:inlove: Het is een scheeeeetje!! Wauw! Enneuh behalve het heerlijke wandelen ‘met doel’ is het ook zo super dat je dan weer een beestje thuis hebt dat nooit kijkt naar buitenkant, wel de ‘binnenkant’ vaak aanvoelt, dat lekker geknuffeld kan worden en zelfs voor kids een soort rustpuntje kan worden/zijn. :-* *hier de eerste tijd ook geen hond maar heb mijn man wel na het overlijden van de kat zover gekregen dat er voor de zwangerschap van Floris weer een nieuwe asielkat mocht komen, en echt ik vind het heerlijk voor Casper, die kan al zorgen voor de kat, rekening houden met dieren ed doet ook zijn ontwikkeling goed :thumbup: *
nice, thanks for u sharing it!
En het is al zover :shock:
Hij zou de 26e pas naar NL komen… maar aanstaande maandag mag ik hem ophalen op Schiphol. Alles is geregeld, de bench staat in de garage, de mand in de kamer, de bakken in de keuken en een zakje voer staat te wachten. Een riem en wat speeltjes in een eigen speelgoedmandje en een heus stuk hertengewei om aan te knabbelen…
We gaan dit weekend nog even flink poetsen, we hebben beide zoiets… nu doen, straks ben je zeker de eerste weken druk met Cody en dan komt er minder van poetsen… dus laten we dat even doen, dan kan het huis even weer wat hebben.
Maandag dus… mooi verjaardagscadeau voor Niek!
Wow, wat leuk! En lekker snel dus al :mrgreen:
Nog even laatste dingetjes doen, en dan is je hondje er gewoon alweer.
Geniet ervan!
Wow dat is een stuk eerder dan je gedacht had, maar zo te lezen was je al helemaal voorbereid.
Heel veel succes en vooral plezier met je nieuwe 4 voeter :thumbup:
Oooh wat een dotje!!! Ik wil meteen ook een hondje! Veel plezier maandag
Ohh wat leuk en spannend natuurlijk. Heel veel plezier maandag.
Geniet er van!
Veel plezier morgen!
Vandaag is het zover, geNiet ervan cell :-*
En vandaag is het dan zo ver… :thumbup: :inlove:
Succes met het ophalen van jullie nieuwe huisbewoner :mrgreen:
:inlove: Wat een leuk hondje, spannend hoor! Vast veel plezier vandaag!
Hier staan we ook op een wachtlijst voor een pup, we kijken er ook erg naar uit. :dance:
foto!!!
Veel plezier met het ophalen! :thumbup: geniet ervan