Toch een mk....

gefeliciteerd! geniet van je zwnagerschap!!

Thanks meiden, :-*

Ik ga zeker mee schrijven met de januari 2010 mama’s! :dance:

gefeliciteerd!!! :clap:

gefeliciteerd met je zwangerschap .

Helaas maar het mocht niet zo wezen, ik heb een vroege mk gehad :cry:

Ik weet verder niet zo goed wat ik moet zeggen :frowning:

Och nee toch… :**: :kaars:

wat verdrietig…

Tja… je voelt je leeg ondanks dat het nog wel heel erg pril was :frowning:

Gelukkig vindt je hier veel steun :thumbup:

Bedankt meiden!

achnee, wat onzettend verdrietig is dit nu voor jullie :hug: Ik hoop dat jullie toch snel weer zwanger mogen zijn (je hoort het wel vaak dat vrouwen verhoogd vruchtbaar zijn na een mk, hopelijk gaat dit voor jullie op :pray: ) Sterkte!

Bedankt WoLa. Het is even een vervelende tijd :kaars: . En ik hoop zeker dat we snel weer zwanger worden en blijven. :pray:

:hug:

erg voor je…

had je wel na je nod getest? veel meiden hebben niet eens door dat ze een vroege mk hebben gehad…

Wij hebben eind maart ook een miskraam gehad! Ook al was de zwangerschap nog maar pril 7-8 weken, toch deed het ongelooflijk veel pijn en bracht het toch een leegte.

Heel erg veel sterkte hier mee meid, je moet het echt een plaatsje kunnen geven voordat je het goed kan verwerken.

Klinkt misschien raar dat je hier zo’n verdriet om kan hebben, maar als je het zelf niet hebt meegemaakt weet je ook niet wat voor gevoel het kan geven.

Dit was onze houvast een beetje;

Het doet toch zo’n pijn,

dat je niet bij ons mag zijn

Zo’n groot geluk voor maar heel even

Was je maar bij ons gebleven

Je was nog maar heel klein.

Onze zwangerschap duurde maar even

Heel veel verdriet om jou, maar je zal altijd in ons hart blijven leven

Weet dat pappa en mamma je nooit zullen vergeten

Dag klein engeltje.

:vlinder:

Ik was twee dagen overtijd, en hadden dus een positieve test. Eindelijk toch weer zwanger na 3 jaar! Maar het geluk was maar van korte duur.

Het was zo pril, ik schaam mij gewoon om het feit dat ik hier zoveel verdriet van heb. Maar toch heb je een gevoel van leegte. Vreugde en verdriet liggen dan ook erg dicht bij elkaar.

Bedankt voor jullie mooie gedicht! Dat is zeker een steun. :hug:

Liefs Sandra :**:

Je hoeft je niet te schamen hoor.

Ik kwam er bij mezelf achter dat het verdriet niet zozeer om het vruchtje was. (ik ben vrij nuchter en heb niet het idee dat het vruchtje van 6 a 7 weken al mijn kindje is oid). Maar dat het verdriet meer kwam doordat de wens voor een 2e steeds verder weg komt te liggen en tevens het leeftijdsverschil met de 1e groter wordt. Ik merkte dat ik dit echt aan het verwerken was met het verdriet wat erbij hoort.

Ik denk dat er voor iedereen een periode van verwerking aan te pas komt, op welke manier, of om wat voor reden dan ook.

Sterkte

Nienke

Ach wat vreselijk naar voor jullie.

Heel veel sterkte :-*

Groetjes van Aadje.

Je hoeft je zeker niet te schamen meid! He is nu eenmaal een ervaring die je liever niet hebt.

Toch voel je dan iets als “het” er wel gewoon zit, en dan in 1x die leegte indd.

Heel veel sterkte meis, ik weet hoe het voelt :hug: :hug:

Bedankt meiden voor jullie steun! :thumbup:

Ik weet het komt vaak voor. Maar net zoals je al zei, je wil het niet mee maken.

Liefs Sandra :-*