de planning staan. Dan komt hij meteen en gaat hij tijdens onze midweek texel nog een weekje naar een gastgezin. Komt hij pas later (door uitloop van planning) dan gaat hij meteen naar gastgezin en komt hij pas na onze vakantie bij ons om te veel heen en weer gesjouw te voorkomen… dus voor eind oktober in elk geval hebben wij onze Cody :dance:

Cella, wat een mooierd!!! Heb je dik verdiend :-* :-*

Wat een poepie!! :inlove:

Ik hoop dat jullie samen heel veel plezier zullen hebben straks.

OJa,sterkte met je burn-out. :hug:

Wat een mooie hond! Ik kan begrijpen dat je helemaal gemist hebt. Geniet ervan! :-*

Sterkte met je burn-out! :hug:

Wat een schatje Cell!!! Daar gaan jullie vast heel veel plezier mee beleven :wink: En hopelijk geeft het jou wat meer rust in je koppie :-*

Wat een leuke pup! Daar gaan jullie vast heel veel plezier van hebben. Een hond kan zo helend werken; voor jezelf en de kinderen! Het is zo lekker om te gaan wandelen of te fietsen met de hond. En nu maar aftellen! :inlove:

Hallo Cell

Ik bne geen hondenmens maar wat een lief koppie daar wordt je onmiddellijk verliefd op.

Veel succes ermee en hopelijk dat dat extra snuitje rust voor jouw brengt. (rare zin maar ik hoop dat je hem begrijpt).

Groeten

Isle