Tjek deze swaffelaar!!!

Bedenk je dan ook vooral niet waar je wisselgeld is geweest morgen in de supermarkt… en de hand van degene die het je geeft… weet jij veel…



Wat een wurmpje in dit filmpje zeg…

ach gossie…



En ik kan er nix aan doen, maar ik vind swaffelen grappig… :oops: :oops:

Wat een domme ezel zeg, gatver met zijn pinkie :mrgreen:



Zou em vet uitgelachen hebben.



Ik ben 4 jaar lang gestalkt door een kerel die steeds zijn ding uit ziojn broek haalde, in het begin was ik steeds doodsbang, en vooral toen hij me ziujn auto in heeft proberen te trekken. Toen sloeg bij mij de knop om, en heb ik em zo hard onder zijn ***** geschopt dat ie neer ging, en toen ben ik heel hard gaan fietsen. Heb toen ook aangifte gedaan, alleen kon de polietie er niks mee :think:



Daarna bleef hij me lastig vallen, totdat ik em een keer heb gezegd dat ie een zielig pinkie had :sick:

@faizaa wrote:

Stond ie tussen de fietsenrekken, zich af te rukken… ook met 2 vingers… ik scheet 7 kleuren stront maar heb em dus wel uitgelachen he, en gewezen met mn vinger… whoehahaha, is DAT jouw piemel hahaha… en toen geschreeuwd: he ma, kom es… en neem je mes mee… we gaan iemand zn piemel afsnijden…
Goede actie! :mrgreen: :lol:

Het commentaar op de site van dat nieuwsbericht is echt hilarisch :lol:



“het jongetje met het swaffelstokje” :lol:

Ja, die comments op GS zijn hilarisch!

Ik kende het filmpje al, echt zielig zo’n vent.

Ja hahaha! Zoals deze; “Als je een boa van 30 cm hebt dan stelt het nog wat voor, maar zelfs een regenworm is nog trotser op zijn afmetingen in vergelijking met dit pielemoosje”

@Bren1970 wrote:

Bedenk je dan ook vooral niet waar je wisselgeld is geweest morgen in de supermarkt… en de hand van degene die het je geeft… weet jij veel…

tja maar dan zie je het tenminste niet... :sick:
en dit is wel erg uuuhm direct

@Kroes wrote:

@Bren1970 wrote:
Bedenk je dan ook vooral niet waar je wisselgeld is geweest morgen in de supermarkt… en de hand van degene die het je geeft… weet jij veel…

tja maar dan zie je het tenminste niet... :sick:
en dit is wel erg uuuhm direct


Ach, als iemand zijn handen niet wast na de wc, dan heb je hetzelfde effect... :sick: