Tjek deze swaffelaar!!!

http://www.dumpert.nl/mediabase/471361/097dc9c0/schennispleger_in_terneuzen,_(topic).html





Swaffelaar…

En zie hoe hij ook echt trekt aan zn ding!!!



De politie is naar hem op zoek



http://www.telegraaf.nl/binnenland/3711854/Swaffelaar_in_benzinestation.html?p=37,1

Wat een idioot he :mrgreen:

Ik zou niet moeten weten waar ik zou moeten kijken, als mij dat overkomt! Wat een gek zeg, aandacht te kort zeker. :mrgreen:

gadverdamme zeg…



dan ben echt ziek in je kop hoor bah.

'T schijnt dat als je ze recht voor hun gezicht gaat staan uitlachen dat ze met beschaamde kaken weglopen… :think: :mrgreen:

Nou zeg en als hij dan nog wat te showen had oke.

Maar hij trekt zich zelf af met twee vingers. :sick:



Als ik er dan één moet zien dan wil ik wel een echte zien, dit was een coctailwostje.

@Lynda wrote:

Als ik er dan één moet zien dan wil ik wel een echte zien, dit was een coctailwostje.


Ja haha da’s waar, 't is niet echt de moeite om te zien! :roll:

@Lynda wrote:

Nou zeg en als hij dan nog wat te showen had oke.

Maar hij trekt zich zelf af met twee vingers. :sick:



Als ik er dan één moet zien dan wil ik wel een echte zien, dit was een coctailwostje.




Ik wilde het net zeggen…

Hij is gefrustreerd…Met 2 vingers… :lol: :lol: :lol:



Hoe triest…

Nou nou… Tis wat… tussen duim en wijsvinger… :clap:

:lol: inderdaad met 2 vingers…ooh eigenlijk is dat best wel sneu :mrgreen:

ligt het nou aan mij of heeft hij echt een ini mini pinkie



Mocht dit mij overkomen zou ik hem daar vast en zeker even op wijzen, ey meneertje, je pinkie steekt uit je broek, en hem vervolgens hartelijk uitlachen. (dat schijnt een grote domper te zijn voor zulke vieze viezeriken)

Das toch geen swaffelaar, das gewoon een potloodventer… de debiel…

Ziet eruit als een kakker maar ondertussen hahaha…

Ik zou tegen em zeggen: kommmmm maar jongen, zwiep em er helemaal uit… kommmm maar kommmm maar komm maarrrr… spuit mijn kassa maar heleeemaal onder… grrrrrrrr… :mrgreen: Dan is de lol er snel af… Zulke mannen kicken op het shock effect he… :roll:



Ik ben toen ik 18 jr was eens een potloodventer tegengekomen op station… mijn moeder liep een stukje verderop met de hond, ik had nog geen gsm en ging bellen in de telefooncel…



Stond ie tussen de fietsenrekken, zich af te rukken… ook met 2 vingers… ik scheet 7 kleuren stront maar heb em dus wel uitgelachen he, en gewezen met mn vinger… whoehahaha, is DAT jouw piemel hahaha… en toen geschreeuwd: he ma, kom es… en neem je mes mee… we gaan iemand zn piemel afsnijden…



Als zij er niet was, was ik denk ik wel weggegaan… brr… :thumbdown: maar nu voelde ik me ‘sterk’ :mrgreen:

En wat deed die vent fai?? :mrgreen:

Ik heb mijn moeder geroepen, toen we keken was ie weg… mijn vader, de grote boze Portugees… is later terug gegaan… maar meneer zat toen natuurlijk alweer thuis… webcambabes of zo kijken…



Ik heb ook eens op station Roermond meegemaakt dat een man mij vroeg waar aan die stationstraat hoerentent blabla lag… dus ik heeeeeeeel serieus denken… waar ligt er hier een hoerentent… denken… :think: (domme ezel) dus ik keek naar em, was ie zich over zijn piemel aan het strelen… die lag net als een grote dikke worst overdwars in zn broek… en ik??? ik kon alleen maar blijven staan… al die praatjes: als mij zoiets gebeurd, krijgt ie een knietje… maar nee hoor… op DAT moment… stond ik daar, keek naar die worst… en was nog steeds aan het denken waar die hoerentent lag… :wall: (die lag er trouwens niet :roll: )

Wahahaha, wat een zielepiet! Grin, met twee vingers… :mrgreen:

Laat ik dit filmpje maar thuis kijken en niet hier op mijn werk… :lol: :wink:

@Bren1970 wrote:

Laat ik dit filmpje maar thuis kijken en niet hier op mijn werk… :lol: :wink:




Nou, zoveel zie je niet hoor, mocht ie willen… :mrgreen:

ik geloof dat ik het meest opmerkelijke vind dat de kassiere gewoon

geld (?) aanneemt (van dezelfde hand) … :sick: Je zou bijna gaan denken dat ze elkaar kennen en elkaar vast aan t opwarmen zijn… ieuw!

ik zou zo’n vent toch echt niet helpen hoor… YAK

Ik dacht dat het net niet te zien was, dat hij lager was dan de rand van de toonbank… :think:

hehehehehhe

hehehehe

wat een minipiemeltje

hehehehehhe



sorry ik krijg er alleen maar de slappe lach van



zou bijna medelijden met m krijgen :angel:



Ik hoop trouwens dat diegene achter de kassa t gewoon niet doorhad, anders sluit ik me aan bij kroes.