Ja ja dames ik ben erg ongeduldig, ik moet morgen of zaterdag mijn nod dag hebben. Stiekem heb ik al een test gedaan. Dit meer omdat ik ervan overtuigd was nu zwanger te zijn. Maar helaas hij gaf NIET zwanger aan Heb ik dan echt te vroeg getest? Ik weet het ik ben ongeduldig :oops:
Liefs Sandra
ja, je zegt het zelf al he? Pas als je menstruatie echt uitblijft, een dag of 3 kun je testen en het aardig zeker weten. Als je nl voor je nod positief test kan het ook nog mis gaan. Veel vrouwen hebben een mk niet eens door omdat het een soms verlate soms wat heftigere menstruatie is. Dus ja, nog even geduld opbrengen en maandag een testje doen als je nog niet ongi bent. Succes!
Ik weet het :oops:
Ik moet zeker geduld hebben, haha al is dat soms erg moeilijk :wall:
Bedankt voor je reactie!
ja wachten is ook erg lastig he? Helemaal als je het zo graag wilt…ik duim me tje mee hoor!
ik was een week voor mijn NOD niet te genieten , ik ging geen discussie uit de weg en had echt heeeeeel erg last van mn hormonen , me vriend attendeerde mij er vriendelijk op door te zeggen dat ik echt een kudwijf was tegen alles en iedereen :mrgreen: zo ben ik nooooooit :oops: 3 dagen voor mijn NOD positief getest maar dat kwam echt omdat we het zo goed merkte bij me …
ik denk dat jij braafjes moet wachten tot je NOD en dan zaterdag testen , veel succes !!! de duimen draaien voor je :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
Ohw het is zeker moeilijk het wachten, en aangezien wij helaas alweer erg lang bezig zijn. :wall: Ik weet van mijn eerste zwangerschap dat ik niet veel merkte, ik had alleen steeds het gevoel dat ik ongi moest worden. En aangezien ik nu al meer dan een week last heb van druk onder in mijn buik. (Menstruatie klachten) Dacht ikke :think: hmmm mss toch zwanger!! Vandaar dat ik al een test had gedaan :doh:
Je hebt testen die je al vier dagen voor je nod kunt gebruiken. Ze zijn 99% betrouwbaar (moet wel met ochtendurine).
Succes :thumbup:
@hanneke wrote:
Je hebt testen die je al vier dagen voor je nod kunt gebruiken. Ze zijn 99% betrouwbaar (moet wel met ochtendurine).
Ja, maar als je nagaat dat een groot deel van de zwangerschappen op vroege termijn mis gaan is het nooit zo handig.
Normaal zou je denken dat je ongesteld wordt, nu is het meteen een miskraam…
Ik vind dat je er voorzichtig mee moet zijn, al is het maar voor je eigen teleurstelling.
Ik moet gewoon wachten Alleen als je alweer een paar jaar bezig bent wordt je geduld weer aardig op de proef gesteld :wall:
@lydia wrote:
@hanneke wrote:Je hebt testen die je al vier dagen voor je nod kunt gebruiken. Ze zijn 99% betrouwbaar (moet wel met ochtendurine).
Ja, maar als je nagaat dat een groot deel van de zwangerschappen op vroege termijn mis gaan is het nooit zo handig.
Normaal zou je denken dat je ongesteld wordt, nu is het meteen een miskraam…
Ik vind dat je er voorzichtig mee moet zijn, al is het maar voor je eigen teleurstelling.
Ja, da’s misschien wel waar.
Ik heb ze de laatste keren wel gebruikt overigens, maar het gekke is dat je toch ook twijfelt over de uitslag. Als er "'niet zwanger"staat, dan hoop je toch dat de test het mis heeft (maar misschien heb je dat ook met de normale testen wel hoor, alleen dat heb ik nooit meegemaakt).
Ik wacht nog even af, ik heb vandaag mijn nod en tot nu toe ben ik nog niet ongesteld :roll: Wie weet heb ik toch te vroeg getest. Al is de kans erg klein voor mijn gevoel. Of…?
Yessss toch te vroeg gestest!
Ik ben wel zwanger! :thumbup: :thumbup:
Eindelijk toch weer zwanger na 3 jaar!!!
Ik blijf jullie volgen meiden!
Liefs Sandra! :-*
van harte meid !!!
gefeliciteerd :inlove: :inlove:
gefeliciteerd
Bedankt meiden!
We zijn helemaal in de wolken :inlove: Nu maar hopen dat alles goed gaat :thumbup:
Liefs :-*
hee super :dance: gefeliciteerd! Ik hoop dat het allemaal goed mag gaan en jullie straks een gezond beebje in je armen mogen houden. 3 jaar wachten eindelijk beloond, dat is super :dance: :thumbup:
Gefeliciteerd :thumbup: Ga je meeschrijven met de Januari 2010 mama’s?
gefeliciteerd!!!
gefeliciteerd!!!